شناسهٔ خبر: 59360 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۲۳)

تاکید رهبر انقلاب بر تشخیص دوست از دشمن/ اصرار بیات زنجانی بر تقلب در انتخابات/ دخالت سارکوزی در انتخابات ایران

گناه نابخشودنی

۵ سال گذشت ! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود . سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود.حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ...

۱۵ تیر ۱۳۸۸

* پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خویش به مناسبت سالروز ولادت امیرالمومنین علیه السلام، ضمن پافشاری مجدد بر تفکیک میان اغتشاشگران و برخی از عناصر داخلی، با ایجاد حصاری میان نیروهای داخلی و بیگانه، اختلافات را موضوعی داخلی قلمداد کردند: «بعضى از سران کشورهاى غربى در سطح رئیس جمهور و نخست وزیر و وزیر خارجه و مسئولان گوناگون، صریحاً در مسئله‏ى داخلى ملت ایران دخالت کردند. به شما چه؟ چرا در ماجرائى که مربوط به ملت ایران است، دخالت میکنید؟ ... اغتشاشگر یک عده‏ى معدودى هستند؛ همانهائى که بودجه‏ى تصویب شده‏ى بعضى از دولتهاى غربى را براى ایجاد اختلاف در داخل ایران مصرف میکنند، آنها اغتشاشگرند ... اسم بعضى‏ها را مى‏آورند به عنوان اینکه ما مدافع آنها هستیم؛ دروغ میگویند؛ مدافع آنها هم نیستند؛ قصدشان ایجاد اختلاف است، قصدشان ایجاد بدبینىِ ملت ایران و نخبگان ایران نسبت به یکدیگر است؛ دروغ میگویند ...

مبادا دشمن را با دوست اشتباه بکنیم. دوست را به خاطر یک خطا به جاى دشمن بگیریم و از آن طرف یک عده‏اى هم دشمن خونى و معاند را دوست فرض کنند...همه سران کشورهای استکباری بدانند، هنگامی که پای دشمنان به میان بیاید، ملت ایران با وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها، در مقابل دشمنان متحد و مشتی واحد علیه آنها می‌شوند.» رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم جدا کردن حساب اخلال گران به امنیت مردم از سایر افراد افزودند: «نظام اسلامی براساس وظیفه خود با کسانی که زندگی و آسایش مردم را برهم می زنند و جوانها را تهدید می کنند، برخورد خواهد کرد اما مبادا دشمن را با دوست اشتباه بگیریم و دوست را بخاطر یک خطا، دشمن به حساب بیاوریم.» ایشان در پایان تأکید کردند: «هرفتنه ای، در مقابل حق و در مقابل ملتی هوشیار از بین خواهد رفت و به لطف خداوند فتنه هایی که دشمن در قضایای اخیر به آنها امید بسته بود تمام شد.»

* ایسنا: سردار احمدی مقدم در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی ‌فرماندهی انتظامی ‌تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره‌ پرونده قتل ندا آقاسلطان و تحت تعقیب بودن آرش حجازی از سوی پلیس بین‌الملل (اینترپل) و وزارت اطلاعات ‌نیز اظهار داشت:«‌ متاسفانه با این که من با دقت کلمات را انتخاب می‌کنم، یکی از سایت‌ها به نقل از بنده اعلام کرد که وزارت اطلاعات و پلیس اینترپل‌ در تعقیب فرد مذکور هستند این در حالی بود که بنده اظهار کردم وزارت اطلاعات و پلیس جنایی در حال پیگیری موضوع است. برخی رسانه‌ها نوشتند که پلیس اینترپل گفته است چنین پرونده‌ای به ما نرسیده است. خودشان ادعا می‌کنند و خودشان هم تکذیب می‌کنند.»

وی با بیان این که در این رابطه کمیته‌ای از افسران و کارآگاهان جنایی پلیس ‌آگاهی و وزارت اطلاعات تشکیل شده که این پرونده را با توجه به پیچیدگی‌های بسیار پیگیری می‌کند، افزود:«آنچه در این پرونده واضح است، این است که محل قتل این خانم با مناطق درگیری فاصله زیادی داشته و این موضوع هیچ ربطی به درگیری‌های اخیر نداشته است و قتل نیز یک سناریو به نظر می‌آید.» وی در باره حوادث کوی دانشگاه نیز گفت: ‌«در دانشگاه زمانی که دستگیری‌هایی انجام شد، شاید دوسوم اغتشاشگران در کوی از گذشته به تخریب مشغول بودند و یک سوم دیگر هم کسانی بودند که سرخود از نرده‌های کوی وارد شده و در گیری‌هایی را انجام دادند. پلیس نیز همه آن‌ها را دستگیر کرد و به دلیل شرایط آن زمان و همچنین اصرار رییس دانشگاه تهران و با مسوولیت خود من همه افراد دستگیر شده آزاد شدند، در حالی که شاید سهم افرادی که همه آن‌ها دانشجو نبودند و به اسم دانشجو تخریبگری می‌کردند، قابل مقایسه با آن گروهی که با آن‌ها درگیر شدند، نبود.»

در پی سخنانِ روشنِ رهبر معظم انقلاب و بازتاب گسترده آن در رسانه‌های غربی و هشدار به سران کشورهای غربی مبنی بر عدم دخالت در امور کشور، سارکوزی که گویا قافیه را تنگ دیده بود باز با همان ادعاهای همیشگی مرگ برخی اغتشاش‌گران در خیابان‌ها را به نیروی بسیج و نیروی انتظامی منتسب کرد.

رئیس‌جمهور اسلام‌ستیز فرانسه، در مورد روند حوادث در ایران ابراز نگرانی کرد و در دیدار با گوردون براون نخست‌وزیر بریتانیا، گفت: «حقیقتاً مردم ایران شایسته رهبرانی شایسته‌تر از کسانی هستند که امروز دارند.»

بعد از سخنان سارکوزی، گردون براون نیز به سخنرانی در مورد ایران پرداخت: «چنانچه دولت ایران به روند بازداشت‌ها ادامه دهد با اتحادیه اروپا علیه ایران اقدام می‌کنیم».

در این میان دشمنان داخلی که با همکاری دوستان و هم‌اندیشان خارجی خود زمینه¬ی دخالت و یاوه‌گویی سران کشورهای غربی در اوضاع کشور را فراهم آورده بودند نیز با آنها همراه شدند.

بیات زنجانی به زنجان سفر کرده و دیداری با جمعی از فعالان سیاسی و اعضای شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات ترتیب می‌دهد و باز هم بر مواضع خود مبنی بر تقلب در انتخابات پافشاری کرده و اغتشاش‌گران و سران فتنه‌جوی بازداشت شده را یار امام و انقلاب معرفی می‌کند.

دشمنان نظام که از هیچ تلاشی جهت تخریب چهره نظام فروگذار نکرده‌اند و انقلاب و عناصر انقلابی، خاری در چشمان کم‌سوی آنان محسوب می‌شوند، در همین شرایط هجمه تبلیغات خود را بر روی حجت‌الاسلام مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر معظم انقلاب متمرکز کرده‌اند.

در این بین دشمن که جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته این بار جریان رسانه‌ای را معطوف به یکی از فرزندان رهبری می‌کند و وی را به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخابات گذشته معرفی می‌کند!!

منابع: کتاب الیگارشی علیه جمهوری اسلامی و روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس

برچسب‌ها:

نظر شما