شناسهٔ خبر: 98070 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بشیری در موافقت با استیضاح فانی:

آقای وزیر! برای معلمانی که در آتش سوختند چه کرده‌اید؟

بشیری43 یک نماینده موافق استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: چه کسی غیر از وزیر و همکارانش می‌تواند به فرهنگیان انگیزه و نشاط ببخشد، دو سال است که فانی این وزارتخانه را مدیریت می‌کند، اما برای معلمانی که در آتش سوختند، در سیل غرق شدند و یا توسط تروریست‌های سیستانی کشته شده‌‌اند چه کاری انجام داد؟

به گزارش نماینده فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت، به عنوان یکی از موافقان استیضاح وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی امروز (چهارشنبه ۳ تیرماه) مجلس با تاکید بر اینکه روند کاری همکاران فانی در شهرستان‌ها نشاط را از فرهنگیان گرفته است، گفت: اهداف و برنامه‌های این وزارتخانه بسیار مهمتر از مصلحت‌اندیشی شخصی است.

وی ادامه داد: نمایندگان موافق استیضاح فانی در این جلسه تنها نقطه نظرات صنفی خود را بیان کردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: منابع انسانی عظیم‌ترین ثروت در کشورهاست، اما آموزش و پرورش امروز در یک وضعیت رقت باری بسر می‌برد و ناامیدی در مجموعه‌های مختلف آن وجود دارد.

بشیری خطاب به فانی گفت: از شما و مجموعه مدیریتی‌تان می‌پرسم که در رابطه با حقوق مادی و معنوی فرهنگیان چه کرده‌اید؟ چرا لایحه خدمات کشوری که اکنون در برخی دستگاه‌ها در حال اجراست، در وزارتخانه شما اجرایی نمی‌شود؟

وی در ادامه افزود: در جلسه غیرعلنی با وزیر آموزش و پرورش و نوبخت انتظار داشتیم مطالبات فرهنگیان بیان شود، اما با شنیدن سخنانی همچون نداشتن انگیزه فرهنگیان و مهارت، بسیار متاسف شدیم.

نماینده مردم پاکدشت تاکید کرد: چه کسی غیر از وزیر و همکارانش می‌تواند به فرهنگیان انگیزه و نشاط ببخشد، دو سال است که فانی این وزارتخانه را مدیریت می‌کند، اما برای معلمانی که در آتش سوختند، در سیل غرق شدند و یا توسط تروریست‌های سیستانی کشته شده‌‌اند چه کاری انجام داد؟

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطرنشان کرد: امروز باید کارهایی صورت گیرد تا معلمان شاداب و امیدوار بمانند و تنها فکرشان متمرکز آموزش بشود، نه آنکه به دنبال گرفتن مطالبات و نوشتن اشعاری برای برکناری وزیر آموزش و پرورش باشند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۱۲:۳۶ 0 0

    از معلمینی که دولت اقای روحانی یارانه انها را به ناحق قطع کرده چه کسی باید دفاع کند 
                                

نظر شما