شناسهٔ خبر: 79033 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حبیبی در کنگره جمعیت ایثارگران:

اصولگرایان نباید ائتلاف را کنار بگذارند

نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: ما حق نداریم بر سر اختلاف سلیقه‌های احتمالی ائتلاف را به عنوان تنها راه‌حل کنار بگذاریم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در میزگرد وحدت که با حضور وی و آیت‌الله آشتیانی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی و حسین فدایی در ششمین کنگره سالانه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه اصول‌گرایان راه دومی جز ائتلاف ندارند و فقط و فقط باید به ائتلاف فکر کنند، تصریح کرد: ما حق نداریم بر سر اختلاف سلیقه‌های احتمالی ائتلاف را به عنوان تنها راه‌حل کنار بگذاریم.

وی تاکید کرد: البته این ائتلاف بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود و اصول‌گرایان زیر چتر جامعتین به وحدت خواهند رسید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس اطلاعات ما حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه از مدتی پیش مسافرت‌های استانی خود را شروع کرده و با گره زدن زلف مسئولان ستادهای رئیس جمهور به خود در حال فعالیت انتخاباتی است، خاطرنشان کرد: اصول‌گرایان کاملاً در حال درو شدن هستند و حتی در یکی از استان‌ها همه فرمانداران یک دست از اصلاح‌طلبان انتخاب شده‌اند. به همین دلیل است که باید به ائتلاف بین اصول‌گرایان به عنوان تنها راه‌حل فکر کنیم.

حبیبی در پایان با اشاره به حماسه ۹ دی و با بیان این نکته که عده‌ای در تلاش هستند صورت مسأله فتنه را پاک کنند، اظهار داشت: اگر کسی فتنه ۸۸ را در حد رقابت‌های انتخاباتی محدود کند خیانت کرده چرا که فتنه برای براندازی بود و حتی عده‌ای با مسلسل و بی‌سیم‌های پیشرفته تجهیز شده بودند و با رمز تقلب که از خارج از کشور طراحی شده بود قصد براندازی داشتند.

نظر شما