شناسهٔ خبر: 59789 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۲۵)

فشارهای سیاسی به اتحادیه اروپا برای به رسمیت نشناختن احمدی‌نژاد!

گناه نابخشودنی

۵ سال گذشت ! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود . سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود.حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ...

۱۷ تیر ۱۳۸۸

آشوب در خیابان‌های شهر همچنان ادامه دارد و در محله‌های شمالی تهران شعارهای ساختارشکنانه به همراه فریاد الله‌اکبر که استراتژی سبزها برای ضربه‌زدن به نظام از طریق خود نظام است، به گوش می‌خورد.

حفظ فضای فتنه در آستانه سالگرد ۱۸ تیر استراتژی دشمنان نظام است تا از این طریق به سوءاستفاده تبلیغاتی بپردازند. محسن مخملباف یکی از کسانی است که در ماجرای فتنه پس از انتخابات نقش مهمی در دامن زدن به اغتشاشات و آشوب‌ها ایفا کرده است. وی که چهره‌ای ضد ایران اسلامی است، به عنوان سخنگوی جنبش سبز معرفی می‌گردد!

در این روز مخملباف از پارلمان اروپا می‌خواهد که به کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا فشار آورد تا از به‌رسمیت‌شناختن محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور ایران خودداری کنند.

آسوشیتدپرس در گزارش‌های خود محسن مخملباف را یک فیلم‌ساز سرشناس می‌نامد و از سخن وی مبنی بر اینکه «روحانیون تندرو برای خاورمیانه مخاطره می‌آفرینند» به‌شدت استقبال می‌کند.

مخملباف از مقننین اتحادیه اروپا خواسته تا دولت‌های اروپایی را برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران تحت فشار قرار دهد و از این طریق اعتراض خود را نسبت به سرکوب خشونت‌آمیز «معترضان نسبت به نتایج انتخابات» (اغتشاش‌گران) در ایران نشان دهند.

چند روز پیش نیز هیلاری کلینتون و سارکوزی ایران را به تحریم اقتصادی و حمله اتمی تهدید کرده بودند. اوباما نیز تهدید کرده بود که برای حمله به تهران شورا می‌گذاریم!

اشاره شد که با درایت مقام معظم رهبری و سخنان شجاعانه ایشان، اینان به طور محسوس از مواضع تند خود پشیمان شده و سعی در تنش‌زدایی نمودند.

سایت‌های بیگانه که سعی در القای فضای ناامیدی و ترغیب مردم به شرکت در اغتشاشات برای براندازی حکومت را به همراه ایجاد روحیه شکست‌پذیری در مسئولان نظام دنبال می‌کنند، از تدابیر جدی برای حمله  اتمی رژیم صهیونیستی به تهران خبر می‌دهند و با تبلیغات گسترده، سعی دارند مانور دانمارک را صحنه مانور مشترک ناتو و اسرائیل جهت حمله اتمی به ایران مطرح کنند. همچنین از ورود زیردریایی‌های اسرائیل به خلیج فارس خبر داده و در این برهه حساس سعی می‌کنند ایران را به عقب‌نشینی از مواضع خود مجبور کنند.

سایت‌های حامی رژیم صهیونیستی که از احتمال حمله به ایران و برقراری پیوند مستحکم اعراب و اسرائیل خبر می‌دهند، ابراز امیدواری کرده‌اند که با حمله به ایران و نابودی آن، بساط حزب‌الله و حماس نیز برچیده شود.

این تهدید و نقشه‌کشی‌ها برای سرنگونی ایران از جانب اسرائیل به همراه پروژه تضعیف از درون نظام، همچنان دنبال می‌شود.

سران فتنه به طور مداوم و برای ناامن نشان دادن فضای امنیت کشور، به طور سازماندهی شده در نشست‌های خود از شکنجه و‌ آزار جسمی حجاریان صحبت می‌کنند. همسو با اینان، سایت‌های ضدانقلاب نیز در مورد مرگ سعید حجاریان در بازداشتگاه اوین و مجروحیت وی زیر شکنجه و عدم تأمین شرایط بهداشتی مورد نیاز او به شایعه‌پراکنی پرداختند.

شایعه‌پراکنی موفق شده و کار به جایی می‌رسد که همسر حجاریان به همراه وکیلش ریاحی برای ملاقات با وی روانه زندان اوین می‌شوند!

خبری از شکنجه و آسیب نبود و همسر وی پس از ملاقات با حجاریان از سلامت کامل و بهبودی وی در زندان خبر می‌دهد.

با نزدیک شدن به ۱۸ تیر و گسترش تبلیغات دشمن برای حضور مردم در خیابان‌ها با هدف براندازی جمهوری اسلامی، استاندار تهران اعلام نمود: «هیچ گونه مجوزی برای تجمع و راه‌پیمایی در روز ۱۸ تیر درخواست شده و صادر نشده است.»

در نامه استانداری آمده است: «تأمین امنیت مردم و جامعه از وظایف خدشه‌ناپذیر حاکمیت است و با قدرت، به این مسئولیت خود عمل خواهد کرد امّا چنانچه افراد معدودی بخواهند با گوش دادن به فراخوان شبکه‌های ضدانقلاب تحرک ضدامنیتی داشته باشند، زیر گام‌های مردم هوشیار ما له خواهند شد».

در این روز جبهه مشارکت با صدور بیانیه‌ای از تدابیر امنیتی پلیس و سایر نیروهای امنیتی به شدت انتقاد کرده است. این بیانیه موهن، با لحنی تند به فیلترینگ سایت‌های ضدانقلاب‌ـ که این روزها بیش از هر زمان دیگر به تریبون عناصر فتنه‌جو و دشمنان نظام تبدیل شده‌ـ اعتراض کرده و خواستار آزادی بی‌قید و شرط همه بازداشت‌شدگان شامل دبیرکل، اعضای شورای مرکزی، دفتر سیاسی و سایر وابستگان به جبهه مشارکت و نیز کلیه فعالان سیاسی و خبرنگاران شده‌اند.

در این بیانیه مسئولیت اغتشاشات را متوجه کسانی دانسته‌اند که در لوای قانون و شرع به این اقدامات دست زده‌اند! در این بیانیه اعلام شده که این تشکل در همراهی با کاندیدای منتخب ملت، جناب آقای مهندس موسوی! پیگیری مطالبات و حقوق قانونی خود و مردم شریف ایران را با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی! ادامه خواهد داد!

پس از انتشار اعترافات دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات و مشخص شدن ابعاد جریان ضد انقلابی این عناصر، روزنامه اعتماد ملی به درج مطلبی علیه نظام (مبنی بر گرفتن اعتراف با زور و شکنجه از سران آشوب‌گر) پرداخت که این اقدام هم‌ردیف سخنان شیرین عبادی و مخملباف و تکرار همان ادعاهای پوچ و بی‌اساس اپوزیسیون‌های خارج‌نشین و اوباما و هم‌پیمانانش بود. این روزنامه به‌ سان سایر دشمنان نظام، اقدامات سپاه پاسداران را زیر سؤال برده و با تحریف سخنان سردار جعفری و دیگر فرماندهان سپاه، آغاز براندازی را به گردن سپاه انداخته و دلیل این مدعا را حمایت سپاه از جریان اصولگرایی برمی‌شمرد!

به طور کلی اعتماد ملی با هم‌صدایی سایت‌هایی نظیر نوروز و رادیو فردا که رویکرد ضدانقلابی آنها مشهود است، قصد دارد وجود انگیزه انقلاب مخملی در ایران را از ذهن مخاطب دور کند و این پروژه را «سیاه‌نمایی نظام توسط سپاه» معرفی می‌کند.

این سایت‌ها مدعی حمایتِ رهبر معظم انقلاب از اصولگرایان هستند و به همین دلیل هجمه تبلیغاتی عظیمی را بر ضد این جریان به راه انداخته و در توصیف جبهه اصولگرایان و برای موجه جلوه دادن میرحسین موسوی و ارائه دلیل برای ادامه آشوب‌ها در اقدامی یکپارچه می‌نویسند: «اصولگرایی در حقیقتِ امر، نامی است که جناح راست حاکم در جمهوری اسلامی برای به گمراهی-کشاندن اذهان مردم از ماهیت اقتصادی این جناح کشف و تبلیغ کرده است. در صدر این اصولگرایان حزب مؤتلفه اسلامی، یعنی بزرگ‌ترین تشکل سرمایه‌داری تجاری ایران قرار دارد و به دنبال آن، بنیادهای مالی بزرگی مانند «نبوت»، «کوثر»، «مستضعفان»، «خاتم‌الانبیاء» و ده‌ها مؤسسه و نهاد تجاری و پولشویی در کشور که با وحشت از روی‌کارآمدن میرحسین موسوی و باز شدن پرونده این غارت‌گری و آغاز جلوگیری از ادامهی آن، در آخرین ساعت روز ۲۲ خرداد، با حمله به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی دست به کودتا زدند».

* علی اکبر ولایتی با حضور در برنامه‌ی گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه ۲ سیما در واکنش به قرائت بخش‌هایی از اظهارات مداخله‌جویانه‌ی مقامات غربی در قبال مسائل داخلی کشورمان توسط مجری برنامه گفت: «اجازه بدهید درخصوص همین آقای فراتینی و ایتالیا قدری صحبت کنیم تا حد و اندازه‌ی ایتالیا و وزیرش مقداری مشخص شود.»  وی در ادامه توصیه کرد: «فراتینی باید تصاویر نقش رستم در نزدیکی پرسپولیس جایی که شاهپور اول امپراطور ایران، والریانو امپراطور روم را تسلیم و زندانی کرد را ببیند تا با دیدن این تصویر بفهمد که این نخستین باری نیست که رومی‌ها سعی می‌کنند لقمه‌هایی بزرگتر از دهانشان بگیرند‏. این تصویر غرور آفرین برای ایرانی ها و خفت بار برای رومی ها همچنان باقی مانده است.»

منابع: کتاب الیگارشی علیه جمهوری اسلامی و روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس

برچسب‌ها:

نظر شما