شناسهٔ خبر: 96293 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

هیئت‌های ورزشی استان بوشهر مشکلات مالی فراوانی دارند

جمیری43 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌های ورزشی استان ثروتمند بوشهر مشکلات مالی فراوانی دارند.

به گزارش نماینده عبدالکریم جمیری به پیگیری‌های خود در مجلس برای رفع مشکلات استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: در نشست‌هایی که با اقشار مختلف مردم استان داشتیم، مشکلات را شناسایی و در سطح وزارت‌خانه‌ها پیگیری می‌کنیم و در مجلس نیز تذکرات لازم را می‌دهیم.

وی به مشکلات ورزش استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی استان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند که مهمترین مشکل را می‌توان مشکلات مالی عنوان کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز مجلس شورای اسلامی تذکراتی را در این زمینه به وزیر ورزش دادیم و خواستار حمایت مالی مناسب از ورزش استان شدیم.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: بوشهر از استان‌های ثروتمند است ولی متاسفانه وزارت ورزش نتوانسته با استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر هیئت‌های ورزشی استان کمک کند.

جمیری تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به ورزش استان و به ویژه رشته ورزشی فوتبال که علاقمندان زیادی در استان دارد، استفاده شود تا شاهد حضور موفق‌تر ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی استان در مسابقات ملی باشیم.

وی اضافه کرد: افزایش سه برابری قیمت سوخت نیز مشکلاتی را برای شناورهای سفاری استان بوشهر ایجاد کرده بود و امروز در مجلس به دولت در این زمینه تذکر دادم و خواستار رسیدگی فری و تجدید نظر در این زمینه شدم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تذکر خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به وضعیت شرکت صدرای بوشهر اشاره کرد و افزود: در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خواستار رسیدگی به مشکلات صیادان شدیم.

منبع: مهر

نظر شما