شناسهٔ خبر: 41082 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ کاظم جلالی:

تشکیل فراکسیون اعتدال از بیرون مجلس هدایت میشود

کاظم جلالی 4 رئیس فراکسیون رهروان با اشاره به مشی اعتدالی این فراکسیون تاکید کرد: برخي از رسانه ها بدنبال تشكيل فراكسيون اعتدال هستند و حتی با غير نمايندگان در این خصوص مصاحبه میگيرند.

کاظم جلالیکاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» گفت: مشي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت، اعتدال بوده و هست و اساسا ماقائليم كساني كه بيشترين هزينه را براي اعتدالگرايي در كشور پرداختند همين اعضاي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت هستند.

 

جلالی افزود: اعضاي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت بودند كه سخن از اعتدال و منطق وعقلانيت و مبارزه باتند روي را مطرح كردند و پاي هزينه هاي آن هم ايستادند.

 

وی با اشاره به طرح برخی مباحث درباره تشکیل فراکسیون اعتدال تصریح کرد: ما فكر مي كنيم مشي فراكسيون رهروان، مشي اعتدالي، عقلانيت و درعين حال پايبندي بر حفظ اصول اصيل انقلاب اسلامي است؛ اما برخي از رسانه ها دارند دربحث تشكيل فراكسيون اعتدال مي دمند و حتي با غير نمايندگان و نمايندگان ادوار در این خصوص مصاحبه مي‌گيرند.

 

جلالی در پایان تاکید کرد: بحث تشکیل فراکسیون اعتدال، از سوي غير نماينده ها پيگيري مي شود و ارتباطی با فضای داخلی مجلس ندارد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۰۷ ۰۰:۲۲ناشناس 0 0

    آقای دکتر فراکسیون رهروان با چه هدف و انگیزه ای تشکیل شد؟!
                                

نظر شما