شناسهٔ خبر: 63594 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

سید حسن نصرالله:پیروزی حق مقاومت غزه است

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه پیروزی حق مقاومت در غزه است، تاکید کرد: جنگیدن در سوریه تاثیری بر آمادگی حزب الله برای مقابله با رژیم صهیونیستی نداشته است.

به گزارش نماینده، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: سید حسن نصرالله در مصاحبه با روزنامه الاخبار لبنان گفت: ما همانطور که از مرزهای جنوبی لبنان دفاع کردیم از کشور و مرزها با سوریه هم دفاع می کنیم و بسیاری از کسانی که در این مورد با ما مخالفت می کردند در حال تغییر موضع شان هستند.  

دبیرکل حزب الله لبنان درباره جنگ غزه، افزود: مقاومت در غزه حق دارد به پیروزی واقعی دست پیدا کند. آنچه ما برای اسرائیل آماده کرده ایم به هیچ وجه تحت تاثیر کارهای ما در سوریه قرار نگرفته است. جنگیدن ما در سوریه تاثیری بر سری بودن طرح ها و سلاح های ما برای مقابله با اسرائیل نداشته است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ما یک گروه مقاومت هستیم، اما می خواهند ما را حزبی برای شیعیان عرب جلوه دهند. جنگ غزه باعث گرم شدن روابط حزب الله و حماس خواهد شد. هیچی تردیدی درباره ارتباط ما با عملیات میدانی در داخل فلسطین علیه دشمن اسرائیلی وجود ندارد.