شناسهٔ خبر: 59014 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۱۹)

از واکنش روزنامه مردم سالاری به شبیه سازی موسوی با بنی صدر تا تلاش برای تضعیف ایران در مذاکرات هسته‌ای!

گناه نابخشودنی

۵ سال گذشت ! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود . سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود.حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.
دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ...

۱۱ تیر ۱۳۸۸

* روزنامه مردم سالاری در یادداشتی با عنوان «شبیه سازی نادرست» به مقایسه میرحسین موسوی و ابوالحسن بنی صدر واکنش نشان داد. در بخشی از این یادداشت آمده است: «برگزاری انتخابات و اصرار مهندس موسوی روی دیدگاه‌های خود در قبال انتخابات باعث شده که قطعا عده‌ای با صدور بیانیه‌های ایشان پس از انتخابات دچار ناراحتی شوند و در یک شبیه سازی نادرست، مهندس موسوی را بنی صدر دوم بنامند ... در حالی که مهندس موسوی اینگونه نیست و هیچ‌گونه شباهتی میان ایشان و بنی صدر نمی‌توان دید و این تشبیه بیشتر حالت طنز دارد چرا که در مقطع کنونی مهندس موسوی بر سر دفاع از آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و مردم دلبسته به آن ایستاده است و از مردم و نظام رویگردان نشده و نخواهد شد ... به نظر می رسد امثال مهندس موسوی، افرادی هستند که با توجه به سوابق طولانی انقلابی و خدمتگزاری باید آنان را قدر دانست.»

* روزنامه وطن امروز در  گزارشی مفصل به انتشار داستان‌گونه یکی از جلسات با موضوع مبارزه با مفاسداقتصادی پرداخت. در این مطلب که تیتر یک روزنامه نیز با تیتر «آقای کروبی بخواند!» به آن اختصاص یافته است، بخشی از گفت‌وگوی همسر یکی از ۳ عضو این جلسه با شهرام جزایری درخصوص دریافت ۳۰۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون تومان دریافتی از وی منتشر شده است.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از درخواست ۱۰۰ نماینده به قوه‌‌ی قضائیه جهت دستگیری و مجازات سران فتنه و اغتشاش‌گران خبر داد. رسایی که به قصد ارج نهادن به خدمات نیروهای امنیتی در راستای مبارزه با آشوب و برگرداندن نظم عمومی و امنیت اجتماعی به مردم، به عیادت نیروهای آسیب‌دیده پلیس و بسیج در اغتشاشات اخیر رفته بود از مجروح شدن بسیاری از آنان با انواع سلاح سرد و گرم خبر داد.

علی‌رغم اعلام نتایجِ انتخابات و تأیید نهایی آن توسط شورای نگهبان، جبهه مشارکت دوباره با صدور بیانیه‌ای، نتیجه انتخابات را غیرواقعی و مردود اعلام کرد.

حزب مشارکت در این بیانیه، نظام را به ایجاد آشوب و اغتشاش تهدید کرد و اعلام تأیید پیروزی احمدی‌نژاد را سرمنشأ آغاز دور جدیدی از تاریخ سیاسی در ایران نامید و انتخاب ایشان به سمت ریاست‌جمهوری را نه با نظر مردم، بلکه به صلاحدید عده‌ای از مسئولان دانسته و بیان می‌کنند که این اقدام باعث به خطر افتادن جمهوریت نظام است!

آن چنان که از سراسر این بیانیه برمی‌آید، مشارکت دست در دست دشمنان انقلاب نظام را به حذف جمهوریت متهم می‌کند. در این بیانیه و سایر بیانیه‌ها، میتینگ‌ها و مصاحبه‌های مشابه جریان منحرف، القای تقلب در انتخابات، تهدید نظام و تلاش برای حذف ارکان نظام، مهم ترین نکات قابل تأمل است.

با وقوع آشوب‌ها و با توجه به وجود احتمال مذاکره ایران با آمریکا در مورد برنامه هسته‌ای ایران، مرکز مطالعات الجزیره در همایشی تخصصی با حضور کارشناسان مسائل سیاسی، هدف از ایجاد اغتشاشات در ایران توسط آمریکا را «تضعیف تهران پیش از آغاز مذاکره و تحمیل اهدافِ مدنظر خود در منطقه بر تهران» برشمرد.

در راستای تضعیف ایران و پروژه شرمنده‌سازی، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، از سران کشورهای گروه هشت خواست در نشستِ هفته آینده خود در حمایت از مردم ایران «پیام همبستگی محکمی» بفرستند!

درخواست مرکل از گروه هشت مبنی بر اعلام پیام همبستگی به اغتشاش‌گران در کشور، مؤید این مطلب است که تمامی برنامه‌ها و اهداف جنبشِ منحرفِ به اصطلاح سبز در ایران، با هدایت کشورهای غربی به منظور امتیازگیری از جمهوری اسلامی و تضعیف آن به پیش می‌رود.

خبر مهم دیگر آنکه مشخص شد محمد خاتمی، که در طول حیات سیاسی خود زمینه‌ساز بسیاری از تنش‌های سیاسی در کشور مانند جریان کوی دانشگاه سال ۷۸ و... بوده، در جریان اغتشاشاتِ پس از انتخابات نیز در کشور نقش بسزایی در بحران‌سازی داشته است.

خاتمی که فرد مورد نظر اصلاحات برای کاندیداتوری در انتخابات دهم بود، پس از حضور میرحسین موسوی از کاندیداتوری کناره‌گیری کرد و در تمامی میتینگ‌های تبلیغاتی موسوی شرکت و حمایت خود را از وی اعلام می‌کرد. وی بعد از پایان انتخابات در همراهی با جریان مذکور واکنش‌های تند امّا با رعایت احتیاط کامل را از خود بروز داد. متأسفانه وی برخی از اتهامات تبلیغاتی جریانِ متبوعش را تأیید و باز انتشار داد.

منابع: کتاب الیگارشی علیه جمهوری اسلامی و روزشمار ۸ ماه نبرد مقدس

برچسب‌ها:

نظر شما