شناسهٔ خبر: 93011 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

وزیر کشور در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت می کند

کنعانی مقدم دبیر‌کل حزب سبز از برگزاری مجمع عمومی برای اصلاح اساسنامه خانه احزاب در اواخر اردیبهشت‌ ماه با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش  نماینده "حسین کنعانی‌مقدم" دبیر‌کل حزب سبز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احیای مجدد خانه احزاب اظهار داشت: درخصوص این اقدام، اخیراً جلسه‌ای با مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور داشتیم و در آنجا بنده به عنوان هیئت رئیسه خانه احزاب عنوان کردم  که در تشکیل خانه احزاب قانون‌گرایی باید حاکم باشد.

وی با تأکید بر این که اگر غیر از مسیر قانونی حرکت کنیم، خانه احزاب متزلزل خواهد شد، ادامه داد: در این خصوص رایزنی‌هایی با گروه‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل انجام دادیم و مقرر شد هیئتی متشکل از طیف‌های مختلف به‌ عنوان اعضای خانه احزاب تعیین شوند و در ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور وزیر کشور مجمع عمومی و مجمع فوق‌العاده‌ای برای اصلاح اساسنامه خانه احزاب تشکیل می‌شود.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: ما عنوان کردیم اگر بخواهیم خانه احزاب با همه سلایق تشکیل شود و این طور نباشد که جمع خاصی آن را اداره کنند باید رایزنی‌ها بیشتر شود.

کنعانی‌مقدم در پایان خاطر‌نشان کرد: داستان خانه احزاب مثل فرزندی است که دو مادر مدعی آن بودند و زمانی که پای جان فرزند رسید، ما در حقیقت از حق خود گذشتیم، در همین راستا اگر قرار است خانه احزاب احیای مجدد شود، حاضریم از حقوق خود بگذریم.

نظر شما