شناسهٔ خبر: 93016 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حسینعلی حاجی دلیگانی در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه +تصاویر

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در حاشیه بازدید از سایت نماینده روزهای ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش نماینده، هفته گذشته جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شریف مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار را در هفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

 

حاجی در روستای اذان: اجرای دو مصوبه دیگر از سفیران خدمت هدیه ای ناقابل به مردم شریف اذان است

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ،میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی روز جمعه پس از انجام ملاقات مردمی در دفتر بخش میمه راهی روستای اذان شد و پس از شرکت در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه بهداشت روستا ، به همراه دیگر مسئولین مسیر این مرکز تا آستانه مقدسه امامزاده سیده صالحه خاتون (س)را بصورت پیاده روی طی کرد و به زیارت آن بانوی مکرمه مشرف شد.
آقای حاجی سپس در اجتماع با شکوه مردم این روستا و در کنار زمین چمن ورزشی احداث شده به ایراد سخن پرداخت.
وی درابتدا ضمن عرض تبریک میلاد مسعود امام امیر المومنین علی (ع) و گرامیداشت روز کارگر و بزرگداشت مقام معلم گفت : خوشحالم که در ایام مبارک رجبیه ، شاهد اجرایی شدن دو مصوبه دیگراز سفیران خدمت هستیم ، مصوباتی که به همت مدیران و با محوریت فرماندار محترم در حال اجراست البته این دو پروژه نیز هدیه ای ناقابل به مردم شریف اذان است.
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی برگزاری یادواره شهدا را همزمان با اجرای پروژه ها بسیار خوش یُمن توصیف کرد و افزود : شهدای گرانقدر ما در راه سربلندی وطن جان عزیز خود را نثار کردند و رهروی راه مقدس آنها با خدمت صادقانه به این مردم وفادار به نظام و انقلاب میسر است.
حاجی در ادامه به تاثیر انقلاب اسلامی برمنطقه اشاره کرد و اظهار داشت : آنچه امروز در جبهه مقاومت شاهد هستیم متأثر از مجاهدتهای فرزندان این آب و خاک است. شما رهبر انصار الله یمن را ببینید یک جوان به سن وسال همین جوانان بسیجی خودمان که خود را مقلد مقام معظم رهبری می داند و به همراه جوانان غیرتمند یمنی در راه اعتلای اسلام و دفاع از انقلاب شان با کشور های مرتجع و رژیم های خود فروخته در حال نبرد است.
ایشان سپس جهت شرکت در برنامه زنده «مناظره» بخش میمه را به مقصد تهران ترک کرد.


حضور در شورای مسکن شاهین شهر ومیمه ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۲/۱۰در محل فرمانداری
 تماس تلفنی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ،میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و رئیس امور مالیاتی کشور در خصوص پرداخت مالیات تعاونی ها بود.
در حالیکه نماینده امور مالیاتی شهرستان ، قانون مورد استفاده برای تعاونی ها را زمان دار و منقضی می دانست ، دکتر عسگری از طریق تلفن اعلام نمود هیچگونه زمان بندی برای این برخورداری وجود ندارد.
آقای حاجی ضمن ارتباط تلفنی با سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار تسریع در واگذاری واحدهای مسکن مهر وحل مشکلات شرکت ها گردید.


نماینده مردم شریف شاهین‌شهر، میمه و برخوار خبر داد: راه‌اندازی آموزشکده کشاورزی حبیب‌آباد در آینده‌ای نزدیک
 حسینعلی حاجی در ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال به ساختمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کل کشور رفت تا با دکتر شفیعی رئیس این دانشگاه دیدار و موضوع راه‌اندازی آموزشکده کشاورزی حبیب‌آباد از توابع شهرستان برخوار را پیگیری کند.
در ابتدا این دیدار مسائل و مشکلات پیش روی این آموزشکده بررسی و بعد از جمع‌بندی آن‌ها آقای حاجی دستورات لازم را از رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای آموزشکده کشاورزی حبیب‌آباد گرفتند که این دستورات به شرح زیر اعلام می‌گردد:
معاونین رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مأموریت یافتند تا ازمحل راه‌اندازی آموزشکده کشاورزی حبیب‌آباد بازدید و بعد از تائید نهایی به وزارت علوم ارسال نمایند.
همچنین هیئت امناء موظف شدند منابع مالی مورد نظر را برای تأسیس این آموزشکده فراهم و لحاظ کردن نام دانشگاه را در دفترچه کنکور سراسری پیگیری کنند
حسینعلی حاجی در دیدار با مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان اصفهان پیگیر مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود در شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار شد
 
حاجی؛در مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت مقام معلم میمه شرکت کرد

حسینعلی حاجی نماینده مردم شریف شاهین‌شهرو میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ پس از شرکت در شورای مسکن شاهین‌شهر و میمه به همراه بصیری فرماندار شهرستان راهی بخش میمه شد تا درجلسه گرامیداشت مقام معلم شرکت کند
در این مراسم که به همت مدیر دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) میمه برگزارشده بود جمعی از دانش آموزان، اولیاء آن‌ها و معلمان حضور داشتند.
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس نهم طی سخنانی با تبریک میلاد مسعود حضرت جوادالائمه(ع) و ایام ماه رجب گفت: امروز در جمع شما عزیزان حضور یافتیم تا قدردان زحمات و تلاش‌های فرهنگیان معظم باشیم. این هفته را به همه برادران و خواهران فرهنگی تبریک عرض می‌کنیم. و برای همه در راه پرورش فرزندان این سرزمین موفقیت آرزو می‌کنیم.
حاجی ادامه داد: دغدغه بنده و همکارانم در مجلس حل مشکلات معیشتی معلمان است و اخیرا نیز طی مکاتبه‌ای با رئیس‌ محترم جمهور رسیدگی به این وضعیت، اجرای طرح طبقه‌بندی معلمان و پرداخت معوقات آن‌ها و توجه ویژه به بازنشستگان فرهنگی را متذکر شده‌ام.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از حضار به تشریح وضعیت فعلی منطقه و جهان اسلام خصوصا انقلاب یمن شد.
در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر آموزشگاه تجلیل شد و هدایایی توسط مسئولین به آن‌ها اعطا گردید.
نماینده مردم شریف شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس در پایان این مراسم با حضور در آیین تجلیل از والدین معزز و والامقام شهدا و یادواره‌ی شهدای دانش‌آموز و فرهنگی بخش میمه نسبت به ساحت مقدس شهدای عزیز ادای احترام کرد.


گزارش عملکرد سه ساله نماینده مردم شریف شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی این بار در شاپور آباد ودر روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۴ برگزار شد
 در این جلسه که اعضای گروه مشورتی محلی، اعضا شورای اسلامی و جمعی از معتمدین شهر شاپور آباد حضور داشتند ابتدا تنی چند از حضار به ایراد سخن پرداختند.
مهندس احمدی رئیس شورای اسلامی شاپور آباد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط نماینده محترم در این شهر گفت: بین خود و خدا بنده شهادت می دهم که ایشان بسیار پر تلاش برای شهر ما زحمت کشیدند و همین آب کانالی که پس از هفت ،هشت سال برای دومین بار جاری شده است حاصل تلاش یک تنه از سوی آقای حاجی است.
وی در همین زمینه ادامه داد: یادم نمی رود شبی را که بیش از ۵۰ نفر از کشاورزان با ما قرار گذاشتند برای پیگیری آب کانال به تهران برویم و آقای حاجی به پشتوانه حضور ما به عنوان نمایندگان کشاورزان برخوار، از حق مان دفاع کند اما با کمال تاسف هیچکدام سرقرار نیامدند و بنده و یک نفر از شهر سین دو نفری به تهران رفتیم و باز ایشان به تنهایی از حقوق حقه مان در موضوع آب کانال دفاع کردند. شاید من بتوانم ادعا کنم اگر امروز آب در دشت حاصلخیز برخوار جاری است فقط و فقط به همت ایشان است.
رئیس شورای اسلامی شاپور آباد در ادامه پیگیری برخی از پروژهای در دست اجراء را خواستار شد.
حجت الاسلام احمدی نیز طی سخنانی خواهان توجه به این شهر و اجرای مصوبات گذشته در جهت پیشرفت این شهر شد.
حسین گل آقایی یکی از معتمدین محلی در ادامه گفت: بنده ۱۶ سال عضو شورای اسلامی شاپور آباد بوده ام همت و تلاش آقای حاجی ستودنی است اگر نمایندگان سابق حل معضل پیچ خطرناک جاده شاپورآباد را محملی برای اخذ رای مردم کردند ایشان با جدیت پای کار ایستاد و خوشبختانه اجرای این پروژه امروز در دسترس است.
در پایان آقای حاجی به ارائه گزارشی مبسوط از قانونگذاری ،ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات عمومی شهر شاپور آباد پرداخت


ایجاد شهرک قلمکاران دستور کار جلسه با میراث فرهنگی و صنایع دستی
 وجود متبحرترین اساتید و بیشترین مجموعه قلمکاری استان اصفهان در محله دلیگان شهر خورزوق باعث شد تا نماینده مردم شریف شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به فکر چاره ای برای ایجاد شهرک قلمکاران بیافتد از این رو اخذ مصوبه از هئیت وزیران در دستور کار ایشان قرار گرفت و بالاخره با تصویب دولت زمینه ایجاد شهرک فراهم گردید.
در ادامه پیگیری های اجرای مصوبه، حاجی ،پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه امسال در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان برخوار حضور یافت و با جمعی از قلمکاران این منطقه در خصوص تامین زمین ساخت و نحوه ایجاد شهرک به گفت و گو نشست و مقرر شد جمع بندی محلی بر اساس پیشنهادات ارائه شده ظرف مدت دو هفته ارائه شود.


حضور آقای حاجی در برنامه خانه ملت
برنامه “خانه ملت “با حضور آقای حاجی نماینده مردم شریف شاهین شهر ،میمه و برخوار جمعه ۱۳۹۴/۰۲/۱۸ ساعت ۱۶ شبکه اصفهان


حضور آقای حاجی در رادیو اصفهان
پخش برنامه رادیویی آقای حاجی شنبه ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ساعت ۸:۳۵ صبح رادیو اصفهان
مرحله سوم رها سازی آب درکانال های بل و حاجی آباد اواخر اردیبهشت انجام می شود.
 نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی با دعوت از آقای میر محمد صادقی مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه را با شرکت آب منطقه ای اصفهان بررسی کرد.
ساعت ۸ صبح فرمانداری شاهین شهر ومیمه میزبان کسانی بود که خواستار رسیدگی به مشکلاتشان با آب منطقه ای شده بودند و دراین جلسه بصورت مجزا در حضور نماینده مردم در مجلس ، فرماندار محترم ، مسئولان آب منطقه ای و مدیر جهاد کشاورزی به موضوعشان رسیدگی می شد.
طی ۲ ساعت برای موضوعاتی از جمله : نیروگاه ۵/۱۷ مگاواتی بخش میمه ، شهرک بزرگ شمال اصفهان ، شرکت گلدشت نمونه ، شرکت اصفهان کشت ، مجتمع دامداری مورچه خورت ، کشت و دام ابن علی ، شهرداری شاهین شهر و چاههای حاجی آباد ، سه ، باغمیران ، جهادآباد ، مورچه خورت و حسن رباط اتخاذ تصمیم گردید.
نظیر این جلسه ساعت ۱۵/۱۰ در فرمانداری برخوار و برای موضوعاتی ازروستای پروانه ، محسن آباد ، شاپور آباد ، علی آباد ملا علی و… برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در پایان این جلسه آقای حاجی با انتقاد از بدقولی آقای میر محمد صادقی در تخصیص آب مرحله دوم کانال کشاورزی، از مدیر عامل آب منطقه ای خواست جهت جلوگیری از خشک شدن مابقی محصول زارعین به فوریت اقدام کند.
دکتر میر محمد صادقی نیز با ارائه توضیحاتی ، دلیل خلف وعده را عدم وجود آب در کانال نکو آباد در زمان وعده داده شده عنوان کرد وافزود : بنده بخوبی واقفم که تلاش مجدانه شما باعث احیای زاینده رود شد و اگر امروز آبی به سمت اصفهان می آید مدیون دفاع جانانه شماست.
وی در ادامه با اعلام آمادگی برای رها سازی آب در کانالهای بل و حاجی آباد (دشت برخوار) در اردیبهشت ماه و اوایل خرداد ، خواستار تعیین تاریخ دقیق از سوی کشاورزان جهت انجام این امر و جلوگیری از خسارت بیشتر به آنها شد.


حاجی با حضور در اذان مسائل روستا را بررسی کرد
 نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۹۴/۲/۱۶پس از شرکت در شورای اداری شاهین شهر و میمه ، از متصرفات ارتش در اراضی خسرو آباد بازدید کرد و از آنجا راهی روستای اذان شد تا طی نشستی با اعضای شورای اسلامی و گروه مشورتی محلی خود ، به بررسی مشکلات و مسائل این روستا بپردازد.
در این جلسه ، حضار مسائلی را با ایشان در میان گذاشتند و برای آنها تصمیم لازم اتخاذ گردید.


حاجی در کنار قبور مطهر شهدای کربکند از سه سال عملکرد خود گزارش داد.
 ادای احترام به شهدای عزیز محله کربکند شهر دولت آباد توسط نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی مقدمه برگزاری جلسه مشترک وی با گروه مشورتی و جمعی از معتمدین این محله بود.
سید محمد معینی از معتمدین کربکند طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به آقای حاجی گفت : پس از سالها به لطف خدا نماینده ای را انتخاب کردیم که از جنس خود ماست و مشکلات ما را با سعه صدر و پر تلاش دنبال می کند. از این فرصت باید به نحو مطلوب بهره ببریم امروز نماینده ما جزء نمایندگان سرشناس کشور و بسیار فعال است.
حسینعلی حاجی ارائه گزارش به موکلان را وظیفه وکیل آنها دانست و خاطر نشان ساخت : اگر بنده را بعنوان وکیل انتخاب کرده اید وظیفه دارم از آنچه انجام داده ام و از آنچه پیگیری کرده ام شما رامطلع کنم این حق طبیعی شماست که بدانید از امانتی که بر دوشم گذاشته اید چگونه پاسداری کرده ام و امروز اگر در مقابل شما توضیح می دهم به همین دلیل است.
وی در ادامه گزارشی از فعالیت در مجلس و پیگیری های صورت گرفته برای عمران و پیشرفت دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار و محله کربکند به حضار ارائه کرد.


عملیات بهسازی جاده جعفرآباد تا دو هفته آینده آغاز می شود.
 جاده جعفر آباد برای کشاورزانی که در منطقه موسوم به هُوایی مشغولند مثل سوهان روح است البته علاوه بر تکانه های شدید به جسم کشاورز موتور سوار ، وانت های آنها را هر چند یکبار راهی زیر وبند سازی می کند.
وجود معادن پودر سنگ در این منطقه و عدم توجه معدن داران و رانندگان کامیون های سنگین به وضع این جاده ، باعث نارضایتی شدید زارعین است. دست اندازهای ناشی از تردد کامیونها با تناژ بالا ، سالهاست به قول یکی از کشاورزان از این جاده دور نمای یک جگر زلیخا را به نمایش می گذارد.
نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی در این سالها راه های مختلفی را جهت اصلاح این مسیر دنبال کرده است.عدم توجه راه و شهرسازی به این جاده بخاطر قرار نگرفتن درحوزه راه از سویی و عدم امکان آسفالت جاده بین مزارع با توجه به قانون جهاد کشاورزی ، فقط سر گردانی را برای مردم فراهم آورده است و به همین دلیل آقای حاجی ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۹۴/۲/۱۴ترتیب جلسه ای باحضور فرماندار داد که در آن مدیران جهاد کشاورزی ، راه وشهرسازی و صنعت ، معدن و تجارت شهرستان و نماینده نظام صنفی کشاورزان موضوع را به بحث و بررسی نشستند. پس از اظهارات حضار در جلسه مقرر شد ، زیر سازی مسیر ۵/۶ کیلومتری با عرض ۶ متر و عمق ۵۰ سانتی متر از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و تملک دارایی های سرمایه ای از دوهفته آینده توسط جهاد کشاورزی آغاز شود و همزمان از طریق وزارت صنعت ، معدن وتجارت موضوع روکش آسفالت پیگیری گردد. راه و شهرسازی شهرستان نیز موظف به تهیه طرح ایمنی اتصال این جاده به زیر گذر بزرگراه اصفهان – تهران شد.


جلسه کمیته راهبردی شهرستان برخوار در بخش صنعت برگزار شد.
 نماینده شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۹۴/۲/۱۴در جلسه کمیته راهبردی شهرستان برخوار در بخش صنعت شرکت کرد.
مهندس نصر بعنوان مشاور طرح ، نتیجه مطالعات خود را به حضار ارائه کرد .وی به وجود ظرفیت هایی همچون : بازیافت سنگ ، بازیافت صنایع آجر ، فرآوری خاکهای صنعتی ، تولید خمیر کاغذ و مقوا از محصولات کشاورزی ، صنایع مبلمان با فن آوری مدرن و تولید قطعات خودرو اشاره کرد و از آمادگی شرکت ایدرو برای سرمایه گذاری در ۴ مبحث : تولید پودر میوه با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی ، امگا ۳ با سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی ، اسید اسکوربیک با سرمایه گذاری ۶۲۰ میلیارد ریالی و تولید نان صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
حسینعلی حاجی نیز از پیگیری های صورت گرفته در خصوص سرمایه گذاری صنعتی سخن گفت و اظهار داشت : قبلا مجوز ایجاد شهرک چاپ و نشر و شهرک قلمکاران را از هیأت وزیران و موافقت وزرای مربوطه را برای احداث کارخانه تولید خودرو و کیمیا شهر اخذ کرده ایم و در این موارد نیز بهتر است مطالعه شود و با عنایت به اینکه گرفتن مجوز خود راهی طولانی و فرصت گیر است در زمینه موارد ذکر شده هم کار مطالعاتی صورت پذیرد.
ایشان سپس راهی شهر حبیب آباد شد تا در جمع فرهنگیان نمونه شهرستان برخوارحضور یابد و از آنجا بلافاصله به اصفهان رفت تا با مدیر کل سیاسی استانداری در مورد مسائل مربوط به حوزه انتخابیه خود گفتگو کند.

حاجی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان دیدار کرد.
 نماینده شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۹۴/۲/۱۴با مهندس قاسمی دیدار ودر خصوص مسائل کشاورزی حوزه انتخابیه خود با وی گفتگو کرد.
آقای حاجی با اشاره به بدقولی دو هفته ای شرکت آب منطقه ای در تحویل آب به بهره برداران کانال های بل و حاجی آباد افزود : صدها هکتار از مزارع جو و گندم منطقه برخوار فقط بخاطر برنامه ریزی غلط و بد قولی متولیان آب ، از بین رفت اگر این آب چند روز زودتر تحویل می شد زحمت کشاورزان زحمتکش ما که پس از سالها حق خود را از آب کانال دریافت می کردند به هدر نمی رفت و متحمل خسارت نمی شدند.
وی در ادمه خواستار توجه جدی جهاد کشاورزی به پدیده فروش غیر مجاز خاک از اراضی حاصلخیز دشت برخوار شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز ضمن اظهار خرسندی از دیدار با آقای حاجی و توجه ایشان به رفع مشکلات کشاورزان گفت : اینکه با دقت وجدیت مسائل را دنبال می کنید و حتی از یک پیامک یک کشاورز در دورترین نقاط منطقه تان نمی گذرید قابل تحسین است اما در خصوص مسائلی که مطرح گردید باید عرض کنم این سازمان متشکل از ۱۰ سازمان ، شرکت و اداره کل عریض و طویل با مأموریت های مختلف است و از این رو رسیدگی به همه مسایل کار آسانی نیست.
در ادامه این جلسه ، موضوع منطقه صنعتی دولت آباد و شکایت جهاد کشاورزی از شهرداری این شهر بررسی شد.
همچنین در مورد ۱۰۰ کارگاه احداث شده در اراضی علی آباد ملا علی که بدون تغییر کاربری از سالها پیش با اخذ پروانه از شهرداری ساخت و ساز انجام داده اند اتخاذ تصمیم گردید، احداث کارخانه شیر در حبیب آباد نیز موضوع دیگر این جلسه بود.

مدارس احداثی بنیاد برکت مهر ماه ۹۴ میزبان دانش آموزان خواهند بود.
نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه وبرخوار درمجلس شورای اسلامی   صبح روز چهارشنبه ۹۴/۲/۱۶ پس از انجام جلسه ای در استانداری به دیدار مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اصفهان رفت و با آقای سجاد به گفتگو پرداخت.
پیگیری صورتجلسات امضا شده در جریان سفر بهمن ۹۳ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور دستور کار اصلی این جلسه بود.
مهندس سجاد ضمن عرض خوش آمد وتشکر از تلاشهای مجدانه آقای حاجی گفت : تمام مصوبات صورتجلسات تنظیمی را انشاالله در سال ۹۴ عملیاتی می کنیم.
وی در پاسخ به وضعیت مدارس احداثی بنیاد برکت نیز اظهار داشت : آنچه جنابعالی از مسئولین بنیاد برکت دستور گرفته اید بسیار حائز اهمیت است و با احداث دو مدرسه در محلات محروم شاهین شهر ، یک مدرسه در جهاد آباد و یک مدرسه در شاپور آباد بخشی از نیازهای این نقاط به کلاس درس برطرف خواهد شد.
مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اصفهان ادامه داد : انشاالله سه مدرسه از ۴ واحدی که دنبال کرده اید در مهر ماه ۹۴ تحویل آموزش و پرورش می شود و دانش آموزان در کلاسهای این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.
در پایان این جلسه آقای حاجی از تهیه و توزیع تجهیزات هوشمند بین مدارس دو شهرستان شاهین شهر ومیمه و برخوار براساس اعتبار ماده ۱۸۰ قدردانی و اصفهان را به مقصد میمه جهت شرکت در شورای اداری شهرستان ترک کرد.

حاجی خبر داد : طرح جامع دولت آباد بزودی ابلاغ می شود
آستان مقدس امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) در محله زمان آباد شهر دولت آباد روز یکشنبه ۹۴/۲/۱۳میزبان طرح همنشینی با مردم بود.
نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه وبرخوار درمجلس شورای اسلامی پس از اقامه نماز جماعت مغرب وعشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین سجادی نسب در جمع اهالی به ایراد سخن پرداخت.
وی ضمن تسلیت سالروز رحلت ام المصائب حضرت زینب کبری (س) و عرض خیر مقدم و تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی دولت آباد گفت : بنده هر دفعه ای که بمناسبت های مختلف در این آستان مقدس حضور یافته ام گلایه های متعدد در خصوص مسائل شهری از مردم شریف این محله شنیدم و به همین منظور از آقای اطهری فر خواستم با حضور در جمع شما از نزدیک دغدغه هایتان را استماع کرده و برای رفع آنها برنامه ریزی کند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای تصویب طرح جامع شهر دولت آباد و آستان مقدس امامزاده نرمی (ع) تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شد طرح جامع دولت آباد تصویب شده و بزودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد. بسیاری از این مشکلات انشاالله با اجرای این طرح برطرف خواهد گردید.
حاجی در ادامه به وقایع جهان اسلام و مساله یمن اشاره ای داشت و اضافه کرد :عده ای بیگناه به جرم علاقه و تمسک به امیر المومنین علی (ع) توسط رژیم وهابی سعودی قتل عام می شوند و آنهایی که بخاطر اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر که هزاران نفر را به کام مرگ می کشد داد وفریاد حقوق بشر را برای ایران بلند می کنند امروز در مقابل کشته شدن هزاران زن و کودک و پیر و جوان سکوت کرده اند.
ایشان در پایان در پاسخ به سوالی دیدگاه خود را در مورد استانی شدن انتخابات مجلس تشریح کرد.
آقای اطهری فر نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در بین مردم گفت : جناب آقای حاجی درحالیکه در سطح ملی ودر مسند قانونگذاری فعال است ،با پیگیری های مجدانه و پاسخگو بودن به مردم ، بقیه مسئولان را به حرکت در می آورد و بنده بخاطر تلاشهای ایشان و همچنین تشکیل این جلسه از وی تشکر می کنم.
شهردار دولت آباد در ادامه به سوالات مختلف عمرانی مطرح شده از سوی حضار پاسخ داد.


آقای حاجی در جمع بسیجیان سپاه برخوار
نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه وبرخوار درمجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح روز ۹۴/۲/۱۷در دانشگاه آزاد دولت آباد حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی با اشاره به تحولات منطقه ، بخصوص تجاوز وحشیانه رژیم سعودی به یمن خاطرنشان ساخت: حملات بدون هدف و فاقد استراتژی نظامی عربستان نتیجه بغض و کینه آنان نسبت به این ملت مظلوم و بی دفاع است که خواستار تعیین سرنوشت خود وتحت قیمومیت نبودن است.
حاجی تاکید کرد: عملکرد سازمانهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر در این ماجرا نشان داد که ادعای آنها فقط ابزاری و در اختیار صهیونیست هاست و پیداست که گوش شنوایی برای شنیدن صدای مظلومیت کودکان و زنان بی گناه دردنیا نیست.
ایشان کمک انقلاب اسلامی را در موضوع یمن مستشاری خواند و تصریح کرد : گرچه آل سعود همواره خواستار توقف کمک های تسلیحاتی و نظامی به انقلابیون یمنی می کند اما حقیقت آنست که انصارالله راه خود را یافته است و توقف انقلاب یمن با حملات ممکن نیست شما سید عبد الملک بدر الدین را ببینید انسان احساس می کند شبیه شما بسیجی هاست. با یک روحیه بسیار انقلابی ، خود را مقلد مقام معظم رهبری می داند و بحمدلله توانسته است با تدبیر انقلاب یمن را پیش ببرد.
حسینعلی حاجی در پایان ، سربلندی ملت های مسلمان منطقه و آزاد شدن آنها از یوغ رژیم های مستکبر و خود فروخته را آرزو کرد.


آقای حاجی درجمع خادمین افتخاری امام زاده نرمی (ع)
 نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹۴/۲/۱۷با حضور در حسینیه امامزاده نرمی به ایراد سخنرانی پرداخت.
آقای حاجی گفت: افتخار می کنم که در جمع خادمین افتخاری این امامزاده هستم و تنها یک مطلب را تقدیم می کنم و آن اینکه شما به جهت اعتقاد درونی که به ساحت مقدس اهل البیت(ع) دارید و حتماً بین خود و خدای خودتان حساب و کتابی کرده اید و برای وقتی که خدمت به این مکان مقدس می گذارید، تشکر می کنم و آرزوی توفیق را از خدای منان خواستارم.
وی افزود: چون دل و قلب شما برای دوستداران اهل البیت در سراسر دنیا می تپد به شما دوستداران ولایت و رسالت عرض می کنم که چشم تمام ارادتمندان به ساحت مقدس آل رسول(ع) به ایران اسلامی است وشما الگویی برای آنهاهستید.
ایشان سپس به مباحث مربوط به داعش و جنایاتشان در عراق ، لبنان ، سوریه و یمن پرداخت وگفت : کشته شدن مردم مظلوم یمن به دست آل سعود به خاطر این است که آنها دوستدار اهل البیت(ع) هستند.


جلسه سیاسی آقای حاجی در بیت الشهدا حضرت امام خمینی(ره) نجف آباد
 نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت 20روز پنج شنبه 16/2/94 با حضور در بیت الشهدا حضرت امام خمینی (ره) نجف آباد به ایراد سخنرانی پرداخت.
آقای حاجی درابتدای سخنان خود در خصوص مذاکرات هسته ای لوزان، دیدارآقای ظریف با مقام معظم رهبری و مسائل منطقه ای از جمله عراق، سوریه ویمن توضیحاتی ارائه کرد وسپس به سوالات مختلف سیاسی پاسخ داد.
 

گزارش عملکرد سه ساله در محله امامزاده نرمی (ع) شهر دولت آباد
نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت 18 روز سه شنبه 15/2/94 پس از ضبط برنامه تلویزیونی «خانه ملت» در آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم حضرت ابراهیم بن موسی ابن جعفر(ع) و فرزند گرامی اش حضرت اسماعیل (ع) در جمع گروه مشورتی محلی و جمعی از معتمدین زمان آباد گزارشی از عملکرد سه ساله خود را ارائه نمود.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور ضمن عرض خیر مقدم به حضار از تلاش های شبانه روزی آقای حاجی تقدیر کرد و اظهار داشت : الحق و الانصاف پیگیری های ایشان جهت برطرف نمودن مشکلات مثال زدنی است و امروز می توانیم مدعی باشیم ، نام نماینده ما و نام منطقه ما در کشور مطرح و موضع گیری های صحیح ایشان باعث سربلندی و همگی در جهت منافع نظام وهمسو با منویات رهبر عزیز انقلاب است.
در ادامه جلسه نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی به وجود امامزاده نرمی در منطقه اشاره و تأکید کرد : بقعه متبرکه ای که باعث خیر و برکت برای کل منطقه ماست می تواند مطابق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به قطب بزرگ فرهنگی تبدیل شود و بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی در پرتو عنایات این امامزادگان واجب التعظیم و برنامه های اجرایی مرتفع شود. البته نیاز به امکانات در جهت ارائه خدمات کاملاً محسوس است و بایستی تلاش کنیم زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم.
در پایان جلسه آقای حاجی گزارشی مبسوط از فعالیت های سه ساله خود به حضار ارائه و به سوالات مختلف سیاسی و روز کشور پاسخ گفت.

جلسه با آقای طرفه با موضوع اراضی غرب شاهین شهر جاده جهادآباد
نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه وبرخوار درمجلس شورای اسلامی در محل استانداری حضور یافت تا با آقای طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار درباره مسائل و مشکلات اراضی غرب شاهین شهر (جاده جهادآباد) بحث و تبادل نظر کند.
در این جلسه که فرماندار شاهین شهر ومیمه ،مدیر کل راه وشهرسازی استان  ، شهردار شاهین شهر و معاونین وی ، مدیر کل دفتر فنی استانداری ، نماینده شرکت جهاد نصر و نماینده ستاد اجرای فرمان امام (ره) هم حضور داشتند در خصوص جابجایی کارگاههای مزاحم شهری (خیابان صنعتی شاهین شهر) تصمیم گیری شد.

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

حاجی دلیگانی در تعطیلات مجلس

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۱:۴۴حماسه سازان 0 2

    با سلام و احترام 
    زبان بنده عاصی از زحمات حضرتعالی و دوستانتان قاصر اما به رسم ادب می خواستم از شما تشکر ویژه داشته باشم /
    انشاالله در پناه حضرت دوست موفق و پیروز باشید 
    مدیر سایت حماسه سازان
                                

نظر شما