شناسهٔ خبر: 171317 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آصفری:

رژیم صهیونیستی اجازه اظهارنظر درباره فعالیت هسته ای ایران را ندارد

آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید می کند که رژیم صهیونیستی اجازه اظهارنظر درباره فعالیت هسته ای ایران ندارد.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری در واکنش به لفاظی وزیر جنگ رژیم صهونیستی علیه فعالیت هسته ای ایران، گفت: رژیمی داعیه دار مبارزه با سلاح هسته ای شده است که بیش از ۴۰۰ زرادخانه هسته ای دارد، رژیم صهیونیستی بیشترین کلاهک هسته ای را در خود جا داده و بزرگترین تهدید برای منطقه است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیمی که حاضر نشده است NPT را بپذیرد تا در چارچوب آژانس فعالیت هسته ای انجام دهد حق این را ندارد تا در خصوص موضوع هسته ای ایران اظهارنظر کند لذا بیان مبارزه با فعالیت هسته ای جز اختیارات رژیم صهیونیستی نیست.

وی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی باید پاسخ دهد چرا با وجود بیشترین فعالیت هسته ای حاضر به امضا و پذیر معاهده NPT نشده است تا فعالیت هسته ای در چارچوب آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد، رژیمی که اقدامات تروریستی  بسیاری در فلسطین و غزه دارد، با آموزش نیروهای تروریستی و اعزام آنها به کشورهای دیگر نا امنی ایجاد کرده و از سوی دیگر شاهد ترور دانشمندان هسته ای ایران هستیم، نمی تواند درباره فعالیت هسته ای ایران اظهار نظری داشته باشد.

آصفری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی چه بخواهد چه نخواهد امروز جمهوری اسلامی به دانش هسته ای را بدون اتکا به خارج، دست پیدا کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در فعالیت و دکترین هسته ای ایران سلاح اتمی جایگاهی ندارد و فعالیت هسته ای ما صرفا در راستای تولید انرژی، تامین مواد آزمایشگاهی، بهداشت و درمان پزشکی، دامپزشکی است.

وی توضیح داد: عدم استفاده فعالیت هسته ای در چارچوب دفاعی به خاطر رژیم صهونیستی نیست، ایران بیشترین آسیب را از سلاح هسته ای و شیمیایی دیده است و همین کشورهای داعیه دار مبارزه با سلاح هسته ای، بمب های شیمیایی را در اختیار رژیم صدام گذاشتند، از این رو ایران نمی خواهد سلاح هسته ای داشته باشد.

نظر شما