شناسهٔ خبر: 171557 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظری:

دریانوردی ارتش ایران در اقیانوس اطلس بیانگر آمادگی برای مقابله با هر نوع تهدید است

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس گفت: دریانوردی ارتش ایران در اقیانوس اطلس بیانگر آمادگی کامل این نیروی نظامی برای مقابله با هر نوع تهدید است.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری در خصوص اهمیت حضور ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس، گفت: امروزه دستیابی به امنیت دریایی یکی از مهمترین موضوعات مطرح دنیا است و خوشخبتانه کشورمان توانسته به این امر دست یابد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی کشورهای فرامنطقه برای ایجاد امنیت در خلیج فارس حضور دارند، اظهار کرد: در واقع این کشورها با ایجاد ائتلاف سعی دارند به دنیا بگویند کشورهای حوزه خلیج فارس نمی توانند امنیت پایدار دریایی ایجاد کنند در حالی که ایران اسلامی قدرت برتر منطقه است.

وی با اشاره به اینکه ناوبندر مکران که اکنون در اقیانوس اطلس قرار دارد موجب شده ناوشکن سهند نیازمند پهلوگیری در بنادر کشورها نباید، ادامه داد: چنین رخدادی برای کشورهای دنیا حیرت آور است زیرا چنین توانمندی در اختیار کشورهایی مانند آمریکا، چین و چند کشور دیگر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه دریانوردی ارتش ایران در اقیانوس اطلس بیانگر آمادگی کامل این نیروی نظامی برای مقابله با هر نوع تهدید است، افزود: بنابراین باید اذعان کرد حضور در اقیانوس اطلس پیام روشنی برای دشمنان ایران اسلامی دارد و بیانگر توان بازدارندگی دریایی است.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان نباید فراموش کرد که دستیابی به تکنولوژی ساخت ناوبندر مکران توسط جوانان نخبه صورت گرفته لذا هر چقدر به شرکت های دانش بنیان در عرصه های مختلف توجه شود، شاهد پیشرفت و توسعه در کشور خواهیم بود.

نظر شما