شناسهٔ خبر: 96993 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حسینعلی حاجی دلیگانی در تعطیلات خردادماه صحن علنی +تصاویر

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در حاشیه بازدید از سایت نماینده روزهای ۹تا ۱۵ خردادماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش نماینده، روزهای ۹تا ۱۵ خرداد جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده اصفهان را در هفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

 

پیگیری مشکل کارگران در دیدار با مدیر کل تأمین اجتماعی استان

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی ساعت ۷/۳۰صبح روز یکشنبه ۹۴/۳/۱۰ضمن دیدار با مدیر کل محترم درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان مسائل و مشکلات تعدادی از کارگران را بررسی کرد.

در این جلسه که تعدادی از کارگران نیز حضور داشتند در فضایی صمیمی مشکل خود را در خصوص مسائل بیمه ای و بازنشستگی مطرح و تصمیمات لازم در مورد موضوعات مطرح شده اتخاذ گردید.

حاجی دراذان : دراین سه سال فقط یک روز از مرخصی استفاده کرده ام.

زیارت مرقد امامزاده سیده صالحه خاتون(س) روستای اذان و اقامه نماز مغرب وعشا در این آستانه مقدسه، (یکشنبه ۹۴/۳/۱۰) مقدمه برگزاری جلسه گزارش دهی از عملکرد سه ساله نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه وبرخوار درمجلس شورای اسلامی است.

حسینعلی حاجی در جمع گروه مشورتی، معتمدین محلی و شورای اسلامی این روستا هدف از تشکیل این جلسه را اطلاع داشتن موکلین از نحوه امانت داری و انجام مسئولیت وکیل خود توصیف کرد وافزود : آنقدر مقید به حضور در جلسات صحن و کمیسیون برنامه و بودجه بوده ام که علیرغم برخورداری از ۳۰ روز مرخصی استحقاقی سالانه تنها یک روز از مرخصی در طول این سه سال استفاده کرده ام آن هم زمانی بود که متوجه شدم وزیر نیرو جهت تصمیم گیری در خصوص زاینده رود به اصفهان آمده و برای دفاع از آب استان و منطقه در آن جلسه حاضر شدم.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد سه سال گذشته خود در زمینه قانونگذاری، نظارت و پیگیری پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه، شهرستان، بخش و روستای اذان به حاضرین ارائه کرد

حاجی درمحسن آباد : ارائه ۶۳۶ پیشنهاد چاپ شده نماینده شما را در زمره ۱۰ نماینده اول مجلس قرار داده است.

اعضای گروه مشورتی محلی، شورای اسلامی و معتمدین تنها روستای بخش مرکزی شهرستان برخوار شامگاه شنبه ۹۴/۳/۹در محسن آباد میزبان نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی جهت ارائه گزارش عملکرد سه ساله وی بودند.

حسینعلی حاجی که پس از ۱۲ ساعت ملاقات با مردم در دفاتر مختلف خود به این روستا رفته بود در بخش قانونگذاری عملکرد خود، حضور همراه با مطالعه و تحقیق را مقدمه اصلی اظهار نظر در صحن علنی مجلس عنوان کرد و افزود : ارائه ۶۳۶ پیشنهاد چاپ شده در خصوص طرحها و لوایح از سوی بنده در این مدت، باعث شد تا نماینده شما مردم عزیز در زمره ۱۰ نماینده برتر مجلس قرار گیرد.

وی وظیفه اصلی نماینده را قانون گذاری و نظارت توصیف کرد و خاطرنشان ساخت : البته بنده براساس عرفی که در جامعه ما رایج است و مردم خواستار پیگیری امورات عمرانی و پیشرفت شهرها و روستاهای خود هستند، در این زمینه نیز غافل نبوده ام و براساس دستور کاری که بیش از ۱۴۰۰ موضوع دارد با برنامه ریزی و از طریق طرح سفیران خدمت و جلسات با مسئولان ارشد، استانی و شهرستانی در راه تحقق خواسته های بحق مردم و رفع مشکلات عمومی آنها تلاش نموده ام.

 

دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۷/۳۰صبح روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱با حضور در شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با آقای میر محمد صادقی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

حسینعلی حاجی در این دیدار ضمن اخذ گزارش از آخرین وضعیت آب استان، سد زاینده رود و پروژه تونل گلاب ۲ بصورت حضوری خواستارحل وفصل چندین موضوع مورد نظر مراجعین از جمله انتقال پساب به جنگل ۲۴۰ هکتاری حبیب آباد شد.

مدیران راه وشهرسازی وآب و فاضلاب برخوار به حاجی گزارش دادند.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ۱۱ صبح روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱در محل دفتر خود در شهر دولت آباد آخرین وضعیت پروژه های راه وشهرسازی را با رئیس آن اداره بررسی کرد.

مهندس پور شفیع ضمن تشکر از آقای حاجی بخاطر تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه های راه شهرستان برخوار از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ اعلام کرد: اصلاح سه راهی شاپور آباد که اقدامی مهم پس از دهها سال انتظار مردم است آغاز شده است و احداث میدان موسوم به علی آباد ملاعلی در محور شریانی اصفهان – اردستان بزودی آغاز می شود و ترمیم جاده ورتون به اتمام رسیده است.

وی همچنین بر رفع نگرانی آقای حاجی بر عدم برگشت اعتبارات اخذ شده به خزانه و انجام سایر پروژه ها تأکید کرد.

مهندس قیصری مدیر آبفای شهرستان برخوار نیز ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱با حضور در این دفتر از اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب گزارش داد و اعلام کرد: در سه سال گذشته و از مجموع ۹ میلیارد تومانی که برای پروژه های آب وفاضلاب هزینه شده تنها یک میلیارد تومان بصورت عادی به این اداره واصل شده و مبلغ ۸ میلیارد تومان بقیه توسط آقای حاجی و پیگیری ایشان اخذ شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

آقای حاجی نیز ضمن عرض خدا قوت به آقای قیصری بر لزوم اجرا و اتمام شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرستان برخوار تأکید کرد.

مدیر عامل مخابرات استان: پیگیری های آقای حاجی برای حل مشکلات مردم دربین نمایندگان استان بی نظیر است.

مهندس کشایی به همراه معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان اصفهان ساعت ۷/۳۰صبح روز سه شنبه ۹۴/۳/۱۲به دعوت نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات مخابراتی دو شهرستان به اداره مخابرات برخوار آمد.

غیر از رسیدگی به مشکلات شخصی چند نفر از مراجعین که در ملاقات مردمی با آقای حاجی در روزهای گذشته به این جلسه دعوت شده بودند، برای حل مشکلات مخابراتی شهر حبیب آباد، شهرک سیمرغ و شهر خورزوق اتخاذ تصمیم گردید.

مهندس کشایی با اذعان به اینکه پیگیریهای آقای حاجی برای حل مشکلات مردم دربین تمام نمایندگان استان بی نظیر است بر رفع مسائل مطرح شده مدنظر ایشان در دو شهرستان تأکید و با امضای صورتجلسه در حضور رؤسای مخابرات شاهین شهر و میمه و برخوار اظهار امیدواری کرد تمامی مشکلات تا پایان سال ۹۴ مرتفع شود.

 

حاجی درجمع هزاران نفری مردم دولت آباد : گرایش مسلمانان در سرتاسرعالم به مذهب حقه تشیع باعث عصبانیت آل سعوداست.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی شامگاه روز سه شنبه ۹۴/۳/۱۲در جمع هزاران نفری عاشقان امام زمان(عج) در دولت آباد ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، به تشریح اوضاع منطقه و جهان اسلام پرداخت.

حسینعلی حاجی به جلسه چند سال گذشته علمای جاهل وهابی در دانشگاه الازهر مصر اشاره کرد وافزود: ترس از گرایش جوانان مسلمان به مذهب حقه تشیع و روند رو به گسترش فرهنگ شیعی و نیز تنفر از اقدامات طالبانی و مورد تأیید وهابیت عامل تشکیل این جلسه بود. بطوریکه سرودن اشعاری در مدح مولای متقیان توسط فرزند مفتی وهابی یعنی یوسف قرضاوی موجی از نگرانی در دل آنها ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: تصمیم آن جلسه برمقابله با محور مقاومت و هلال شیعی در منطقه بود و از همان جا طرح حمله به سوریه، عراق، لبنان و یمن ریخته شد و البته خیال خامی برای مقابله با ایران.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در بخش دیگری از سخنانش حمله آل سعود به مردم بی دفاع یمن را ناشی از همین عصبانیت توصیف و اضافه کرد :

جرم این مردم مظلوم تنها علاقمندی به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است آنها در عین حال مردمی شجاع هستند که مسلمان شدن بدست امام علی(ع) را از افتخارات خود می دانند و ازاینکه تعدادی زیادی از شهدای دشت کربلا یمنی هستند و در زمان ظهور لشگری عظیم از سوی یمن به یاری امام زمان(عج) می شتابد برخود می بالند.

 

خبر مهم برای اهالی گز و ساکنین شرق شاهین شهر: بوی تعفن فاضلاب کمتر از یکماه دیگر مرتفع می شود.

مهندس احمد زاده ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱برای ارائه گزارش مهمان دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در شاهین شهر بود.

مدیر آبفای شاهین شهر و میمه آخرین وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در گز و بهسازی شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر را تشریح کرد وضمن تشکر از آقای حاجی بخاطر تخصیص مبلغ پنج میلیارد ریال برای اجرای فاز دوم شبکه فاضلاب گرگاب گفت: پس از اجرای حدود ۳ کیلومتر شبکه در فاز اول که با همت جنابعالی و اخذ اعتبار صورت گرفت، مرحله دوم نیز به طول بیش از ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در حال اجراست وانشاالله تا دو ماه دیگر به اتمام می رسد.

وی همچنین با تقدیر از نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی بدلیل همکاری در زمینه ورود سانتریفیوژهای لجن خشک کن به کشور و نصب آنها در تصفیه خانه شاهین شهر گفت: دغدغه جنابعالی برای اهالی شریف شهر گز و مردم خوب شرق شاهین شهر که بوی تعفن ناشی از تصفیه فاضلاب بیش از ۴۰ سال آنها را رنج می داد و گوشزد پیاپی آن به مدیران استان و کشور بالاخره به نتیجه رسید وانشاالله با حضور جنابعالی این پروژه مهم در ابتدای ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد.

احمد زاده در خصوص اجرای خط ۶۰۰ آبرسانی به گز از منابع پیلاف و وضعیت آب در تابستان در پیش رو هم به آقای حاجی گزارش داد.

مهندس علی اکبری رئیس اداره راه وشهرسازی شاهین شهر و میمه نیز ساعت ۱۵/۱۵ دوشنبه ۹۴/۳/۱۱با حضور در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه های: اصلاح چهار راه قاسم آباد، میدان مورچه خورت تقاطع غیر همسطح خورزوق، روشنایی محور معلم، اصلاح و ترمیم روکش آسفالت محور حسن رباط و ورودی جاده جعفر آباد توضیحاتی ارائه کرد.

آقای حاجی نیز ضمن تأکید بر اجرای پروژه های در دست اقدام از اصلاح و روکش آسفالت جاده دیسمان به تقاطع غیر همسطح طالقانی شاهین شهر تشکر کرد.

 

حاجی در شهر خورزوق

هزاران نفر عاشق و منتظر امام عصر(عج) در شب میلاد با سعادت آن امام همام، جشن نیمه شعبان را در خورزوق برگزار و دقایقی از سخنان نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بهره مند شدند.

مجری این مراسم با طرح سوالی مبنی براهلیت آقای حاجی از وی خواست تا به ایراد سخن بپردازد.

حسینعلی حاجی نیز بلافاصله با ذکر این جمله که افتخار می کنم اهل خورزوق هستم و عرض تبریک میلاد قطب دائره امکان، حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عج) خطاب به همشهریانش گفت: جای بسی خوشحالی است که امشب در بین شما هستم و در شادی شما شریکم. امشب تولد بزرگ مردی را به جشن نشسته ایم که ظلم ستم کاران را تحمل نخواهد کرد و ملل مستضعف را از یوغ استکبار خواهد رهانید.

وی درادامه به اختصار گزارشی از وضعیت محور مقاومت ارائه کرد.

 

حاجی در مسجد ابوذر محله محمود آباد درچه

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی شامگاه روز جمعه ۹۴/۳/۱۵در مسجد ابوذر محله محمود آباد درچه حضور به هم رسانید و پس از اقامه نماز مغرب وعشاء به ایراد سخنرانی پرداخت.

آقای حاجی درابتدای سخنان خود با عرض تسلیت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای ۱۵ خرداد به تشریح موضوع مذاکرات ایران و۱+۵ پرداخت.

ایشان با اشاره به سند چشم انداز آمریکا که برای دولت اوباما معین شده افزود: براساس این سند ایران نباید هسته ای باشد، ایران نباید قدرت بزرگ در منطقه باشد، ایران نبایداز حماس وحزب الله حمایت کندو ایران نباید در تغییر نقشه سیاسی منطقه نقشی داشته باشد

وی در همین زمینه ادامه داد:مهمترین هدف آنها دو قطبی کردن ایران اسلامی است که یک دسته موافق مذاکرات و یک دسته مخالف باشند وبا توجه به همین توطئه بود که مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی انتخاب و نقشه دشمن رابرملاکردند.

ایشان در پایان به سوالات حضار پاسخ داد.

 

همنشینی با مردم کمشچه در مسجد مسلم ابن عقیل (ع)

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی غروب آفتاب روز چهارشنبه ۹۴/۳/۱۳راهی کمشچه شد تا در مسجد مسلم ابن عقیل(ع) این شهر همنشین مردم با صفای این شهر شود.

پس از اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء به امامت حجت الاسلام جعفری، حسینعلی حاجی با عرض تبریک میلاد حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عج) و گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل عظیم الشأن گفت: امشب مصادف با رحلت امام بزرگواری است که با سرنگونی نظام طاغوت، اسلام را بر کشور ما حاکم ساخت و انقلابی را به پیروزی رساند که انشاالله مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از حذف سهمیه آرد نانوایان این شهر گفت: بی تدبیری مسئولان در اجرایی کردن چنین تصمیمی کاملاً مشهود است و در شرایطی که کشور برای ایجاد یک شغل، میلیونها تومان حاضر به هزینه کردن است به خطر انداختن بیش از سه هزار شغل در یک شهر کویری که آبی هم برای کشاورزی ندارد چه معنایی دارد؟

حاجی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حل این مشکل اشاره و بر جدیت بر پیگیری موضوع تأکید کرد.

وی سپس کمشچه را جهت شرکت در مراسمی در شهر دستگرد ترک کرد.

 

حاجی در وزوان از عملکرد سه ساله خود گزارش داد

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۹۴/۳/۱۱پس از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام، در محل سالن کتابخانه بعثت وزوان به اعضای گروه مشورتی، معتمدین محلی و شورای اسلامی این شهر عملکرد سه ساله خود را گزارش داد.

حسینعلی حاجی بخش اول سخنان خود را به حوزه قانونگذاری و نظارت اختصاص داد واظهار داشت: وظیفه اصلی و قانونی ام را دراین زمینه بخوبی ایفا کرده ام و ازآنجا که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار نمایندگان بر رأی دادن همراه با تحقیق و ممتنع رأی ندادن تأکید داشتند، سعی کرده ام علاوه بر اخذ نظرات کارشناسی از نخبگان و صاحب نظران، در مورد طرحها و لوایحی که در صحن وکمیسیون ها مطرح می شود مطالعه کنم و عقیده دارم حتی یک رأی مثبت یا منفی ممکن است منجر به تصویب یا عدم تصویب قانونی شود که تا سالها در سرنوشت کشور اثر گذار است.

وی اظهار نظر را یکی دیگر از ظرفیت های قابل استفاده برای نماینده مردم در مجلس توصیف کرد وگفت: علاوه بر اعلام مواضع و ارائه مشکلات ملی و حوزه انتخابیه در تریبون رسمی مجلس، هزاران مصاحبه با خبرگزاریها، پایگاه های خبری، روزنامه ها و شبکه های مختلف صدا وسیما، نماینده شما را در زمره نمایندگان مطرح رسانه ای قرار داده و حضور در دهها برنامه تلویزیونی زنده گواهی بر این مدعاست.

حاجی در خلال این گزارش به طرح دو فوریتی “حمایت از ۶ میلیون نفر نیازمند از کار افتاده ” اشاره کرد و افزود: ارائه این طرح از سوی خادم شما، حمایت همه جریانهای سیاسی در مجلس، صاحب نظران اقتصادی و اجتماعی را در برداشت و نزدیک به ۲۰۰ امضاء پای این طرح هرگونه شائبه سیاسی را از بین برده است چرا که از هر سه فراکسیون مجلس یعنی رهروان ولایت، اصولگرایان و اصلاح طلبان همکاران بزرگواری آنرا امضاء کرده و در رسانه های مختلف از آن حمایت کرده اند البته تبیین ابعاد این طرح همچنان به شفافیت آن کمک می کند.

ایشان در همین لحظه از حاضرین اجازه خواست تا براساس قرار قبلی در یک برنامه زنده رادیویی (رادیو اقتصاد) شرکت کند و در خصوص طرح صدرالاشاره توضیحاتی ارائه دهد.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی پس از اتمام مصاحبه خود گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در خصوص مسائل منطقه ای و شهر وزوان به حضار ارائه کرد.

 

همنشینی در مسجد الزهرا (س) گز

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه ۹۳/۳/۱۴در مسجد الزهرا(س) گز حضور یافت و پس از اقامه نماز مغرب وعشاء به امامت حجت الاسلام اشراقی به ایراد سخنرانی پرداخت.

آقای حاجی در ابتدای سخنان خود میلاد حضرت ولی عصر (عج) را تبریک و همچنین رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تسلیت گفت و درادامه سخنان خود در مورد مسائل هسته ای و توافقات ژنو و لوزان اشاره کرد و افزود : آمریکا و غرب به دنبال دو قطبی کردن جمهوری اسلامی است و در چشم انداز ۲۰ ساله غرب و آمریکا چند محور وجود دارد که برای کشور ما در دستور کار قرار گرفته است وعلت نامگذاری مقام معظم رهبری نیز به همین منظور بود که جلوگیری از دوقطبی کردن ایران باید بوسیله همدلی و همزبانی بین دولت وملت انجام پذیرد.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به سراغ مسائل خاورمیانه ویمن و سوریه رفت و خاطرنشان کرد : در یمن به حول وقوه الهی با تمهیدات ونصایحی که رهبری معظم انقلاب به عبد الملک بدر الدین رهبر انصارالله یمن کرده و ایشان درهمان راستاحرکت نمود انشاالله در آینده نه چندان دور خواهیم دید که پیروزی از آن کشور و ملت مظلوم یمن است.

حسینعلی حاجی درادامه در خصوص مسائل ومشکلات شهرگز ازجمله آب کانال، آب شرب وفاضلاب توضیحاتی ارائه کردودر پایان به سوالات حضار پاسخ داد.

 

وفاق و همدلی بزرگان میمه در جلسه ارائه گزارش سه ساله

حرم مطهر شهدای گمنام شهر میمه شامگاه دوشنبه ۹۴/۳/۱۱میزبان جلسه گزارش عملکرد سه ساله نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بود.

نماز جماعت مغرب وعشاء اقامه شد و حضور بزرگان از همه سلایق دربین اعضای گروه مشورتی محلی چشم نوازی می کرد شاید به ذهن نمی رسید معتمد یا صاحب نظری را سراغ داشته باشی که در جلسه نباشد.

غلامعلی اسماعیلی از معتمدین شهر و زندانی سیاسی زمان طاغوت ضمن خیر مقدم به نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی به وظایف و توقعات مردم از یک نماینده اشاره کرد وافزود: پشتیبانی از منافع ملی و ولی فقیه شرکت فعال در امر قانونگذاری و نظارت، ساده زیستی، اهمیت دادن به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها، جلوه کشوری و ملی داشتن، حضور مستمر در بین موکلین و برآوردن انتظارات مردم با توجه به ظرفیت محل توقع آن چیزی است که درنظام اسلامی براساس قانون و عرف رایج در جامعه ازیک نماینده انتظار دارند و آنچه ما در این سه سال از آقای حاجی دریافته ایم توجه به همه این مؤلفه هاست و این به زعم همگان انکارناپذیر است.

حسینعلی حاجی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از وفاق و همدلی نخبگان و خواص میمه مطلع شدن موکلین از نحوه امانت داری توسط وکیل خود را امری کاملاً بدیهی و از حقوق آنان بر شمرد واضافه کرد: آمده ام تا در برابر شما گزارش دهم در این سه سال تمام تلاشم را در راه ایفای وظایف قانونی بکار بسته ام اما در عین حال به صراحت اذعان کنم در شأن مردم خوب و همیشه درصحنه کاری نکرده ام.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قانونگذاری و نظارت به پیگیری رفع مشکلات حوزه انتخابیه هم اشاره ای داشت و افزود: وظیفه اصلی نماینده همان است که عرض کردم اما برای کمک به پیشرفت و آبادانی منطقه تلاش های فراوانی صورت گرفته است اما همه می دانید هیچگاه بعد از انقلاب اسلامی، اوضاع مالی دولت به وخامت سه سال گذشته نبوده است بنده حدود ۵۰ میلیارد تومان یعنی حدود دو برابر آنچه به روال عادی به منطقه می رسد ابلاغ از دولت گرفتم و همین روزهای پایانی سال با آقای نوبخت دیدار کردم ایشان به من گفت” فلانی شما که خودت بدلیل مسئولیتی که داری حساب دخل و خرج خزانه را بصورت هفتگی دریافت می کنی، سازمان مدیریت حدود ۹ هزار میلیارد تومان تخصیص کشیده اما متأسفانه وصولی خزانه فقط ۱۵۰۰ میلیارد تومان است”.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی در همین زمینه ادامه داد : به هر حال ایشان به بنده لطف داشت و اعتبار مناسبی در ابتدای سال با دستور وی به منطقه ما داده شد که تا حدودی قابل قبول بود در مجموع حدود ۵۰% آن ۵۰ میلیارد تومانی که عرض کردم که عموماً دستور معاون رئیس جمهور و وزراء و صورتجلسه های منعقده بود وصول  شده است.

نماینده قوه مقننه در کار گروه اشتغال استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال جدید اشاره کرد و افزود: اخذ مجوز ایجاد ناحیه صنعتی گلستان از دولت محترم می تواند گامی بزرگ برای جلوگیری از مهاجرت ناشی از عدم وجود شغل در منطقه باشد.

حاجی در پایان اظهارات تنی چند از حضار را استماع و توضیحاتی در پاسخ به آنها ارائه کرد.

 

دیدار آقای حاجی با فرمانده جدید ناحیه بسیج سپاه شاهین شهر ومیمه

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۹۴/۳/۱۲با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه با فرمانده جدید این ناحیه دیدار کرد.

حسینعلی حاجی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ دوم پاسدار سید علی مشیر صدری به فرماندهی ناحیه، اظهار امیدواری کرد با حضور این فرمانده جوان و با انگیزه مأموریت های این نهاد مردمی در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) محقق شود.

 

دیدار شهردار جدید سین و شورای اسلامی این شهر با حسینعلی حاجی

مهندس توکلی و اعضای شورای اسلامی شهر سین برخوار ساعت ۱۲/۱۵روز جمعه ۹۴/۳/۲۲با حضور در دفتر آقای حاجی در شهر دولت آباد با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده و پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی از ایشان خواسته شد تا در خصوص سایر مسائل و مشکلات این شهر همچون گذشته پیگیر باشند.

 

حاجی در دولت آباد خبرداد:۲۷۶ امضای نمایندگان پای طرح حمایت از ۶ میلیون نفر از کار افتاده نیازمند.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹۴/۳/۲۲در جمع گروه مشورتی، معتمدین محلی و اعضای شورای اسلامی دولت آباد گزارشی از عملکرد سه ساله خود ارائه کرد.

قانونگذاری و نظارت بخش اول سخنان آقای حاجی را بعنوان وظیفه اصلی نماینده بخود اختصاص داد.

وی حضور توأم با مطالعه و اخذ مشورت از متخصصین را لازمه اظهار نظر در کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات و صحن علنی مجلس دانست و تصریح کرد : در این مدت سه سال، فقط یک روز بخاطر حضور وزیر نیرو در استان مرخصی گرفته ام و بیش از ۶۳۶ پیشنهاد چاپ شده برای طرحها ولوایح مطرح شده و بیش از ۵۰۰ دقیقه اظهار نظر از بلندگوی مجلس نشانگر فعالیت نماینده شما در عرصه قانونگذاری است.

حسینعلی حاجی به طرح پیشنهادی در خصوص حمایت از ۶ میلیون نفر از کار افتاده اشاره کرد و افزود: بحمدلله با درک موقعیت نیازمندان واقعی و رفع فقرمطلق، همکاران عزیزم در مجلس رویکردی بسیار مثبت به طرح نشان دادند و افتخار دارم دراین جا عرض کنم تاکنون ۲۷۶ امضاء پای این طرح نشسته و از این حیث رکورددار بیشترین امضاء پای یک طرح است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، استفاده از ظرفیت های قانونی در بعد نظارت را ابزاری مهم برای اجرای قانون و استیفای حقوق مردم توصیف کرد وافزود : دراین مدت سه سال در این زمینه کوتاهی نکرده ام و هر آنچه احساس کرده ام به نفع نظام وبه سود ملت شریف است وارد عمل شده ام و سوابق بنده در این حوزه کاملاً شفاف است.

ایشان پیگیری مسائل عمرانی در حوزه انتخابیه را وظیفه عرفی برای نماینده تعریف کرد و اظهار داشت : علیرغم کاهش اعتبارات عمرانی کشور، بیش از ۵۰ میلیارد تومان از رئیس محترم جمهور معاونین و وزراء دستور گرفته ایم و بحمدلله بیش از ۵۰% آن به نقدینگی رسیده وتحویل دستگاههای ذیربط اجرایی شده است.

حاجی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای شهرستان برخوار و شهر دولت آباد در عرصه عمرانی وپیگیری های دیگر ارائه کرد.

 

حاجی با فرماندار مبارکه دیدار و گفتگو کرد

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۹۴/۳/۲۱با حضور در فرمانداری مبارکه با علی اصغر ذاکری هرندی دیدار کرد.

وی ضمن تبریک انتصاب آقای ذاکری به سمت فرمانداری مبارکه، ایشان را فردی مستعد و توانمند توصیف و برای وی در خدمت رسانی به مردم در راه تحقق اهداف عالیه نظام موفقیت آرزوکرد.

فرماندار مبارکه نیز با عرض خوش آمد به آقای حاجی، مروری بر خاطرات خود از زمان تصدی شهرداری شاهین شهر وپیگیری های مجدانه نماینده مردم در مجلس داشت و اظهار امیدواری کرد نمایندگی ایشان استمرار داشته باشد.

 

حاجی در جمع وکلای کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان : استقلال و عدم تهدید وکیل مثل قاضی بایستی حفظ شود.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۹۴/۳/۲۱پس از شرکت در جلسه هیأت مدیره کانون وکلای رسمی دادگستری استان اصفهان، در جمع وکلای این کانون به ایراد سخن پرداخت.

حاجی با تشریح مکانیسم تصویب قانون در مجلس شورای اسلامی گفت : متأسفانه در این سیستم اشکالاتی وجود دارد و تناقضات قانونی و قوانین موازی، ناشی از وجود این مشکلات است.

وی در همین زمینه واصلاح پیاپی قوانین اظهار داشت : در حال حاضر یک لایحه از قوه قضائیه، یک لایحه از سوی دولت ویک طرح پیرامون اصلاح قوانین قضایی در مسیر مطرح شدن در صحن علنی است لذا از شما عزیزان که در میدان عمل با مواردی مواجه می شوید که نیاز به حذف، اصلاح یا اضافه کردن موضوعی به این مجموعه را احساس می کنید، می خواهم موارد خود را جهت ارائه پیشنهاد مطرح کنید.

حسینعلی حاجی در پاسخ به پرسشی مبنی برزیر سوال رفتن استقلال وکیل در لایحه پیشنهادی گفت: بنده اعتقاد دارم استقلال و عدم تهدید وکیل، مثل قاضی بایستی حفظ شود.

 

دیدار با معاونین استاندار

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۹۴/۳/۲۱ با حضور در استانداری اصفهان با معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و گفتگو کرد.

حسینعلی حاجی در دیدار با سید رضا عقدایی ضمن عرض تبریک انتصاب ایشان، درباره مسائلی در حوزه مسئولیت وی و در خصوص حوزه انتخابیه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفتگو کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با مهندس طرفه، مسائل مربوط به دو شهرستان در حوزه امور عمرانی را با وی مطرح کرد و از وی خواست روز شنبه ۹۴/۳/۳۰ با حضور در شهرک سیمرغ از نزدیک مسائل و مشکلات این محله از شهر خورزوق را بررسی و در جهت رفع آنها تصمیم گیری نماید.

مدیر کل اوقاف استان اصفهان : تنها ۲ یا ۳ نماینده مثل آقای حاجی داریم که پیگیر مشکلات مردم هستند.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۹۴/۳/۲۱ در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حجت الاسلام والمسلمین صادقی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل محترم اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به آقای حاجی، ایشان را فردی دلسوز، ولایتمدار و پیگیر معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: شاید ما در جمع نمایندگان استان تنها دو یا سه نفر مثل آقای حاجی داشته باشیم که پیگیر حل مشکلات مردم هستند.

در این جلسه مباحثی مربوط به زمین های موقوفه محله امامزاده نرمی(ع) شهر دولت آباد و تولیت امامزاده سلطان حضرت(ع) شهر خورزوق با حضور مسئولین امر و معتمدین بررسی و تعیین تکلیف گردید.

 

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجیدلیگانی در تعطیلات مجلس

نظر شما