شناسهٔ خبر: 172254 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

موسوی:

به هر تحرک خطای رژیم صهیونیستی جواب دندان شکن می دهیم

سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت:در سال های اخیر جمهوری اسلامی ایران به لاف ها و گزاف گویی های رژیم اشغالگر قدس عادت کرده است.

به گزارش «نماینده» سیدنظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات اخیر برخی از مقامات رژیم صهیونیستی به حمله به کشورمان، گفت: ایران دربرابر هر تحرک خطای رژیم صهیونیستی یک جواب دندان شکن به آنها خواهد داد.

وی با بیان اینکه اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی بیشتر برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی خود است، ادامه داد: در سال های اخیر جمهوری اسلامی ایران به  لاف ها و گزاف گویی های رژیم اشغالگر قدس عادت کرده است.

نماینده تهران در مجلس عنوان کرد: مقامات رژیم صهیونیستی در مقاطع مختلف تلاش کردند با گزافه‌گویی و با تهدیدات پوشالی به نوعی بر افکار عمومی و محاسبات ما تاثیر بگذارند، این در حالی است که تقریباً این نوع مواجهه با تهدید رژیم صهیونیستی برای مردم ایران و منطقه عادی شده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز در درون مرزهای خودش تحت محاصره است و گروه های چریکی و مبارز در فلسطین و لبنان به راحتی از پس از تهدیدهای این رژیم پوشالی برآمده اند، اضافه کرد: رژیم جعلی که نمی تواند با گروه های جهادی که با دست خالی با ارتش تا بن دندان رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند، بایستد، چگونه می تواند با قدرت منطقه‌ای و جهانی به مانند ایران مقابله کند و آن را تهدید به حمله نظامی کند.

موسوی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که هیچ موشکی از گنبد آهنین عبور نخواهد کرد اما در چند ماه اخیر شاهد بودیم که گروه های جهادی توانستند این گنبد را پاره پاره کنند.

نظر شما