شناسهٔ خبر: 40911 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون آموزش:

ابهاماتی درباره وزیر پیشنهادی ورزش وجود دارد

عطاءاله سلطانی صبور نماینده مردم همدان در خصوص رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی گفت: سوابق وزیر علوم را قبلا بررسی نکرده ام و زود است در این باره جواب دهم اما برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فضا مناسب است.

عطاءاله سلطانی صبورعطاءالله سلطانی صبور در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به معرفی سه وزیر باقیمانده دولت یازدهم به مجلس اظهار داشت : دکتر فانی، آموزش و پرورشی اند و وارد به امور مربوطه در این وزارتخانه هستند؛ همچنین فردی معتدل هستند و سابقه سیاسی بدی ندارند و در کل صبغه ایشان فرهنگی است.

 

وی با بیان اینکه در خصوص وزیر ورزش ابهاماتی وجود دارد که ایشان باید پاسخگو باشند، افزود: مسائلی مطرح است که ایشان باید پاسخگو باشند و البته ما هنوز به یقین نرسیده ایم و در حال بررسی موضوعات هستیم؛ یکسری مسائل سیاسی و شغلی است که ایشان باید جواب دهند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: باید معلوم شود آیا دکتر صالحی امیری توان مدیریت یک مجموعه بزرگ و کلان را دارند یا خیر؟

 

سلطانی صبور با انتقاد از اینکه همه فقط روی کلمه ورزش در این وزارتخانه تاکید می کنند، خاطرنشان ساخت: بحث جوانان هم بسیار مهم و تاثیرگذار است، وزیر قبلی هم عیب بزرگش این بود که راجع به جوانان برنامه نداشت و عمدتا چون ورزش صبغه تبلیغاتی بیشتری دارد بیشتر بر آن تاکید می شود در حالی که بخش جوانان مهمتر و فراگیر تر است.

 

نماینده مردم رزن در مجلس درخصوص رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی مجلس گفت: سوابق وزیر علوم را قبلا بررسی نکرده ام و زود است در این باره جواب دهم اما برای وزیر آموزش و پرورش فضا برای اعتماد گرفتن ایشان مناسب است.

نظر شما