شناسهٔ خبر: 79151 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اهم فعالیتهای مجیدجلیل سرقلعه در تعطیلات اخیر صحن علنی مجلس

مجید جلیل سرقلعه/2 دور جدید سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان در آذرماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز پنجشنبه ۲۰ آذرآغاز وتا ششم دی ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان خانه ملت در این دوهفته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استانی. قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های مجیدجلیل سرقلعه، عضو کمیسیون عمران، درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه لردگان به شرح ذیل است؛

 

بازدید از منطقه اوره از توابع بخش منج

نماینده لردگان به اتفاق مدیر کل کمیته امداد و مدیر کل آب و فاضلاب روستایی و جمعی از مسئولان شهرستانی و بخشدار بخش منج از منطقه اوره از توابع بخش منج بازدید بعمل آوردند:در این بازدید : از طرح های روستاهای آب چنار-گود شکرته-چشمه خانی چالدرازها بازدید بعمل آمد. از کارگاه و مجتمع آبرسانی به روستاهای منطقه اوره بازدید و از پیشرفت کار و موعد بهره برداری اطلاع کامل دریافت شد. از جاده های روستایی بازدید شد. در مساجد روستاها در جمع مردم به خواسته و سوالات آنها پاسخ داده شد.

حضور در دفتر و پاسخ به مطالبات و مشکلات مردم خوب شهرستان

حضور در جلسه صلح وسازش بین طایفه بزرگ ارمند و ایراد سخن و توصیه های لازم در جهت وحدت، اخوت و برادری بین اقوام

حضور در بخش خانمیرزا با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان در جلسه شورای اداری بخش و رسیدگی به مشکلات آن بخش از جمله دو شکل عمده :آب شرب و کشاورزی و نیزتبدیل بخشداری به فرمانداری.

حضور در دفتر امام جمعه شرکت در مراسم عزاداری ایام صفر به اتفاق مسئولین ادارات که کلیه پیگیری ها و مکاتبات در راستای دو شکل عمده به مسئولین و مردم ارائه شد.

بازدید از روستاهای شاه قریه مرادان-جوانمردی -بابا منصور و رسیدگی به مشکلات آن روستاها با حضور مردم و مسئولین-بازدید از طرح آبرسانی روستای جوانمردی

بیمارستان شهر مالخلیفه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

مجید جلیل سرقلعه نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم بخش فلارد و همچنین شرکت در جلسه ستاد نماز جمعه این بخش  گفت: انشاءلله  بیمارستان شهر مال خلیفه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص مشکلات مالی پتروشیمی لردگان گفت: آقای سیف مدیرکل بانک مرکزی قول مساعد داد که ال سی این پروژه را به بانک عامل ابلاغ و پیمانکار مربوطه فعالیت خود را آغاز نماید.

جلیل همچنین افزود: چهار میلیارد تومان برای آب رسانی به روستاهای بخش فلارد و یکصد میلیون تومان برای آب شهر مال خلیفه با مساعدت استاندار محترم، اختصاص داده ایم و در راستای آسفالت جاده های روستایی هم برنامه های در سطح بخش فلارد در دست اقدام داریم

دیدار با خانواده شهید سهراب جوهری 

مجید جلیل سرقلعه، نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی درحاشیه دیدار با مردم بخش فلارد به اتفاق، بخشدار و جمعی از مسئولین ادارات فلارد با خانواده ی شهید سهراب جوهری دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی، نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانسنگ، برای پدر شهید سهراب جوهری که سوم آذر ماه  دار فانی را وداع گفت طلب آمرزش و مغفرت نمود.

دیدار با خانواده ورزشکار فلاردی

مجید جلیل سرقلعه نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی درحاشیه دیدار با مردم بخش فلارد به اتفاق رئیس ورزش و جوانان شهرستان لردگان و فلارد، بخشدار و جمعی از مسئولین ادارات فلارد با خانواده ی وحید صالحی قرحی و صدیقه صالحی قرحی  ورزشکاران دو و میدانی کار روستای قرح از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی، نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به این ورزشکار ان به مناسبت کسب مقام در سطح ملی و استانی و تشویق جوانان به ورزش، گفت ورزش رمز سلامتی و نیاز جامعه می باشد و جوانان می بایست با روی آوردن به ورزش ضمن حفظ سلامتی و کسب نشاط شادی به دستورات دین در امر ورزش جامه ی عمل بپوشانند و در میادین ورزشی جهانی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.

 وی افزود: قصد داریم در بودجه سال آینده برای ورزش شهرستان بویژه بخش فلارد، اعتبارات خوبی اختصاص دهیم. شایان ذکر است وحید صالحی قرحی و صدیقه صالحی قرحی  ورزشکاران دو و میدانی کار برادر و خواهر هستند و مقام های ملی، استانی، شهرستانی و منطقه ای کسب کرده اند که مهمترین آنها کسب دو مقام دومی رکورد گیری کشوری و دو مقام کشوری دانشجویی توسط وحید صالحی و دو مقام دومی کشوری و مقام دومی قهرمانی قهرمانان نونهالان کشور در تهران، بوده است

قبل از خطبه های نماز جمعه مجید جلیل سرقلعه نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبات مردم و اقدامات انجام شده  در بخش آب روستایی و شهری، راه و ساختمان، بهداشت و سلامت، کشاورزی، صنعت، ورزش و پتروشیمی لردگان واقع در بخش فلارد، به ایراد سخن پرداخت.

نظر شما