شناسهٔ خبر: 98561 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نماینده بوشهر در مجلس:

مظلومیت و حقانیت دکتر بهشتی با شهادتش اثبات شد

جمیری43 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مظلومیت و حقانیت دکتر بهشتی با شهادتش اثبات شد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در آئین بزرگداشت شهید بهشتی و یاران باوفایش در بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) انسانی مومن و ولایتمدار بود و بهترین یار و مشاور نبی مکرم اسلام بود و سختی‌های بسیار زیادی را در راه اسلام تحمل کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید مطهری و یارانش، ادامه داد: در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب دشمنان از روش‌های مختلفی برای نابودی این نظام استفاده کردند که ترور شخصیت‌های تاثیرگذار یکی از این برنامه‌ها بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به بصیرت بالای دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: دشمنان نمی‌توانستند روحیه انقلابی و ایستادگی شهید بهشتی مقابل کفر را تحمل کنند و اقدام به ترور ایشان کردند.

جمیری اضافه کرد: شهید بهشتی تشکل‌هایی نظیر حزب جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کرد و از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وی با اشاره به هجمه‌های متعدد دشمنان به شهید مطهری تا قبل از شهادت، خاطرنشان کرد: دشمنان به گونه‌ای عمل کرده بودند که شهید بهشتی توسط امت اسلامی نیز مورد اعتراض قرار می‌گرفت ولی شهادت این مجتهد آگاه باعث شد تا مردم به تشخیص حق از باطل برسند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره در تلاش برای مقابله هستند، گفت: باید هوشیار باشیم و بدانیم که مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب نباید کوتاه بیاییم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با ابزار تبلیغات دنیا را مدیریت می‌کند، اضافه کرد: باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم و فریب آنها را نخوریم.

جمیری با بیان اینکه بصیرت و ولایت‌مداری تنها راه شناخت دسیسه‌های دشمنان است، افزود: همه کسانی که می‌خواهند از این نظام و انقلاب دفاع کنند باید در مسیر دشمن‌شناسی حرکت کنند.

نظر شما