شناسهٔ خبر: 40879 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو فراکسیون ورزش:

حل مشکلات ورزش و جوانان، مدیری فرهنگی میخواهد

سیدهادی حسینی 4 عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره کسب رای اعتماد گرینه وزارت ورزش و جوانان در مجلس گفت: دکتر صالحی امیری چهره ای علمی، دانشگاهی، فرهیخته و فرهنگی هستند و حتما از نمایندگان رای اعتماد میگیرند.

سیدهادی حسینیسیدهادی حسینی در گفت و گو باخبرنگار «نماینده» با اشاره به معرفی صالحی امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در سازمان ورزش کمتر با افراد فرهنگی برخورد کرده ایم معمولا چهره های عملیاتی در این وزارتخانه تصدی امور را داشته اند، اما خلا موجود در ورزش خلا فرهنگی است و نیازمند مدیری فرهنگی برای سامان دادن امور است.

 

وی در توصیف توانانیی های گزینه معرفی شده افزود: نگاه استراتژیک به ورزش از ویژگی های مثبت ایشان است و با توجه به سابقه کاری و تحصیلی و مدیریتی شان در حوزه های استراتژیک می توان به ایشان برای تصدی این پست مهم اعتماد کرد.

 

نماینده مجلس با بیان اینکه هم اکنون یکی از مشکلات عمده ورزش، عدم وجود استراتژی کلان است، خاطرنشان ساخت: تغییرات مکرر در تصمیم گیری ها و فقدان یک نگاه کلان در ورزش و گرفتاری هایی که ورزشکاران دارند نیز به خاطر فقدان این مسئله مهم است.

 

وی به وجود روحیه تعاملی در صالحی امیری اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در این مدت کوتاه اثبات کرده اند که هم می توان عضو دولت بود و هم با مجلس ارتباط خوبی داشت.  

 

حسینی در ادامه عنوان کرد: ورزش یک مجموعه فرابخشی است و با یک وزارتخانه نمی توان مشکلات جوانان را حل کرد بلکه این وزارتخانه فردی را می خواهد که تعامل قوی ای در بدنه دولت داشته باشد.

 

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: صالحی امیری نگاه به داخل ورزش دارد و نگاه به بیرون ندارد به این معنا که از ترکیب سیاسی استفاده نکرده بلکه از ترکیب اقتصادی بهره جسته است.

نظر شما