شناسهٔ خبر: 39908 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ سخنگوی کمیسیون اصل نود:

لازمه عزل و نصب، تدبیر وزیری است که میخواهد با این فرد کار کند

افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به طرح محدوده اختیارات سرپرستان وزارتخانه ها گفت: لازمه عزل و نصب تدبیر بیشتری است و شاید افرادی که انتخاب میشوند افکار، سلایق و عملکردشان با سلایق و رویکردهای وزیر انتخابی همخوانی نداشته باشد و این یک امر به دور از عقل و منطق است.

افضلی فردمصطفی افضلی فرد در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» درباره بررسی طرح حدود و اختیارات سرپرستان وزارتخانه ها گفت: رویکرد نمایندگان به این طرح رویکرد خوبی بود و می تواند زمینه لازم را برای قانونمند شدن و سامان یابی هرچه بیشتر امر وزارتخانه ها و عزل و نصب های بی مورد را فراهم کند.

 

وی با اشاره به تصویب یک فوریت این طرح افزود: این طرح مانع از این می شود که تبانی هایی صورت بگیرد و کسی که فکر می کند شاید نتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد نقشه هایش را توسط سرپرستان انجام ندهد.

 

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: سرپرستان از این جهت نمی توانند عزل و نصب های زیادی انجام دهند که لازمه این امور تدبیر بیشتری است و شاید افرادی که انتخاب می شوند افکار، سلایق و عملکردشان با سلایق و رویکردهای وزیر انتخابی همخوانی نداشته باشد و این یک امر به دور از عقل و منطق است.

نظر شما