شناسهٔ خبر: 41161 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/

نظر نمایندگان مجلس درباره تشکیل فراکسیون دولت

فراکسیون 4 مدتی است زمزمه هایی در خصوص تشکیل فراکسیونی نزدیک به دولت در مجلس شورای اسلامی شنیده میشود و علی مطهری یکی از نمایندگانی است که در روزهای اخیر از تشکیل این فراکسیون سخن گفته است.

به گزارش «نماینده»، مدتی است زمزمه هایی در خصوص تشکیل فراکسیونی نزدیک به دولت در مجلس شورای اسلامی شنیده می شود. در همین زمینه طبق اخبار منتشره، علی مطهری یکی از نمایندگانی است که در روزهای اخیر از تشکیل فراکسیونی جدید سخن گفته است.

 

خبرنگار «نماینده» این موضوع را با چند تن از نمایندگان مجلس در میان گذاشته و نظر آنان را جویا شده است:

 

علیرضا محجوب 5علیرضا محجوب که به نظر می رسد از حامیان تشکیل این فراکسیون است در واکنش به این مسئله که گفته می شود تعداد امضاهای موجود در زیر این درخواست به حدود ۸۰ تا ۹۰ امضا رسیده گفت: اگر از من می پرسید من اطلاعاتم دقیق است هنوز چیزی بیش از صحبت های اولیه نبوده است.

محجوب خاطرنشان کرد: بنده یکی از اعضای دنبال کننده کارهای این فراکسیون هستم.

 

 

بهرام بیرانوند 5بهرام بیرانوند نماینده مردم لرستان با اشاره به تلاش های مطهری برای تشکیل این فراکسیون گفت: خوشحالیم که آقای مطهری بالاخره تکلیف مردم را مشخص کرد و جهت گیری خود را نشان دادند چرا که گاهی به غلط دراخبار ایشان را اصولگرا معرفی می کردند.

وی ادامه داد: ما از ایشان هم ممنون هستیم که جهت خود را مشخص کردند و هر نامی هم بخواهند برای فراکسیون شان بگذارند خطوط روشنی با بقیه فراکسیون ها خواهد داشت.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: از اول هم معتقد بودیم ایشان و تعدادی از دوستان شان که منتسب به فراکسیون رهروان هستند مسیر خاص خود را دارند، بنده به نوبه خودم از این شفافیت استقبال می کنم.

 

محمدرضا تابش 5محمدرضا تابش نیز درباره اقدامات انجام شده برای تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس گفت: من درباره این موضوع زیاد حرف زده ام و تمام حرف هایم را گفته و هیچ حرف جدیدی ندارم.

 

 

 

 

هادی شوشتری 5هادی شوشتری عضو کمیسیون امنیت ملی هم در این باره گفت : هیچ اطلاعی از وجود چنین فراکسیون و اقدامات انجام شده درباره آن ندارم.

نظر شما