شناسهٔ خبر: 172978 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بازگشت عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی

رضازاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بازگشت عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی را نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با توجه به جلسه اخیرا با فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسائل و غدغه‌های مالی نیروی دریایی را در بودجه سال ۱۴۰۱ پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده با اشاره به بازگشت عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از مأموریت دریانوردی ۴۵ هزار کیلومتری در پهنه اقیانوس اطلس؛ گفت: رئیس مجلس روز گذشته در نطق پیش از دستور به عملکرد نیروی دریایی و عبور ناوگروه ۷۵ از اقیانوس اطلس و بازگشت شکوهمندانه پس از طی ۴۵ هزار کیلومتر برای اولین بار را نمایش قدرت نیروی دریایی جمهوری اسلامی و اثبات آن به جهانیان دانستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس نیز از عملکرد نیروی دریایی با بیانیه‌ای که دادند، تشکر کردند. هفته گذشه نیز امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در کمیسیون امنیت ملی، رهنمودهای مقام معظم رهبری از نظر اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اهمیت این حوزه را تبیین کردند.

رضازاده با تاکید بر اینکه بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نمایشی از اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: فرمانده نیروی دریایی ارتش در جلسه با اعضای کمیسیون امنیت ملی به مشکلات و محدودیت‌ها و موانع پیش روی این حوزه به خصوص مسائل مالی و بودجه‌ای اشاره کردند، از این رو تصمیم گرفته شد تا برای سال ۱۴۰۱ جهت جبران کمبودهای نیروی دریایی گام بلندی برداشته شود.

نظر شما