شناسهٔ خبر: 88046 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

همدلی میان ملت و دولت اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی را به دنبال دارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همواره همدلی و همزبانی میان ملت و دولت اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی را به دنبال داشته و این مسئله حقیقتی انکارناپذیر است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار داشت: هنگامی که می‌خواهیم چرخ اقتصاد مملکت را به گردش درآوریم و اقتصادی درون‌زا داشته باشیم باید به اصل تعامل، همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، توجه خاص و ویژه داشته باشیم.
وی ادامه داد: همواره همدلی و همزبانی میان ملت و دولت اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی را به دنبال داشته و این مسئله حقیقتی انکارناپذیر است اما امروز این همدلی و همزبانی باید بیش از هر زمان دیگری در ساختار بخش‌های مختلف وجود داشته باشد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از راه‌های رسیدن به پیشرفت و موفقیت‌های روز‌افزون و استقلال اقتصادی و توسعه‌یافتگی توجه به همین فرمایش حکیمانه رهبری است و نباید فراموش کنیم که همدل بودن رمز خروج از بن بست‌ها و گشایش قفل مشکلات است.
حجت‌الاسلام پژمانفر یادآور شد: شعار امسال عاملی محرک برای رسیدن به اقتدار ملی، بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های کشور، توجه به مطالبات مردمی، اجرای مناسب و به موقع پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم است.

نظر شما