شناسهٔ خبر: 172220 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

میرتاج‌الدینی:

اتهامات علیه ایران، ماجراجویی رژیم صهیونیستی در ادامه فضاسازی‌های رسانه‌ای است/ ایران با این جوسازی‌ها مسیر خود را تغییر نمی‌دهد

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اتهامات وزرای خارجه عضو گروه هفت درباره ایران و نقش جمهوری اسلامی در حمله به کشتی اسرائیلی، گفت: این ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی در ادامه فضاسازی‌های رسانه‌ای است، اسرائیل باید بداند که ایران با این جوسازی‌ها مسیر خود را تغییر نمی‌دهد.

به گزارش «نماینده» سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به ادعای وزرای خارجه گروه هفت مبنی بر اینکه «ایران در حمله به کشتی اسرائیلی نقش داشته و هیچ توجیهی برای این حمله طبق مستندات موجود نیست و همچنین اینکه ایران صلح و امنیت بین‌الملل را تهدید می‌کند»، گفت: این موضوع فرافکنی است و کاملا مشخص که نقشه از پیش طراحی شده است.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود: اسرائیلی‌ها خودشان فضایی را در خصوص کشتی‌ها درست کردند و گفتند برخی کشتی‌ها از مدار و دسترس خارج شده و مکرر این مباحث را بیان کردند. البته جمهوری اسلامی نیز مکرر اعلام کرده که این اتفاق ارتباطی با ایران ندارد، ما حتی اعلام کردیم اگر کشتی با مشکل روبه رو شده، ایران حاضر به کمک است.

وی تصریح کرد: ماجراجویی رژیم صهیونیستی در ادامه فضاسازی و جوسازی‌های رسانه‌ای است، بنابراین باید هوشیار باشیم و بدانیم که این‌ها گروه‌ها می‌خواهند فضای سیاسی علیه جمهوری اسلامی در سطح بین الملل ایجاد کنند. اسرائیل باید بداند ایران با این جوسازی ها مسیر خود را تغییر نمی‌دهد.

میرتاج الدینی در خصوص نقش سازمان‌های بین المللی در مواجه به این نوع اتهام زنی‌ها، گفت: سازمان‌های بین المللی به ویژه شورای امنیت باید آگاهانه با این رفتارها برخورد کنند و مقلوب گزارش‌های تایید نشده، نادرست و از پیش تعیین شده رژیم صهیونیستی نشوند.

نظر شما