شناسهٔ خبر: 78587 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اهم فعالیتهای احمد امیرآبادی فراهانی در تعطیلات اخیر صحن علنی مجلس

امیرآبادی/1 دور جدید سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان در آذرماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز پنجشنبه ۲۰ آذر آغاز و تا ششم دی ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان خانه ملت در دو هفته گذشته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استان قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه قم به شرح ذیل است؛

 

نیروی انتظامی هرچه گسترش پیدا کند، امنیت بیشتری را شاهد خواهیم بود

امیرآبادی2

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار فرمانده انتظامی استان با اشاره به حجم مأموریت های پلیس، ارزیابی از عملکرد نیروی انتظامی را مثبت عنوان کردند.

در جلسه مشترک نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی استان قم پی گیری نمایندگان مجلس در افزایش کلانتری ها و تجهیزات کنترل فضای سایبری و پلیس راهنمایی و رانندگی بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات اخیر فرماندهی انتظامی استان در کنترل جرائم بویژه سرقت، عملکرد پلیس قم را مثبت ارزیابی و سپس مهندس “امیرآبادی” تاکیدکرد: نیروی انتظامی هرچه گسترش پیدا کند، امنیت بیشتری را شاهد خواهیم بود

 

امیرآبادی از اختصاص آمبولانس و سی تی اسکن به‌بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد

احمد امیرآبادی فراهانی از تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) به ۶دستگاه آمبولانس و سی تی اسکن خبر داد.

وی گفت: طی مکاتباتی که با وزیر بهداشت داشتیم و جلساتی با حضور دکتر نوربخش، رئیس تامین اجتماعی کشور برگزار شد، ایشان بعد از پیگیرهای و جلسات متعددبا بنده قول مساعد دادندکه۶ دستگاه امبولانس و سی تی اسکن برای تجهیز بیمارستان امام‌رضا(ع) خریداری شود.

 

امیرآبادی:مهم‌ترین اصل در اقتصاد مقاومتی، خودکفایی است

امیرآبادی2

احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه‌ افتتاحیه اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و سومین نمایشگاه تخصصی دام و طیور در قم اظهار داشت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج برپاشده کار بسیار خوبی است. زیرا در هرجایی که روحیه و تفکر بسیجی واردشده؛ چه در مباحث رشد علمی و چه در بحث هسته‌ای ما موفق بودیم؛ حتی پیروزی در دوران دفاع مقدس نیز به خاطر همین روحیه‌ی بسیجی بود.

وی افزود: در این نمایشگاه بسیجیان دورهم جمع شدند که این خود در انتقال تجربیات و هم‌افزایی می‌تواند ثمربخش باشد و می‌توانند باروی هم گذاشتن توان خود، تشکل‌های جمعی و صنفی تشکیل داده و در موضوعات مختلفی وارد شوند.

 

پایگاه امداد هوایی هلال احمر درقم به زودی افتتاح می شود

به گزارش پایگاه‌اطلاع رسانی نماینده مردم قم، باحضوراحمدامیرآبادی فراهانی آئین تجلیل و بزرگداشت خدمات داوطلبان هلال احمر قم برگزار شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست از مسوولان کشوری برای استقرار یک بالگرد به صورت دایمی در پایگاه هوایی امداد قم، گفت: ان شاالله این امر به زودی تحقق خواهد یافت.

‘احمد امیرآبادی فراهانی’ در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر قم، افزود: با توجه به اینکه قم در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور واقع شده است و این امر مستلزم وجود امکانات متعدد امدادی است که احداث و تجهیز پایگاه هوایی امدادی در آن از اهم اولویت ها به شمار می رود.

 

امیرآبادی: بانکداری کشور باید به سمت حل مشکلات مردم باشد

امیرآبادی2

احمد امیرآبادی فراهانی، شامگاه شنبه در آیین تکریم تجلیل از نیکوکاران قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر در بین موسساتی که در حال فعالیت هستند خوش درخشیده هر چند که در مجموع وضعیت بانکداری در کشور مورد رضایت دلسوزان نظام و مردم نیست.

وی با بیان اینکه ایرادهایی به بانکداری امروز کشور وجود دارد، افزود: نگاه بانکداری در کشور باید به سمت حل مشکلات مردم باشد که متاسفانه این نگاه آنچنان باید و شاید وجود ندارد.

 

ضرورت داشتن روحیه کار جهادی و بسیجی برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت داشتن روحیه کار جهادی و بسیجی برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور افزود: هرگاه روحیه جهادی همانند سال‌های دفاع مقدس در مسئولان و ملت ما جاری و ساری بود در این صورت شاهد موفقیت‌های فراوانی بودیم.

 

امیرآبادی:مجوز نهایی از سوی سازمان ‏‏هواپیمایی کشوری برای فرودگاه قم صادر نشده است

احمد امیرآبادی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ‏اظهار کرد: از نظر حجمی، استان قم رتبه ۲۸ کشور را در اختصاص بودجه‌های عمرانی در ‏بودجه سال ۹۴ دارد که نسبت به سال گذشته یک رتبه رشد داشته است.

وی در مورد فرودگاه قم عنوان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ وارد این ماجرا شده است؛ جلساتی با ‏‏بخش خصوصی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی برگزار شد و برنامه‌ریزی برای پیشبرد کار ‏‏صورت گرفت؛ کمیته‌ای در استانداری تشکیل شد و جلساتی هم داشت، مشکلاتی در این ‏‏زمینه وجود دارد مبنی بر اینکه بخش خصوصی باید معارض‌های فرودگاه را برطرف کنند البته ‏‏باید دانست که در حال حاضر چیزی به نام شهر فرودگاهی نداریم و این امر باید ابتدا به تصویب ‏‏برسد. ‏

 

کمیته امداد از موفق ترین سازمان ها و نهادهاست

امیرآبادی2

طی دیداری مدیرکل و مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی دیدار و گفت وگو کردند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس نیز در این دیدار خدمات کمیته امداد را خوب و بجا توصیف کرد و گفت : زحمات امدادگران این نهاد بر کسی پوشیده نیست و کمیته امداد از موفق ترین سازمان ها و نهادهاست.

نماینده مردم قم در مجلس رسیدگی به نیازمندان را از مهمترین دستورات اسلام و خط مشی های انقلاب اسلامی دانست و گفت : از افتخارات ایران این است که حضرت امام (ره) کمیته امداد را تاسیس کرد تا به فقرا و مستضعفان رسیدگی کند.

 

امیرآبادی بر اتمام هر چه زودتر بیمارستان های نیمه تمام با کمک دولت و خیرین تاکید کرد

پنجشنبه ۲۷ اذرماه، جلسه بررسی طرح های حوزه  سلامت قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی و حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و خیرین برگزار شد.

وی با بیان اینکه قم در حوزه سلامت فاصله‌ی زیادی با نقطه‌ی مطلوب دارد خاطرنشان کرد: سه بیمارستان فرقانی، امجدی و دانشگاه آزاد که بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی آنها نیز انجام شده است، به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام هستند.

 

بازدید امیرآبادی فراهانی از موکب حضرت معصومه(س) در کربلا

احمد امیرآبادی ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری این نشست با موکب حضرت معصومه(س) در کربلا اظهار کرد: این اقدام حرکت عظیمی بود که موجب احیای فرهنگ شیعه می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی چنین موکبی در کنار دیگر موکب‌های عراقی امر بسیار مهمی است که امسال اتفاق افتاد و از این بابت باید از مسئولان اجرایی قدردانی کرد.

 

شرکت در همایش تجلیل از رانندگان اتوبوس

احمد امیرآبادی فراهانی در همایش تجلیل از رانندگان اتوبوس درون شهری قم که به مناسبت هفته حمل و نقل و به همت شرکت حرم نمای صبا در تالار اجتماعات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: طبق قانون حمل و نقل عمومی، و بحث هایی که تا به حال داشتیم، بنا بود که هزینه حمل و نقل عمومی به سه قسمت تقسیم شود؛ به گونه ای که یک قسمت آن را مردم، یک قسمت را شهرداری ها و یک قسمت آن را دولت پرداخت کند.

امیر آبادی اظهار داشت : به دلیل این که شهرداری و دولت سهم خود را پرداخت نکردند، شورای شهر مجبور شدکرایه های حمل و نقل را بالا برده و به این ترتیب سهم صد در صدی هزینه حمل و نقل درون شهری به عهده مردم افتاد و البته برای حل این مشکل باید فکری کرد.

 

امیرآبادی :بودجه قطارشهری قم به هیچ وجه کافی نیست

احمد امیرآبادی در مراسم افتتاح مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری ‏قم اظهار کرد: قم به عنوان یک کلانشهر به مدیریت هوشمند ترافیک نیاز داشت. ‏ وی افزود: از حدود ۲۰ هزار اتوبوس موجود در کشور، ۴ هزار اتوبوس همواره در محدوده استان ‏قم تردد می‌کنند و این آمار قابل توجه است. ‏

امیرآبادی2

 

 

نظر شما