شناسهٔ خبر: 59837 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۲۷)

کشف ستاد عملیات روانی موسوی در برج قیطریه!

گناه نابخشودنی

۵ سال گذشت ! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود . سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود.حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ...

۱۹ تیر ۱۳۸۸

* شبکه ایران: مهدی کروبی در نامه ای سرگشاده به رییس قوه قضاییه از بازداشت اغتشاشگران بعد از انتخابات انتقاد کرد. وی در قسمتی از نامه خود به جای استفاده از عبارت «دیار باقی»، به اشتباه از عبارت «دیار فانی» استفاده کرد و نوشت: «‌ممکن است که کروبی را هم به دیار فانی بفرستند اما ملت زنده می‌ماند و حق خود را می‌گیرد.»

 

* خبرنامه دانشجویان ایران: «پس از کشف مکان اصلی ستاد جنگ و عملیات روانی میرحسین موسوی در برج ۱۰ طبقه ای واقع در قیطریه، شواهد و اطلاعات بسیاری در مورد ارتباط تنگاتنگ تشکیلاتی ستاد موسوی با بی بی سی فارسی به دست آمد. در ستاد مستقر در این برج ۱۰ طبقه که متعلق به (م.ه ) است، استودیوی ضبط برنامه‌های انتخاباتی کشف شد که متعلق به شبکه بی‌بی‌سی فارسی بوده و از این مکان برنامه‌های مکرر تلویزیونی برای پخش در این شبکه ضبط می‌شده است. مدیریت ستاد عملیات روانی مذکور را «محسن امین‌زاده» از اعضای اصلی حزب مشارکت بر عهده داشته است»

 

منبع: کتاب روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس

برچسب‌ها:

نظر شما