شناسهٔ خبر: 86874 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

استقبال وزارت کشور از نامگذاری سال ۹۴ به نام"دولت، ملت همدلی و هم زبانی"

امیری سخنگوی وزارت کشور گفت: ارتباطات سازمان یافته با مردم همواره مدنظر وزیر کشور بوده ولی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، برای وزارت کشور الزام‌آور است که ارتباط با مردم را سازمان یافته‌تر و منسجم‌تر پیگیری کنیم.

به گزارش نماینده حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" گفت: ارتباطات سازمان یافته با مردم همواره مدنظر وزیر کشور بوده ولی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، برای وزارت کشور الزام‌آور است که ارتباط با مردم را سازمان یافته‌تر و منسجم‌تر پیگیری کنیم.

وی افزود: البته آقای رحمانی‌فضلی به استاندارها ابلاغ کردند که در مجامع عمومی حضور مستمر و برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشند و با مردم ارتباطات لازم را برقرار کنند. وزیر محترم کشور نیز خودشان همواره هم در محافل عمومی حاضر هستند. بنده نیز ارتباط مستمر و مستقیمی با مردم دارم و مسئولیت رسیدگی به مکاتبات مردمی با وزارت کشور نیز بر عهده بنده است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه ما دولتی‌ها همواره باید از حمایت‌های مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کنیم و قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، تصریح کرد: دولت در سال گذشته توفیقاتی داشت که رئیس جمهور محترم نیز به آنها اشاره کرد، این توفیقات در سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری است.

امیری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" گفت: نامگذاری سال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" مسئولیت دولتمردان را زیادتر می‌کند و همدلی و همراهی مردم با دولت هم برای دولتمردان مایه دلگرمی بیشتری است و این همکاری باعث می‌شود با توجه به محدودیت امکانات کشور و منابع دولت، راحت‌تر بتوانیم کشور را اداره کنیم و دست یافتن دولت به اهداف و برنامه‌های تعیین شده راحت‌تر صورت می‌گیرد.

نظر شما