شناسهٔ خبر: 41198 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/

نظر نمایندگان مجلس درباره تشکیل فراکسیون اعتدال (۲)

فراکسیون 4 عضو کمیسیون امنیت ملی میگوید: اگر فضای مجلس سه قطبی شود به نفع کشور و نظام است؛ تامل و تدبر در فضای سه قطبی بیشتر خود را نشان میدهد و فراکسیون اعتدال در این باره میتواند گام بردارد.

احمد بخشایش 5احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با بیان اینکه اگر نامه تشکیل فراکسیون اعتدال را نزد من بیاورند آن را امضا خواهم کرد، گفت: این کار به مجلس کمک می کند تا فراکسیون های مختلفی تشکیل شود، هم اکنون فضای مجلس دو قطبی است فراکسیون های دیگری هم داریم اما فراکسیونی که نمود بیشتری داشته باشد برای مجلس بهتر است.

 

نماینده مردم اردستان با بعید دانستن تشکیل فراکسیون اعتدال، ادامه داد: برخی اعضای فراکسیون رهروان هستند که تمایلات دولتی شان زیاد است و شاید بخواهند عضو فراکسیون اعتدال شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: اگر فضای مجلس سه قطبی شود به نفع کشور و نظام است، زمانی که فضای مجلس دو قطبی است افراد بدون فکر دنبال فراکسیون و قطب ها حرکت می کنند اما بالعکس زمانی که سه قطبی شود افراد در رای دادن تامل می کنند. تامل و تدبر در فضای سه قطبی بیشتر خود را نشان می دهد و فراکسیون اعتدال در تحقق این امر می تواند مفید باشد.

 

قاضی پور 6

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه نیز در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» در این باره اظهار کرد: بانیان این فراکسیون، به تنهایی هیچ کاری نمی توانند بکنند و این تخیل آقای مطهری است. مجلس یک فراکسیون اکثریت «رهروان» دارد و یک فراکسیون اقلیت «اصولگرایان» و به هیچ عنوان فراکسیون دیگری در مجلس تشکیل نمی شود.

 

 

شهروز افخمی 5شهروز افخمی نماینده مردم ملکان و عضو کمیسیون اجتماعی درباره عضویت احتمالی اش در این فراکسیون تاکید کرد: من در این فراکسیون عضو نمی شوم، نظر خاصی در این باره ندارم و تاثیر این فراکسیون را در فضای کنونی مجلس کم و ناچیز می بینم؛ برداشت شخصی من این است که نمایندگان در این فراکسیون عضو نمی شوند.

 

 

 

نصراله پژمان فر 5نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و عضو جبهه پایداری نیز درخصوص تشکیل فراکسیون اعتدال گفت: قطعا عضو این فراکسیون نمی شوم، باید آقای مطهری حرف ها و نظراتشان را برای راه اندازی این فراکسیون بگویند بعد درباره آن دقیق تر می توان صحبت کرد.

وی اضافه کرد: من نمی دانم با ایجاد این فراکسیون دنبال چه هستند، رهروانی ها نیز تمایلی به تشکیل این فراکسیون  ندارند.

برچسب‌ها:

نظر شما