شناسهٔ خبر: 40910 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو فراکسیون ورزش مجلس:

رای اعتماد وزیر ورزش به دفاعیاتش بستگی دارد

محمدجواد نظری مهر 4 عضوفراکسیون ورزش مجلس گفت: رای اعتماد دکتر صالحی امیری به دفاعیاتش در روز رای اعتماد بستگی دارد و اینکه چه تصمیمات و نظراتی برای گرداندن این وزارتخانه دارند، اگر ببینیم نظرات شان منطبق با مشکلات موجود است حتما به ایشان رای اعتماد خواهیم داد.

محمدجواد نظری مهرمحمدجواد نظری مهر در گفت و گو باخبرنگار «نماینده» در خصوص معرفی صالحی امیری برای وزارت ورزش گفت: ایشان از نظر مدیریتی قوی هستند، با توجه به اینکه این وزارتخانه یک مدیریت قوی را می طلبد و در دنیا هم می بینیم که کشورهایی که حرفی برای گفتن دارند از نظر ورزشی قوی و جاافتاده اند بنابراین برای ما نیز مهم است که وزیری قوی در راس مدیریت این وزارتخانه باشد.

 

وی با بیان اینکه وزیر ورزش باید اطلاعات مناسب و بروزی از حوزه کاریش داشته باشد، افزود: بسیاری افراد هستند که ممکن است در ارتباط با کاری تحصیلات مرتبط داشته باشند اما نتوانند در پست مربوطه کارایی مناسبی داشته باشند اما شناخت کافی و تجربه در این راستا مهم و تعیین کننده است.

 

نظری مهر خاطرنشان کرد: رای اعتماد دکتر صالحی امیری به دفاعیاتش در روز رای اعتماد بستگی دارد که چه تصمیمات و نظراتی برای گرداندن این وزارتخانه دارند و اگر ببینیم نظرات شان منطبق با مشکلات موجود است حتما به ایشان رای اعتماد خواهیم داد.

نظر شما