شناسهٔ خبر: 174008 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آقازاده دافساری:

تجهیزات نیروی دریایی ارتش نقش بسزایی در تامین امنیت آب های منطقه دارد

سیدعلی آقا زاده رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروی دریایی ارتش علاوه بر تجهیزات زیر سطحی از تجهیزات سطحی و هوایی برخوردار است و به عنوان نیروی مقتدر منطقه در تامین امنیت منطقه نقش بسیار محوری دارد.

به گزارش «نماینده» سید علی آقازاده دافساری با اعلام  این مطلب گفت: پیرو صحت های امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مبنی بر رونمایی از برخی زیردریایی ها توسط کشورمان ساخته شده از شنیدن این خبر خوشحالیم.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همواره در منطقه یکی از نیروهای تعیین کننده بود که امنیت دریای عمان و خلیج فارس همچنین آب ها بین المللی را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: نیروی دریای ارتش حضور فعالی در زمینه تعامل با کشورهای منطقه و ایجاد امنیت دریایی بر عهده داشته است که این موضوع یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

آقازاده دافساری بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با همکاری نیروی دریایی سپاه و پشتیبانی همه نیروهای مسلح نقش تعیین کننده ای را همواره در دریا داشته و خواهد داشت.

وی ابراز کرد: تجهیزاتی نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران بگونه ای است که قادر به همکاری با کشورهای منطقه است و ماموریت شان این است که تامین امنیت کنند.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش علاوه بر تجهیزات زیر سطحی از تجهیزات سطحی و هوایی برخوردار است و به عنوان نیروی مقتدر منطقه در تامین امنیت منطقه نقش بسیار محوری دارد.

نظر شما