شناسهٔ خبر: 38103 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد:

علل اختصاص ارز مرجع به خودروهای وارداتی در کمیسیون اصل نود بررسی می شود

افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت : در جلسه روز سه شنبه کمیسیون، درباره گزارش اختصاص ارز مرجع به خودرو خارجی و کم شدن تعرفه گمرکی این کالا تصمیم گیری می شود.

افضلی فرد در گفت و گو با خبرنگار مجلس ایران اظهار کرد: در جلسه روز سه شنبه کمیسیون، درباره گزارش عواملی که باعث شد ارز مرجع به خودرو خارجی  تعلق بگیرد و تعرفه گمرکی این کالا  کم شود و در نتیجه بعضی سوء مدیریت ها دلالان سود کلانی ببرند و ضرر به بیت المال برسد، تصمیم گیری می شود.

وی افزود: بنا براین گزارش که قسمت هایی از ان در جلسه امروز قرائت شد و بخاطر طولانی بودن به روز سه شنبه موکول شد، در واردات خودرو نقش سازمان حمایت از مصرف کنندگان، گمرک و وزارت صنعت ، معدن و تجارت و بانک مرکزی درباره چگونگی و نحوه ورود خودروهای خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

افضلی فرد اضافه کرد: در نشست امروز کمسیون لایحه اصلاح برخی مواد داخلی مجلس شورای اسلامی مورد تبادل نظر قرار گرفت و نهایتا تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود تصریح کرد: گزارش مربوط  به عملکرد دولت پیرامون قانون الزام دولت به صیانت از حقوق اتباع ایرانی در خارج از کشور بود که قرائت شد و بنا شد با اصلاحاتی به هیات رئیسه داده شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۴-۰۴ ۱۰:۱۷سلام 0 0

    چه عجب .. یعنی اینا از این کارها هم می کنند ؟؟؟؟؟؟؟
                                

نظر شما