شناسهٔ خبر: 59838 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۲۸)

از "سایه خیال" موسوی تا مشروع ندانستن دولت دهم

فتنه 88

۵ سال گذشت ! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود . سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود.حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ...

۲۰ تیر ۱۳۸۸

* داریوش قنبری، سخنگوی فراکسیون اقلیت (اصلاح طلبان) مجلس در گفتگو با پارلمان نیوز، گفت: «بسیاری از نمایندگان با توجه به شگردهایی که احمدی‌نژاد در این انتخابات به کار گرفت دولت او را مشروع نمی‌دانند. بنده کاری به اینکه چه کسی چه میزان رای آورد ندارم، اما بی‌تقوایی‌ها، تخریب شخصیت‌ها، هزینه از بیت المال و...مسایلی نیست که مجلس به سادگی از آن بگذرد. این دولت با اتفاقاتی که در جریان انتخابات رخ داد مشروعیت کامل ندارد و زیر سئوال است.» وی در پایان نیز از احتمال عدم حضور نمایندگان اصلاح طلب مجلس در مراسم تحلیف رییس جمهور خبر داد.

* الیون انگل رییس دمکرات کمیته نیمکره غربی در مجلس نمایندگان امریکا در امور ایران در گفت‌وگو با صدای امریکا گفت: «شواهد بسیاری وجود دارد که این انتخاباتی آزاد و عادلانه نبوده است.‏ پرسش های کافی بر جعلی بودن انتخابات وجود دارد که آن را در زیر سایه بلندی از شک و تردید قرار می دهد‏.» انگل ادامه داد: «ایران و امریکا باید روابط خوبی باهم داشته باشند و روابط خوبی هم داشتند و ما مشترکات بسیاری داریم‏.‏ اما همه‌ی مشکل ما احمدی‌نژاد است‏.‏ ما معتقد هستیم انتخاب وی جعلی بوده است.»

* روزنامه جوان در گزارشی اسامی آثار منتشر شده فرهنگستان هنر در دوره مدیریت میرحسین موسوی را منتشر ساخت: «فصلنامه خیال، ویژه‌نامه‌های نقش خیال، طرح خیال، نوای خیال،‌ سایه خیال، تصویر خیال، تندیس خیال، معراج خیال، اقلیم خیال، جوانه خیال، آوای خیال، صور خیال، فصلنامه خیال شرقی، ماهنامه آیینه خیال و ... »

* روزنامه گلف نیوز: «نتیجه  حوادث پس از انتخابات ایران، بیزاری برخی از مردم از مخالفان به جهت آشکار شدن گرایش‌ها و روابط آن‌ها با غرب و همچنین انزوای موسوی و حامیانش بود‏.»

منبع: کتاب ۸ ماه نبرد مقدس

برچسب‌ها:

نظر شما