شناسهٔ خبر: 41192 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ نماینده مردم تهران:

فراکسیون اعتدال بدنبال یک لیدر قوی میگردد

حسین نجابت 4 نماینده مردم تهران با اشاره به زمزمه هایی برای تشکیل فراکسیون نزدیک به دولت گفت: این جریان هنوز تعداد افراد مورد نیازش را جذب نکرده، مضافاً اینکه دنبال یک جلودار قابل اتکا هستند که وزن لازم را داشته باشد.

حسین نجابت 4حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به رای نیاوردن وزیر پیشنهادی ورزش گفت: نسبت به آقای صالحی مباحثی مطرح بود که به نظر من نه آنهایی که دفاع کردند و نه خود وزیر نتوانستند خوب مجلس را اقناع کنند و در این زمینه هیچ جریانی هم وجود نداشت.

 

نجابت افزود: قبلاً هم عده‌ای نامه‌ ای خدمت آقای روحانی فرستاده بودند که شاید به مصلحت نباشد ایشان را معرفی کنند اما موثر واقع نشد و متاسفانه این اتفاق افتاد.

 

وی مهمترین علت رای نیاوردن صالحی امیری را «عدم پاسخگویی» عنوان کرد و اظهار داشت: به هرحال اتهامات وجود داشت ولی آنها نتوانستند پاسخ دهند؛ ایشان در جای دیگر می توانند خدمت کند و مفید باشند، اما برای این سمتی که ما باید برایش رای می دادیم با رایی نزدیک، رد شدند.

 

عضو کمیسیون انرژی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات پرونده های صالحی امیری خاطرنشان کرد: به نظر من الان وقت طرح این مسئله نیست، ما عنادی با کسی نداریم، این مهم است که دوستانی که من می‌شناسم نظیر آقای دکتر حداد، آقای دکتر زاکانی، آقای نادران، آقای دکتر زارعی وسایر اعضای فراکسیونی که ما در آن هستیم عنادی با شخص نداشتیم، بنابراین حالا که تمام شده بگذارید ادامه پیدا نکند.

 

نجابت همچنین در توضیح وضعیت تشکیل فراکسیونی نزدیک به دولت در مجلس گفت: دولت ها وقتی تشکیل می شوند در مجالس مختلف سعی می کنند که افراد همراه خود را جذب کنند، این دولت هم همین طور و عده ای هم پیش قدم می شوند. یعنی خودشان را به شکل پارتیزانی طرفدار دولت جلوه می دهند. در این دولت هم معاون پارلمانی، و بعضی از افراد سعی می کنند که جماعتی را در مجلس به عنوان حامی بی چون و چرای دولت داشته باشند. زمزمه هایی هم برای تشکیل فراکسیون اعتدال وجود دارد که البته هنوز به اجماع و تعداد مورد نیاز افراد نرسیده اند، مضافاً اینکه دنبال یک جلودار قابل اتکا هستند که وزن داشته باشد، این دو حل شود به نظرم فراکسیون اعتدال تشکیل می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما