شناسهٔ خبر: 41159 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ سخنگوی فراکسیون رهروان:

تشکیل دهندگان فراکسیون اعتدال، پشیمان میشوند

صفر نعیمی رز 4 سخنگوی فراکسیون رهروان در واکنش به زمزمه تشکیل فراکسیون اعتدال از سوی برخی نمایندگان مجلس گفت: اینها میخواهند موضع نزدیکشان را به آقای روحانی نشان دهند اما پشیمان میشوند چون با وضعیتی که در دولت میبینیم اعتدال فراموش شده است.

صفر نعیمی رزبه گزارش «نماینده»، مدتی است زمزمه هایی در خصوص تشکیل فراکسیونی نزدیک به دولت در مجلس شورای اسلامی شنیده می شود. در همین زمینه طبق اخبار منتشره، علی مطهری یکی از نمایندگانی است که در روزهای اخیر از تشکیل فراکسیونی جدید سخن گفته است.

 

صفر نعیمی رز سخنگوی فراکسیون رهروان در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» در این خصوص اظهار کرد: من به عنوان یکی از اعضا و سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت بطور حتم زیر پوشش فراکسیون اعتدال نخواهم رفت و این دور از شان و شخصیت من است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: تعدادی از نمایندگان از بعد از تشکیل دولت جدید، به دنبال این قضیه بوده اند و برای تشکیل آن تلاش های زیادی می کنند؛ در صورتی که با همین ترکیب فعلی، دیگر کسی در مجلس برای تشکیل فراکسیون اعتدال نمانده است، ۱۰ -۲۰ نفر عضو هیچ فراکسیونی نیستند که معلوم نیست با این تعداد کم در مجلس می خواهند چه کنند.

 

این نماینده  مجلس عنوان کرد: در این برهه از زمان برای این اقدام نباید عجله کنند اینها به واسطه وابستگی به آقای روحانی می خواهند موضع نزدیکشان را به ایشان نشان دهند و به همین خاطر می خواهند فراکسیون اعتدال راه بیندازند اما برای این کار زود است زیرا سالی که نکوست از بهارش پیداست. الان آقای روحانی دارند کج می روند و اعتدال فراموش شده است.

 

نعیمی رز بیان کرد: بعد از زمانی کوتاه از کارشان پشیمان می شوند و من از ایجاد این فراکسیون در مجلس خوشبین نیستم.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: من خواستار وجود احزاب، گروه ها و فراکسیون های گوناگون در مجلس هستم ولی باید یک سابقه ای داشته باشد؛ اما این فراکسیون تازه می خواهد شکل بگیرد و این سوال پیش می آید که صاحب آن کیست؟ نمادش چیست؟ آیا این دیدگاهی را که به آقای روحانی داریم در زمان مشابه گذشته آن به آقای احمدی نژاد نداشتیم؟ با این وضع، حرف هایی که الان درباره احمدی نژاد می زنند در آینده بدترش را درباره روحانی خواهند زد.

نظر شما