شناسهٔ خبر: 64085 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۶۲)

آقای موسوی! دادگاه جای شماست که مسبب اصلی فتنه هستید

گناه بزرگ

۵ سال گذشت! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود. سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود. حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ....

۲۵ مرداد ۱۳۸۸

* ایسنا: سومین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از عوامل اغتشاشات پس از انتخابات، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. در ابتدا متن کیفرخواست متهمان قرائت شد و پس از آن محمد فراهانی، مجید مقیمی، مهدی فتاح، شائولیان، مهرداد ورشویی، مهرداد اصلانی، حسین اعزامی و محسن جعفری از خود دفاع کردند.

* ایسنا: مهرداد اصلانی در بخشی از دفاعیات خود خطاب به میرحسین موسوی گفت: «چه طور می‌خواهید جواب ما جوانان را بدهید و فرصت‌هایی که از ما از دست رفته بازگردانید. موسوی چه طور می‌تواند در صورت اشکبار خانواده‌های ما نگاه کند و سهم او از رنج و مشقت‌هایی که امروز ما می‌کشیم چیست؟ من امروز در دادگاه و در آستانه محاکمه شدن قرار دارم، اما آقای موسوی می دانید که اینجا جایگاه شما و دوستان سیاسی شماست که مسبب ایجاد این فتنه بوده‌اند؟»

* ایسنا: حسین اعزامی در بخشی از دفاعیات خویش تصریح کرد: «در ستاد موسوی گفتند قطعا در انتخابات تقلب می شود و هر کس هر کاری که می تواند از جمله آتش زدن اموال عمومی و تخریب و ایجاد راهپیمایی و غیره را انجام دهد.»

* مجمع روحانیون مبارز در بیانیه‌ای ضمن حمایت از مهدی کروبی اعلام کرد: «اخیراً هیاهو درباره چهره برجسته انقلاب و کشور و شخصیت مورد اعتماد و احترام حضرت امام، حضرت حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای کروبی، دل همه علاقه‌مندان به امام و سرنوشت کشور را به درد آورده است.  به جای رسیدگی دقیق و بی طرفانه به آنچه اعلام می شود و شواهد و قرائنی بر تحقق آن وجود دارد که اگر خبر آن واقعیت داشته باشد، بزرگ ترین جفا به مردم و انقلاب و اسلام شده است، با اهانت های بی امان علیه چهره ارزشی و مورد احترام مردم و کشور، با اهانت های وقیح به جناب آقای کروبی جنایت دیگری رخ داده است.»

* رجانیوز: محمدجواد لاریجانی در یادواره شهدای روستای آسور اظهار داشت: «خیانتی که مهندس موسوی و دوستانش به ملت ایران مرتکب شده اند، در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است.»

منبع: کتاب روزشمار  ۸ ماه نبرد مقدس

نظر شما