شناسهٔ خبر: 58301 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۱۳)

کشف خانه تیمی حامیان موسوی ابعاد جدید فتنه را آشکار می‌ سازد

گناه نابخشودنی

۵ سال گذشت ! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود . سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود.حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.
دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ...

۵ تیر ۱۳۸۸

* روابط عمومی شورای نگهبان به نقل از کدخدایی، سخنگوی این شورا نوشت: "آقای موسوی از همان ابتدا، موارد بسیار اندکی را برای ما ارسال کردند. بسیاری از آنها ناظر به روند اجرایی انتخابات بود که مثلاً در فلان صندوق، تبلیغات یکی از نامزدها وجود دارد. ما دستور دادیم آنها را بررسی کردند و معلوم شد که بسیاری از آنها صحت ندارد و آنهایی هم که صحت داشت تذکر داده شد و بلافاصله مشکل برطرف شد. یا ادعا شده که نمایندگان‌شان از برخی صندوق‌ها اخراج شده‌اند که پس از بررسی، معلوم شد چنین چیزی اتفاق نیفتاده است و اصولا نمایندگان این کاندیدا در صندوق‌های ادعا شده، حضور نداشتند. بنابراین بسیاری از این موارد جزیی بود که ما در همان روز انتخابات به آنها رسیدگی و با آنها برخورد کردیم و آنهایی هم که صحت نداشته است در پایان فرصت رسیدگی به شکایات، گزارش آن را به نامزدها ارسال خواهیم کرد." وی افزود: "بر اساس مواردی که نامزدهای محترم به شورای نگهبان ارسال کرده‌اند، ادعایی مبنی بر تخلف و تقلب در رای‌گیری وجود ندارد همانگونه که خود آنها در برخی از جاها اشاره کرده‌اند که ما با صندوق‌های رای مشکلی نداریم بلکه به فضای قبل از انتخابات اعتراض داریم." وی تصریح کرد: "هیچ‌کدام از ادعاهای موسوی درست نبود و سالم ترین انتخابات را داشتیم."

* ایلنا: سید حسین موسوی تبریزی در پاسخ به سئوالی در خصوص جزییات دیدار میر حسین موسوی با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: "در این دیدار به مسائل پیش آمده بعد از انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شد و از ایشان خواستیم که مستندات و مدارک خود را مبنی بر تخلفات صورت گرفته در انتخابات به مراجع، علما و بزرگان حوزه بدهد تا این بزرگواران در جریان امور قرار بگیرند." وی که تشکل متبوع‌اش بعد از انتخابات بیانیه‌ای انتقادی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات صادر کرده بود، درباره علت ارائه چنین پیشنهادی به موسوی گفت: "از آنجا که در جامعه دینی ما مراجع و علما نقش بسزایی دارند و می‌توانند راهگشای بسیاری از مسائل باشند چنین پیشنهادی را به موسوی ارائه کردیم."

* سایت وزارت خارجه اسراییل: «این جنبشِ غرور آفرین مثل قطاری است که در آغاز، هر یک بنا به منفعتی که در آن می بیند، سوارش می شود و آنجا که در مسیرش، منافعش را زیر می گیرد، پیاده می شود. پایانِ مسیر قطارِ جنبش، نقطه ای است که از جمهوری اسلامی عبور می کند و این نقطه خواست اکثریت مردم ایران است و خوشا به حال آن کسانی که همراه ِ این قطار ِ جنبش، فکرا، جسما، قلبا و . . . همراه می شوند و ای کاش آقای موسوی بتواند تا ایستگاه  آخر  جنبش که همانا سرنگونی جمهوری اسلامی است، با مردم همراه بماند ... امروز باید شعار ِ جنبش، خود را از ابطال انتخابات بیرون بکشد و با تمامی نیرو، حول ابطال جمهوری اسلامی متمرکز شود و سرنگونی تمامیت آن را فریاد بکشد.»

* رسا: آیت الله جوادی آملی در خطبه های نماز جمعه قم با بیان اینکه حرف آمریکا و اسرائیل برای ایران یک جو هم ارزش ندارد، گفت: "رهبر معظم انقلاب با سخنرانی خود (در نماز جمعه تهران) موجب یاس و ناامیدی دشمنان شدند."

* رجانیوز: حجت الاسلام جعفری امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر، میرحسین موسوی را به گفته جمعی از دانشمندان و حقوقدانان کشور مسئول جان مردم و تلف شدن اموال آنان دانست و گفت‏:‏ «مجرم اصلی در رابطه با کشته شدن برخی از خواهران و برادران و تخریب اموال عمومی، آقای موسوی است‏.» وی در ادامه عنوان کرد‏:‏ «آقای موسوی در زمانی که انتخابات هنوز پایان نیافته بود، ادعا کرد که رییس جمهور آینده من هستم، مگر ایشان علم غیب دارند؟»

* رجانیوز: حجت الاسلام موسوی امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حرکت میرحسین موسوی یک زورگیری خیابانی است و او باید نسبت به اتفاقات اخیر پاسخ دهد، خطاب به وی گفت‏:‏ «اگر شورای نگهبان را از اول قبول نداشتید، چرا وارد میدان شدید؟»

* مهر: آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران اغتشاش، تخریب، آتش زدن اتوبوس‌ها، ایجاد نا امنی و وحشت و آزار مردم را از دیدگاه شرع مصداق دو اصل بغی و محاربه  دانست و گفت: "از قوه قضائیه در هفته قوه قضائیه می‌خواهم که با سران اغتشاش که سر در آخور بیگانگان دارند، قاطعانه و بی رحمانه برخورد کند."

* الف: «کشف خانه تیمی حامیان مهندس موسوی در میدان هفت‏تیر ابعاد جدیدی از ساماندهی آشوب‏های خیابانی در تهران را روشن کرد. طبق اخبار واصله پلیس اطلاعات و امنیت تهران با همکاری دیگر نهادهای امنیتی کشور، با گزارش‏های مردمی و همچنین بعد از چند روز تعقیب و مراقبت سرخط‏های آشوب‏های خیابانی، عصر روز دوشنبه اول تیرماه موفق شد یکی از چند مرکز ساماندهی آشوب‏های خیابانی در تهران را شناسایی کند که متاسفانه این مرکز در دفتر روزنامه کلمه سبز قرار داشت. انتشار روزنامه کلمه سبز، روز ۲۳ خرداد توسط مسوولین این روزنامه متوقف شده بود و مسوولین این روزنامه با همکاری افرادی چون مهدی هاشمی و مصطفی تاج‏زاده عملا این دفتر را به کانون ساماندهی آشوب‏های خیابانی مبدل ساختند. بر اساس فیلم‏هایی که از بدو ورود نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت تهران به روزنامه کلمه سبز در میدان هفت‏تیر مشهود است، حجم بالای دستگاه‏های تکثیر لوح فشرده(CD)، مونتاژ فیلم، اعلامیه‏های جعلی و دستگاه‏هایی اینترنتی متصل به سرورهای خارج از کشور است.

همچنین در بررسی‏ها مشخص می‏شود علیرضا بهشتی شیرازی سردبیر روزنامه، کار تقریر و تنظیم برخی اطلاعیه‏های جعلی را با همفکری مهدی هاشمی انجام می‏داده است. لازم به یادآوریست علیرضا بهشتی شیرازی با  سید علیرضا حسینی بهشتی(فرزند شهید بهشتی) تفاوت دارد. از جمله جعلیات علیرضا بهشتی شیرازی، می‏توان به نامه جعلی منتسب به وزارت کشور به رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد. همچنین در این مرکز، برخی فیلم‏ها که به طور اختصاصی از BBC فارسی، CNN، VOA و برخی دیگر از شبکه‏های خارجی به صورت اختصاصی پخش می‏شده در این مرکز مونتاژ و تدوین شده است. طرح‏ها و گزارشات ریز تجمعات و آشوب‏های گذشته و اغتشاشات آینده از دیگر اسنادی است که در این مرکز کشف شده است. در دقایق اول کشف این مرکز ساماندهی آشوب‏های خیابانی، میر حسین موسوی تلاش داشته خود شخصا وارد موضوع شود که با اطلاع از اسناد کشف شده از نیمه راه به منزل خود باز می‏گردد. حدود ۲۴ نفر از افرادی که در محل روزنامه و یا همان مرکز ساماندهی آشوب‏های خیابانی در حال طراحی برخی تحرکات بودند اکنون در بازداشت و بازجویی به سر می‏برند. از دو مرکز دیگر نیز که یکی از آنها در خیابان شهید مطهری واقع است اسناد دیگری از آشوب‏های اخیر کشف شده که هنوز هیچ خبری از آن منتشر نشده است.»

* روزنامه سوئیسی فوی زوریخر سایستونگ: «تاکنون قشری اجتماعی که موضعی انتقادی داشته باشد شکل نگرفته است. در میان کسانی که از اروپا و غرب متاثرند و در ایران تمولی به هم زده و در شمال شهر زندگی می کنند، ظرفیت انتقادی و اعتراضی وجود دارد اما اکثریت مردم برخلاف آنها فکر می کنند و پشتیبان جمهوری اسلامی هستند.»

* کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در اظهاراتی که از بخش خبری شبکه اول سیما پخش شد، از تصمیم شورای نگهبان برای تشکیل یک هیئت ویژه رسیدگی یه شکایات معترضین انتخابات خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود: "شورای نگهبان با توجه به تمدید مهلت رسیدگی به شکایات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۵ روز از سوی مقام معظم رهبری، تصمیم به تشکیل این هیئت ویژه گرفته است. اعضای این هیئت ویژه عبارتند از آقایان گودرز افتخارجهرمی، محمد حسن ابوترابی‌فرد، قربانعلی دری نجف آبادی، غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی و محمد حسن رحیمیان که به اتفاق نمایندگان کاندیداها به بررسی شکایات مربوط به انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری می‌پردازند."

برچسب‌ها:

نظر شما