شناسهٔ خبر: 60894 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افضلی‌فرد :

بررسی موضوع جایگاه کمیسیون اصل نود در هیات‌رئیسه کمیسیون

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اصلاح ماده ۴۸ آیین‌نامه داخلی در مورد جایگاه کمیسیون اصل نود در مجلس در هیات‌رئیسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت تا موضوع پس از بررسی به کمیسیون آیین‌نامه داخلی ارائه شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز هیات‌رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهارداشت: در این جلسه مباحثی پیرامون اصلاح ماده ۴۸ آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد موقعیت و جایگاه کمیسیون اصل نود در مجلس مطرح شد و مقرر شد تا این ماده پس از بررسی‌های بیشتر برای اصلاح به کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس ارائه شود.

وی همچنین با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل نود اظهار داشت: در این جلسه مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر گزارشی را از عملکرد این ستاد به کمیسیون ارائه کردند و ضمن ارائه این گزارش، گزارش دیگری در مورد آثار مخرب مصرف مواد مخدر از سوی مسئولان این ستاد به اعضای کمیسیون ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا گزارشهایی از عملکرد و همکاری دستگاه‌های مرتبط با ستاد مبارزه با مواد مخدر از سوی این دستگاه ارائه به کمیسیون شود.

افضلی‌فرد افزود: همچنین در این جلسه بنا شد تا تبلیغات در حوزه رسانه به منظور اطلاع‌رسانی در مورد آثار مخرب مصرف مواد مخدر بیشتر شود.

نظر شما