شناسهٔ خبر: 171890 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

علیرضابیگی:

حضور ایران در رژه بزرگ دریایی روسیه مخابره کننده ظرفیت‌های نظامی است

علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد حضور ناوگان‌های دریایی ارتش کشورمان در رژه دریایی روسیه بیانگر سطح بالای آمادگی نظامی است.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی با اشاره به پیام حضور ایران در رژه بزرگ دریایی روسیه، گفت: همکاری نظامی کشورهایی مانند ایران و روسیه بیانگر سطح بالای روابط سیاسی و دیگر مولفه های قدرت است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران طی سال های متمادی از مرزهای آبی کشورمان حراست کرده و بر این اساس هیچگاه شاهد ناامنی و بروز مشکلات نبوده ایم.

وی با اشاره به اینکه حضور ناوگان‌های دریایی ارتش کشورمان در رژه دریایی روسیه بیانگر سطح بالای آمادگی است، ادامه داد: در واقع این اقدام پیام آشکار و روشنی برای بدخواهان ایران اسلامی دارد که بر اساس آن دشمنان نباید دست به خطا بزنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: موشک های سطح به سطح، سطح به دریا، ساحل به دریا و غیره از سوی نیروی دریای کشورمان توسعه یافته که قدرت بازدارندگی کشورمان را افزایش داده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد همکاری های نظامی ایران با دیگر کشورهایی مانند روسیه و هند در دریای عمان، اقیانوس هند و غیره مخابره کننده قابلیت ها و ظرفیت های نظامی کشورمان است.

نظر شما