شناسهٔ خبر: 78554 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اهم فعالیتهای مهرداد بائوج لاهوتی در تعطیلات اخیر صحن علنی مجلس

مهرداد بائوج لاهوتی/2 دور جدید سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان در آذرماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز پنجشنبه ۲۰ آذر آغاز و تا ششم دی ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان خانه ملت در دو هفته گذشته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استان قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه لنگرود به شرح ذیل است؛

 

حضور در مراسم یادواره شهدای بالا چاف

مراسم یادواره شهدای بالاچاف همزمان با روز اربعین حسینی در مسجدجامع بالاچاف با حضور چشمگیر مردم برگزار شد. در این مراسم که با روضه خوانی و نوحه سرایی و سینه زنی همراه بود مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به همراه جوادپور فرماندار لنگرود نیز حضور داشتند.

شرکت در مراسم یادواره شهدای روستای ملاط

نماینده لنگرود در مجلس به همراه جوادپور فرماندار همزمان با روز اربعین حسینی در مراسم یادواره شهدای روستای ملاط در حسینیه بقعه دوازده امامزادگان این روستا شرکت کردند.

برگزاری ملاقات مردمی نماینده لنگرود در روز دوشنبه ۲۴ آذرماه

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در اداره پست شهرستان، در همان محل با شهروندان لنگرودی ملاقات کرد.

بازدیداز کشتارگاه صنعتی دام شرق گیلان در لنگرود

 نماینده مردم لنگرود در مجلس، پس از آغاز به کار آزمایشی کشتارگاه صنعتی شرق گیلان از این مجتمع  بازدید کرد.

کشتارگاه صنعتی دام شرق گیلان تنها کشتارگاه صنعتی دام در شرق استان گیلان می باشد و با شروع به کار رسمی این مجتمع کشتارگاه های سنتی در شرق گیلان که با آسیب های فراوان زیست محیطی همراه بودند تعطیل می شوند.

برگزاری جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

مهرداد لاهوتی پیگیر بهبود وضعیت اجرای طرح های هادی روستایی شهرستان لنگرود شد. در جلسه ای  که با مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان برگزار شد؛ نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی خواستار بهبود وضعیت اجرای طرح های هادی روستای در این شهرستان شد.

لاهوتی همچنین از مدیرکل بنیاد مسکن خواست تا روند صدور سندهای روستایی در شهرستان تسریع یابد.

دیدار با آیت الله امینیان و آیت الله فیض لاهیجی

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به اتفاق فرماندار این شهرستان با آیت الله امینیان و آیت الله فیض لاهیجی دیدار کردند. مهندس لاهوتی این دیدار های روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه انجام شد.

انجام ملاقات با استاد کوشک جلالی

 مهندس لاهوتی در دیداربا استاد کوشک جلالی که روز شنبه ۲۲ آذرماه  صورت گرفت، مسایل مربوط به هنرهای نمایشی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. علیرضا کوشک جلالی متولد ۱۳۳۷ در تهران، نمایشنامه نویس، کارگردان و مدرس تئاتر مقیم آلمان و عضو اتحادیه کارگردانان آلمان است. وی ۱۰ نمایشنامه به زبان آلمانی نوشته و بیش از ۳۵ نمایشنامه را نیز کارگردانی کرده است.

کوشک جلالی، همچنین اولین نویسنده ایرانی است که موفق شد با نمایشنامه "با کاروان سوخته" جایزه نمایشنامه نویسی آلمان را دریافت نموده و نیز به عنوان اولین نویسنده ایرانی، نمایشنامه "سوسیس با گاز خردل" را در تئاتر دولتی آلمان به روی صحنه ببرد.

نمایش "موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن" وی از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر به عنوان بهترین اجرا در سال ۱۳۸۶ انتخاب شد. همچنین ۳ اثر علیرضا کوشک جلالی با نام‌های "پابلو نرودا"، "پوزه چرمی" و "با کاروان سوخته"، در سال‌های اخیر در زمره نامزدهای بهترین اجراهای کشور آلمان بوده‌اند.

حضوردر جلسه شورای اسلامی بخش اطاقور:

جلسه شورای اسلامی بخش اطاقور در شامگاه پنج شنبه ۲۰ آذرماه در محل بخشداری اطاقور با حضور اعضای شورای بخش و بخشدار اطاقور برگزار شد.

مهرداد لاهوتی با اشاره به پروژه آسفالت ۵۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان لنگرود اظهار داشت: قرار است بیش از ۲۹ کیلومتر از این پروژه به را ههای روستایی بخش اطاقور اختصاص یابد.

نماینده مردم لنگرود در خصوص گازرسانی به روستاهای این بخش نیز عنوان کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی به چند روستای دیگر از قبیل کیاگهان، خاله سر و ... به اتمام رسیده و در مورد دهستان لات لیل نیز ابراز داشت: قرار بوده که زمین مناسب برای احداث ایستگاه گازرسانی در این منطقه تهیه شود که متاسفانه با عدم پیگیری مسئولین محلی این امر محقق نشد و همین امر باعث به تعویق افتادن اجرای عملیات گازرسانی به این دهستان شده است.

در این جلسه مقرر گردید بخشدار و اعضای شورای بخش اطاقور طی هفته اینده زمین مناسب برای احداث ایستگاه گازرسانی لات لیل را فراهم نمایند.

شرکت در جلسه شورای شهر لنگرود

مهندس لاهوتی درجلسه شورای شهر لنگرودکه روز پنج شنبه ۲۰ آذر ماه در محل شهرداری لنگرود با حضور جوادپور فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار لنگرود، میرزایی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان گیلان برگزار شد، حضور یافت.

رسیدگی به وضعیت اجرای عمران و بهسازی بافت فرسوده، تملک خانه تاریخی منجم باشی و  بازنگری طرح جامع شهر لنگرود در دستور کار جلسه قرار داشت.

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده در زمان دولت گذشته اظهار داشت: با توجه به این که بافت فرسوده معضلی  برای شهرما بوده است، اگر دولت به پروژه بهسازی وارد نمیشد قطعاً کار به راحتی پیش نمی رفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در توافق برای تملک واحد های تجاری منطقه پل بتنی تا پل خشتی، عامل سرعت باید بیش از هرچیز دیگری مدنظر قرار گیرد.

بازدید از پروژه تله کابین و سورتمه لنگرود

عصر روز پنج شنبه ۲۰ آذر ماه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لنگرود به همراه مهندس لاهوتی و فرماندار از روند اجرای پروژه سورتمه و تله کابین بازدید کردند.

شرکت در جلسه شورای اسلامی شهر کومله

، در این جلسه که با مهندس لاهوتی، جوادپور فرماندار لنگرود، اعضای شورای اسلامی و شهردار کومله، دکتر غلامپور رئیس شبکه بهداشت شهرستان لنگرود همراه بود، در مورد تهیه زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان تخصصی قلب شهر ستان لنگرود بحث و تبادل نظر شد.

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای اخذ مجوزهای لازم برای تصویب پروژه بیمارستان تخصصی گفت: همه باید  تلاش کنیم تا مشکل به وجود آمده برای تأمین زمین پروژه هر چه سریعتر حل گردد.

اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود برگزار شد

در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان لنگرودکه با حضور نماینده، فرماندار و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین سرمایه گذاران همراه بود، فرصت های سرمایه گذاری و پتانسیل های موجود در منطقه و شهرستان لنگرود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این خصوص نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به سرمایه گذاران وعده داد تا در صورت سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود به همت تمامی مسئولین شهرستانی و استانی روند انجام امور اداری و مراحل قانونی بری اجرای طرح و پروژه آنها سرعت بخشد.

مهرداد لاهوتی در ادامه گفت: کشور ایران از لحاظ جاذبه های گردشگری جزو 10 کشور برتر دنیا محسوب می شود و از این پتانسیل ، مخصوصاً در شمال کشور باید بیش از حال حاضر استفاده نمود.

لاهوتی در جمع اهالی روستای گالشکلام حاضر شد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان لنگرود و اعضای شورای اسلامی و شهردار چاف و چمخاله در جمع اهالی روستای گالشکلام حاضر شده و به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی نمودند.

این نشست بعد از نماز مغرب و عشا  روز پنج شنبه 4 دی ماه در مسجد روستای مذکور برگزار شد.

تقدیر از مجریان و گزارشگران ورزشی ملی استان گیلان

عصر روز چهارشنبه  از برخی مجریان و گزارشگران ورزشی گیلان که در عرصه ملی فعالیت می کنند تقدیر به عمل آمد.

عصر روز چهارشنبه 3 دی ماه  و در بین دو نیمه مسابقه داماش گیلان و سیاه جامگان مشهد از برخی از مجریان و گزارشگران ورزشی گیلان که در عرصه ملی فعالیت می کنند با حضور نماینده شهر لنگرود  ،مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ،سیدعیسی مهدوی فرماندار رشت و برخی دیگر از چهره ها تقدیر به عمل آمد.

مراسم کلنگ زنی مسجد حضرت علی اصغر (ص) پیشکلیجانی های مقیم لنگرود برگزار شد

کلنگ احداث مسجد حضرت علی اصغر (ص) پیشکلیجانی های مقیم لنگرود زده شد.

در این مراسم نماینده لنگرود به همراه فرماندار ، معاونین فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، چند تن از خیرین و اهالی منطقه مذکور حضور داشتند.

ملاقات مردمی مهندس لاهوتی در روز دوم دی ماه 93

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 2 دی ماه در ملاقات با شهروندان لنگرودی به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.

گزارش تصویری از بازدیدها و ملاقات های نماینده مردم لنگروددر زمان تعطیلی صحن علنی مجلس در آذرماه

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید

لاهوتی بازدید2

لاهوتی بازدید2

لاهوتی بازدید2

لاهوتی بازدید2

لاهوتی بازدید2

لاهوتی بازدید2

نظر شما