شناسهٔ خبر: 79040 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

باهنر:

ماموریت جبهه پیروان به حزب موتلفه/ باید اصولگرایان به وحدت برسند

باهنر دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به اینکه ما در گفتگو ضرر نمی‌کنیم، خاطر نشان کرد: جبهه پیروان، حزب مؤتلفه اسلامی را مأمور کرده است تا با جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بنشینند و مذاکراتی را با هم داشته باشند.

به گزارش نماینده محمد رضا باهنر با بیان اینکه در مسأله تفاهم دو نظریه وجود دارد، اظهار داشت: بعضی‌ها معتقد هستند که معتدلین دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب باید به هم نزدیک شوند و با هم به یک ائتلاف برسند؛ بعضی‌ها هم این نظر را قبول ندارند و می‌گویند، اصولگرایانی که مواضعشان کمی با هم اختلاف دارد باید به هم نزدیک شوند. من طرفدار نظر دوم هستم.

وی با تأکید بر اینکه بسیار دوست دارم اصلاح‌طلبان معتدل بیایند و فعال باشند به باشگاه خبرنگاران، تصریح کرد: ما باید با اصلاح‌طلبان رقابت کنیم نه اینکه با آن‌ها به یک ائتلاف برسیم.

باهنر افزود: ما اصولگرایان باید تلاش کنیم که بیشتر به ائتلاف نزدیک بشویم؛ البته ممکن است که با «جبهه پایداری» و بقیه  گروه‌ها اختلاف نظرهایی هم داشته باشیم.

دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به اینکه ما در گفتگو ضرر نمی‌کنیم، خاطر نشان کرد: جبهه پیروان، حزب مؤتلفه اسلامی را مأمور کرده است تا با جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بنشینند و مذاکراتی را با هم داشته باشند.

نظر شما