شناسهٔ خبر: 40876 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو فراکسیون ورزش:

صالحی امیری برنامه های قابل پذیرشی به نمایندگان ارائه کرده است

یوناتن بت کلیا 4 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صالحی امیری از مجلس رای اعتماد میگیرد، گفت: صالحی امیری در جلساتی که با نمایندگان در کمیسیونهای مختلف داشته، برنامه های مناسب و قابل پذیرشی را ارائه کرده است.

یوناتن بت کلیایوناتن بت کلیا در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به معرفی صالحی امیری برای تصدی وزارت ورزش،  بیان کرد: بنده به ایشان رای داده و بیشتر نمایندگان هم از ایشان راضی اند و حتما به وی رای اعتماد می دهند.

 

نماینده مسیحیان، آشوری ها و  کلدانی ها در مجلس تصریح کرد: دکتر صالحی امیری سوابق مدیریتی با ارزشی دارند و چهره ای موفق در این راستا بوده اند بنده با اینکه شخصا با ایشان کار نکرده ام اما با فرمایشات دیگر نمایندگان و با اعلام برنامه هایشان در کمیسیون عمران احساس می کنم ایشان باخلوص نیتی که دارند می توانند در این وزارتخانه موفق عمل کنند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: از وزرا انتظار داریم تعامل خوبی با مجلس داشته باشند زیرا تعامل بهتر این دو قوا  خود بخود می تواند تاثیر بهتری روی امور داشته باشد همچنان که دکتر صالحی تعامل خوبی در این سه ماه با نمایندگان داشته است.

 

بت کلیا یادآور شد: ایشان در برنامه هایشان در جلساتی که با نمایندگان در کمیسیون های مختلف داشته اند برنامه های مناسب و قابل پذیرشی را ارائه داده اند.

نظر شما