شناسهٔ خبر: 172226 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رژیم صهیونیستی خودش هم می‌داند توان رویارویی با ایران را ندارد

علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس گفت: اصل و اساس کار رژیم صهیونیستی بر ترور و نفوذ بنا شده و رژیم صهیونیستی و مقامات این رژیم خود به خوبی می‌دانند که توان رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی متکی به آمریکاست و اگرچه سعی دارد خود را یک بازیگر مستقل معرفی کند اما بدون اجازه آمریکا دست به اقدامی نمی‌زند.

وی افزود: از سوی دیگر پایه و اساس کار رژیم صهیونیستی بر ترور و نفوذ بنا شده و این رژیم ماهیتا یک رژیم تروریستی است و برنامه‌ای برای رویارویی نظامی و عملیات نظامی ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صهیونیست‌ها و به ویژه مقامات این رژیم به خوبی می‌دانند که به هیچ وجه توانایی برای رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و اگر هم اقدامی علیه کشور ما داشته‌اند، عملیات تروریستی بوده است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به هیچ وجه توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته‌، ندارند و نخواهند داشت و اگر هم دست از پا خطا کنند و بخواهند اقدامی نظامی علیه ما داشته باشند، با پاسخ کوبنده‌ جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

وی افزود: همان طور که سردار حاجی زاده گفته‌اند؛ ما از توان نظامی بالایی برخورداریم و اراده استفاده از این توان نظامی را نیز داریم.

نظر شما