شناسهٔ خبر: 60703 - سرویس تاریخ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۳۳)

دعوت سایت وزارت خارجه اسرائیل به حضور در نماز جمعه هاشمی‌رفسنجانی!

گناه نابخشودنی

۵ سال گذشت! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود. سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود. حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ....

۲۵ تیر ۱۳۸۸

* پایگاه اطلاع رسانی دولت: رئیس جمهور در اجتماع مردم مشهد در صحن جامع رضوی با تاکید بر لزوم قانونمداری، گفت: «دیکتاتوری آن است که فردی در برابر قانون تمکین نکند و البته ملت ایران نشان داده که با دیکتاتورها چه خواهد کرد.» وی در ادامه تاکید کرد: «زمانی که رهبری عزیز بیان می کنند که در برابر قانون مانند بقیه مردم هستند احدی حق ندارد خود را بالاتر از قانون و مالک مردم و کشور بداند. همه باید در برابر قانون تمکین کنند و ملت ایران نمی پذیرد که کسی درخواست فراقانونی داشته باشد.»

* حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: «برخی از رسانه های ضدانقلاب  با اشاره به حمایت آقای هاشمی رفسنجانی از نامزد شکست خورده جبهه اصلاحات و ناکامی دشمن در آشوب های خیابانی بعد از انتخابات، از نمازجمعه این هفته تهران به عنوان یک فرصت برای ابراز وجود یاد کرده و هواداران را به حضور چشمگیر و طرح شعارهای ساختارشکن-بخوانید شعارهای دیکته شده محافل بیرونی- دعوت کرده اند.»

وی در ادامه نوشت: «در این میان چند سایت خبری نظیر ایران گلوبال، گویانیوز، سایت وزارت خارجه اسرائیل و... که وابستگی خود به سازمان های اطلاعاتی قدرت های بیگانه را انکار نمی کنند نیز کوشیده اند برخی از آداب نمازجمعه، نظیر دو رکعت بودن آن، قنوت قبل از رکوع در رکعت اول و قنوت بعداز رکوع در رکعت دوم و... را که با نمازهای دیگر متفاوت است به هواداران آموزش بدهند. جالب آن که یکی از این سایت ها «قنوت» را با «غ»! و دیگری رکوع را «رکو»! نوشته است. یک سایت ضد انقلاب که مرکز آن در لس آنجلس است نامه یکی از مراجعه کنندگان سایت را بازتاب داده که می نویسد؛ باید به جمهوری اسلامی آفرین گفت که اول ما را به فریاد ا... اکبر که شعار شناخته شده این رژیم است وادار کرد و حالا ما را به نمازجمعه که آن هم پایگاه رژیم است دعوت می کند و شما - خطاب به سایت مزبور- مثل... نشسته اید و فریب رژیم اسلامی را می خورید!» وی در پایان تاکید کرد: «اکنون انتظار مردم از جناب هاشمی رفسنجانی آن است که به عنوان خطیبی توانا در نماز جمعه فردا، با سخنان خود از قلوب مردم گلایه زدایی و از اذهان آنان رفع ابهام کنند و طمع دشمنان درباره ایشان را که به یقین خام است، ناکام بگذارند.»

منبع: کتاب ۸ ماه نبرد مقدس