شناسهٔ خبر: 61289 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

تلاش داعش برای تخریب شخصیت نصرالله + عکس

رژیم صهیونیستی و گروه تکفیری داعش به دلیل اطلاع از قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، تلاش می‌كند وجهه دبیركل آن را تخریب نماید.

به گزارش نماینده، سازمان امنیت رژیم صهیونیستی (موساد) با همكاری سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی، اخیراً اقدام به تأسیس شعبه‌ای از داعش در نوار غزه نموده و به كمک آن، تبلیغات مورد نظر خود علیه حزب‌الله لبنان را سامان می‌دهد.

در تازه‌ترین اقدام كه به منظور جلوگیری از ورود حزب‌الله به جنگ غزه صورت گرفته، عوامل موساد در غزه، تصویری از دبیركل حزب‌الله لبنان را در فضای مجازی و سایت‌های اجتماعی منتشر كرده تا به تخریب شخصیت وی بپردازد.

در این تصویر تعدادی از سلفی‌های غزه پلاكاردی دردست دارند كه بر روی آن عكس سید حسن نصرالله به شكل توهین‌آمیزی وجود دارد و شعارهائی علیه وی بر آن نوشته شده است. رژیم صهیونیستی به دلیل اطلاع از قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، تلاش می‌كند وجهه دبیركل آن را تخریب نماید.
 

حزب الله


گفتنی است سید حسن نصرالله در تماس تلفنی با «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «رمضان عبدالله شلح» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی برای اطلاع از اوضاع غزه، از وحدت همه گروه‌های مقاومت در این نبرد سرنوشت ساز تمجید کرد.

وی پس از شنیدن سخنان خالد مشعل، تأکید کرد که اطمینان دارد مقاومت می‌تواند در ژوئیه، دومین پیروزی را محقق کند.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به پایداری نیروهای مقاومت و نوآوری‌های آنان در میدان نبرد، از صبر عظیم مردم غزه تمجید کرد.

سیدحسن نصرالله در گفت‌و‌گوی تلفنی با رمضان عبدالله شلح نیز، اوضاع میدانی، تحولات سیاسی، تحرکات کند دیپلماتیک و شکست خورده، در مقابل همدلی، یکپارچکی و وحدت همه گروه‌های مقاومت در این نبرد سرنوشت ساز را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین تأکید کرد که اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این تجاوزگری از حمایت بین المللی برخی دولت‌ها برخوردار است، مقاومت در غزه به قوی‌ترین حمایت و پشتیبانی کامل مردم تکیه کرده است.

نصرالله در گفتگو با شلح، بار دیگر بر موضع حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مقاومت غزه و حمایت و همبستگی با آن و همچنین آمادگی برای همکاری و تکامل جهت تحقق اهداف مقاومت غزه و شکست اهداف دشمن تأکید کرد.

 

منبع:ابنا

نظر شما