شناسهٔ خبر: 95280 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از «آل طاها» بازدید کرد

نصرالله پژمانفر در حاشیه بازدید از سایت نماینده عضوکمیسیون فرهنگی مجلس از نمایشگاه «آل طاها که به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و نیز ولادت حضرت مهدی(عج) دایر شد بازدید کرد.

به گزارش نماینده به نقل از شهر آرا حجت‌الاسلام پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: محصولات فرهنگی باید مطابق فرهنگ ایرانی و اسلامی تولید شود.
وی استان خراسان رضوی را پیشتاز در فعالیت‌های فرهنگی خواند و افزود: برگزاری این نمایشگاه در مشهدالرضا(ع) حرکت فرهنگی شایسته‌ای است که باید این اقدام مهم را ارج نهاد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم ما به‌دنبال محصولات فرهنگی مرغوب هستند که پاسخ‌گوی نیازشان باشد؛ بنابراین ضروری است محصولات فرهنگی مطابق با نیاز جامعه و مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی تولید و عرضه شود.
وی با تاکید بر آنکه سعی کنید در تولید محصولات پیشتاز باشید، افزود: ضروری است کالای فرهنگی را برای گروه‌های سنی باتوجه‌به جنسیت تولید کنید و از متدهای روز دنیا بهره بگیرید.
این نمایشگاه از ٣٠اردیبهشت‌ماه سال جاری تا ١۴خردادماه در میدان شهدا، جنب مسجد حوض لقمان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ٩ صبح تا ٢١ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما