شناسهٔ خبر: 96712 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد در تعطیلات خردادماه صحن علنی +تصاویر

سیدمهدی موسوی‌نژاد/2 روزهای ۹تا ۱۵ خردادماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش نماینده، روزهای ۹تا ۱۵ خرداد جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت "نماینده" در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد، نماینده دشتستان را در هفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

 

بازدید نماینده مردم دشتستان به همراه قائم مقام وزیر صنعت و معدن از شهرک صنعتی برازجان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در بازدید از شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و بیش از 244 هزار نفر جمعیت دارد و همه باید در راستای رشد و پیشرفت این شهرستان اهتمام ورزیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات صنعتی و معدنی در دشتستان خاطرنشان کرد: فعالان صنعتی و معدنی در دشتستان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند که برای رفع مشکلات این قشر نهایت توان خود را به کار می‌بندیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به طرح سئوال از وزیر صنعت به دلیل عدم حل مشکل حوزه صنعت در شهرستان دشتستان تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت به آقای خسروتاج قائم مقام خود ماموریت دادند تا در روز پنجشنبه هفتم خرداد با سفر به دشتستان طی بازدید از شهرک صنعتی و کارخانجات شهرستان و برگزاری نشستی ، مشکلات انها را بررسی کنند.

وی با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی دشتستان افزود: شهرک‌های صنعتی و کارخانجات دشتستان به دلیل مشکلاتی نظیر عدم امکان فروش کالاهای تولیدی، نبود سرمایه در گردش و عدم امکان تامین مواد اولیه با رکود جدی روبه‌رو شده‌اند که باعث شده کارکنان کارخانجات به نصف تقلیل پیدا کند.

 

صنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های نفت و گاز مستقر در استان و همچنین نیروگاه اتمی بوشهر مایحتاج و نیازمندی های خود را از صنایع تولیدی و صنعتی درون استان تهیه و فراهم کنند.

سید مهدی موسوی نژاد در جمع تولید کنندگان و صنعتگران دشتستانی با اشاره به ضرورت حمایت و تشویق تولیدات داخلی استان بوشهر ،افزود: یکی از مشکلات جدی در شهرستان دشتستان در حوزه تولید و صنعت ،اشتغال است.

وی افزود: دشتستان به دلایل متعدد دارای تولید و عرضه بالایی است که برای توسعه این حوزه نیاز به مساعدت جدی بانک ها و ارائه تسهیلاتی است که به کمک تولید کنندگان شهرستان بیایند.

موسوی نژاد اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق در شهرستان نیفتاده است و موجب کاهش ظرفیت و تولید و در نهایت تعطیلی برخی از صنایع تولیدی شده است.

وی اضافه کرد: عمده مشکل در حوزه تولیدی و صنعتی در دشتستان عدم حمایت بانک ها از تولید کنندگان است.

موسوی نژاد اظهار داشت: بانک ها باید با توجه به شرایط رکود اقتصادی به فعالیت صنعتی کمک کنند.

وی گفت: هزینه تولید بالاست و باید یک تمهیدات ویژه ای را برای صنعتگران در نظر بگیریم و دولت باید به کمک صنعت بیاید و صنایع استان فعال شود.

 

بانک‌ها از واحدهای تولیدی دشتستان حمایت نمی‌کنند

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تولیدکنندگان و صنعتگران دشتستان اظهار داشت: دشتستان با بیش از 244 هزار جمعیت و دارا بودن 6 بخش بزرگ، از شهرستان‌های مهم استان بوشهر است و باید مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنعت و کشاورزی است و در صورت حمایت بیشتر و موثرتر از تولیدکنندگان شاهد موفقیت‌های بیشتری نیز خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان تحصیلکرده این شهرستان نیازمند شغل مناسب هستند و باید با فعال کردن واحدهای تولیدی و ایجاد مراکز تولیدی و صنعتی، زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم کنیم.

موسوی‌نژاد با انتقاد از بانک‌ها در عدم حمایت از تولیدکنندگان گفت: در شرایط کنونی، دشتستان به دلایل متعدد دارای تولید و عرضه بالایی است که برای توسعه این حوزه نیاز به مساعدت جدی بانک‌ها و ارائه تسهیلاتی است که به کمک تولیدکنندگان شهرستان بیایند.

 

پیام تبریک نماینده مردم دشتستان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) روز جوان

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد طی پیامی خجسته میلاد حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین صورت وسیرت به رسول آزادگی و روز جوان را تبریک گفت.

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام دردانه جوانان بنی هاشم و الگوی ایثار و رشادت و شهادت و روز جوان بر جوانان برومند این مرز و بوم مبارک باد.

توجه و نگاه ویژه به مسئله جوانان و توانمندیهای فوق العاده آنان در اداره امور جامعه ، موضوعی بسیار حساس و کلیدی می باشد. در تعالیم آسمانی اسلام و ادیان ما قبل آن شرط سنی در رهبری جامعه وجود ندارد. آنچه جوهره وجودی انسان است، روح متعالی او به همراه قوه تعقل و استدراک اوست که از سوی خداوند در وجود او به ودیعه گذاشته شده است.

نمونه بارز آن اعلام نبوت حضرت عیسی علیه السلام در گهواره، وصایت حضرت علی علیه السلام از سوی پیامبر صلی الله علیه وآله در سن سیزده سالگی و امامت حضرت جوادو امام هادی علیهماالسلام در طفولیت است.

حضرت علی اکبر علیه السلام نیز که در سن جوانی به سر می برد، دارای چنان هوش و استعدادی بود که دشمن سر سخت خاندانش معاویه علیه الهاویه ،به  تقدم او بر فرزندش یزید برای خلافت  امت اسلامی اعتراف می کند و اورا شایسته تر می داند.

این مناسبت فرصت مغتنمی است تا ضمن ادای احترام به مقام شامخ جگر گوشه امام حسین علیه السلام که شهادت در راه حق را شیرین تر از عسل می نامد، یک بار دیگر مسئله حیاتی جوانان مورد مداقه قرار گرفته و با حساسیت بیشتری در کانون توجه مسئولین قرار گیرد.

نیروی خدادادی جوانان به همراه تجربه و دور اندیشی بزرگان و نخبگان، حلال مشکلات بزرگ و پیچیده خواهد بود. هدر رفتن نیروی شگرف جوانان و عدم استفاده و عدم اعتماد به آن خسارت جبران ناپذیری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر نظام دیگری است.

مسئولین محترم نظام خصوصا بخشهای مرتبط، مثل وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی نخبگان در قبال ایده ها و طرحهای جوانان و شور و شوق سازنده انان مسئولیتی بسیار سنگین بر عهده دارند.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، بر خود واجب ولازم می دانم که با تمام توان و امکان، از دیدگاهها و پیشنهادات سازنده جوانان عزیز که نقش حساسی در توسعه همه جانبه مملکت اسلامی خصوصا استان بوشهر و حوزه انتخابیه دشتستان دارند، استقبال نموده و از کسانی که در این زمینه تمایل به سرمایه گذاری معنوی و مادی دارند، خصوصا طرحهای اشتغالزا ، بدون ملاحظات سیاسی و جناحی به صورت ویژه حمایت می نمایم و از  خداوند کریم  و قادر متعال توفیق این سعادت بزرگ را برای خود و دیگران و عزت و افتخار روز افزون جوانان این مرز و بوم الهی را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید مهدی موسوی نژاد

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

 

دیدار با چند تن از پزشکان دشتستان

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در دیدار با چند تن از پزشکان دشتستان بر لزوم حل مشکلات مردم شهرستان درحوزه درمان تاکید کرد.

نماینده دشتستان دراین دیدار ابراز داشت: مشکل مرم شهرستان در حوزه درمان یکی از معضل هایی است که همواره مورد دغدغه و توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: جلسات متعددی با وزیر برای حل وبرطرف کردن مشکلات درمانی شهرستان برگزار شد وامکانات و تجهیزات واعتبارات خوبی اخذ شد.

موسوی نژاد تاکیدکرد: با این وجود هنوز نارضایتی بیماران در هنگام مراجعه به بیمارستان وجود دارد.

وی مدیریت نشدن پزشکان در دشتستان را یکی از مشکلات حوزه درمان عنوان کرد و تصریح کرد: با وجود اینکه برای تخصیص پزشک متخصص برای شهرستان پیگیریهای زیادی انجام گرفت ولی مدیریتی دقیقی برای استفاده بهتر وایجاد انگیزه در بین پزشکان انجام نگرفت.

نماینده مردم دشتستان اذعان داشت: عدم توجه جدی به بیماران در هنگام مراجعه از دیگر مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان است که امیدواریم در آینده با برنامه ریزی دقیق تر این مشکلات حل شود.

 

مردم دشتستان در حوزه درمان مشکل دارند

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با چند تن از پزشکان دشتستان اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت مورد توجه و تاکید قرار دارد و باید بهترین خدمات در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود.

وی بر لزوم حل مشکلات مردم شهرستان دشتستان در حوزه درمان تاکید کرد و افزود: مشکل مرم شهرستان در حوزه درمان یکی از معضل‌هایی است که همواره مورد دغدغه و توجه جدی قرار گرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با وزیر بهداشت برای حل و برطرف کردن مشکلات درمانی شهرستان برگزار شد و امکانات و تجهیزات و اعتبارات خوبی نیز اخذ شد.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: با این وجود هنوز نارضایتی بیماران در هنگام مراجعه به بیمارستان وجود دارد که امیدوار هستیم با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی مدیریت نشدن پزشکان در دشتستان را یکی از مشکلات حوزه درمان عنوان و تصریح کرد: با وجود اینکه برای تخصیص پزشک متخصص برای شهرستان پیگیری‌های زیادی انجام گرفت ولی مدیریت دقیقی برای استفاده بهتر و ایجاد انگیزه در بین پزشکان انجام نگرفت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عدم توجه جدی به بیماران در هنگام مراجعه از دیگر مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان است که امیدواریم در آینده با برنامه‌ریزی دقیق‌تر این مشکلات حل شود.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و جلب رضایت خاطر شهروندان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری صورت گیرد.

 

دیدار نماینده مردم دشتستان با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر

نماینده مردم دشتستان دراین دیدار ابرازداشت: مردم استان بوشهر با محرومیت زیادی روبرو هستند و میطلبد مسئولین با اهتمام بیشتری بر حل مشکلات مردم کوشش و تلاش کنند.

وی افزود: بخشهای شهرستان به پستهای جداگانه ای نیازمند هستند که در تابستان با مشکل افت برق روبرو نشویم.

موسوی نژاد درخصوص احداث پستهای جدید دردشتستان گفت: از ظرفیت نمایندگی خود برای حل مشکلات مردم استفاده خواهم کرد و با برگزاری جلسات با وزیر و تامین اعتباربرای پروژه ها سعی خواهم کرد تا پستهای جدید در شهرستان احداث شود.

وی بر لزوم راه اندازی پستهای برق بخش های ارم وبوشکان تاکید کرد وبیان داشت: با توجه به گسترده بودن شهرستان دشتستان باید برای بخشهای دور پستهای برق جداگانه درنظر گرفت.

نماینده مردم دشتستان برلزوم راه اندازی سریع پست برق محله فرهنگیان تاکید کرد ویادآوری نمود: باید برای بخشها  و روستاها وهمچنین محلات جدید درشهرستان فکر اساسی کرد تا با اضافه نمودن پستهای برق جدید به آنها بار را از روی خطهای دیگر کمتر کرد.

 

ضرورت احداث پست های جدید برق در دشتستان

نماینده مردم دشتستان استان بوشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گسترده بودن و جمعیت بالای این شهرستان، احداث پست های برق جدید دربخش های دورافتاده آن بویژه ارم وبوشکان ضروری است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد درنشست با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر افزود: مردم این استان با محرومیت زیادی روبرو هستند و مسوولان باید با اهتمام بیشتری برای حل مشکلات آنان تلاش کنند.

وی با اشاره به مشکلات برق درنقاط مختلف دشتستان یادآورشد: باید با احداث به پست های جداگانه از مشکل افت برق در نقاط محروم این شهرستان جلوگیری کرد.

موسوی نژاد اضافه کرد: در این ارتباط با برگزاری جلسات با وزیر نیرو برای مشکلات برق مردم و تامین اعتبار برای احداث پست های جدید دردشتستان تلاش خواهم کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر لزوم تسریع در راه اندازی سریع پست برق محله فرهنگیان شهر برازجان بیان کرد: باید برای بخش ها و روستاها و محلات جدید در شهرستان فکر اساسی کرد تا با اضافه کردن پست های برق جدید بار از روی خط های دیگر کمتر شود.

 

لزوم راه‌اندازی پست‌های جدید برق در بخش‌های ارم و بوشکان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست با مدیر عامل برق استان بوشهر اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و دوردست باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان باید در هر شرایطی در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم اهتمام ورزند و در این مسیر نباید کم‌کاری کنند. مردم استان بوشهر با محرومیت زیادی روبرو هستند و می‌طلبد که مسئولین با اهتمام بیشتری بر حل مشکلات مردم کوشش و تلاش کنند.

این مسئول به مشکلات برق در دشتستان اشاره و اضافه کرد: بخش‌های شهرستان به پست‌های جداگانه‌ای نیازمند هستند که در تابستان با مشکل افت برق روبرو نشویم.

موسوی‌نژاد در ارتباط با احداث پست‌های جدید در دشتستان گفت: از ظرفیت نمایندگی خود برای حل مشکلات مردم استفاده خواهم کرد و با برگزاری جلسات با وزیر و تامین اعتبار برای پروژه‌ها سعی خواهم کرد تا پست‌های جدید در شهرستان احداث شود.

وی بر لزوم راه‌اندازی پست‌های برق بخش‌های ارم و بوشکان تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به گسترده بودن شهرستان دشتستان باید برای بخش‌های دور پست‌های برق جداگانه در نظر گرفت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر لزوم راه‌اندازی سریع پست برق محله فرهنگیان تاکید کرد و یادآور شد: باید برای بخش‌ها  و روستاها و همچنین محلات جدید در شهرستان فکر اساسی کرد تا با اضافه کردن پست‌های برق جدید به آنها بار را از روی خط‌های دیگر کمتر کرد

 

دیدار نماینده مردم دشتستان با مدیرکل امور عشایر استان بوشهر

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد بمنظور بررسی مشکلات عشایر استان وشهرستان با مدیرکل امور عشایر استان بوشهر دیدار و به گفت و گو پرداخت.

نماینده مردم دشتستان مردم عشایر را مردمی محروم و مظلوم دانست واظهارداشت: هرگاه که از نزدیک عشایر را میبینم وزندگی محروم و چهره های مظلوم وپرتلاش آنها را میبینم متاثر میشوم.

وی با بیان اینکه حق مردم عشایر توسط مسئولین ادا نشده افزود: عشایر درحوزه اشتغال واقتصاد درجامعه تاثیرگذارهستند و از حضور آنها در شهرستان باید استفاده خوبی کرد.

موسوی نژاد از مردم عشایر خواست تا نسبت به حقوق خود از مسئولین مطالبه گر باشند وابرازداشت: مسئولین امور عشایر دراستان وشهرستان باید با فرهنگ سازی عشایر را با حقوقشان آشنا کنند.

وی با بیان اینکه برای کمک به عشایر از همه ظرفیت نمایندگی خود استفاده خواهد کردتصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین عشایر استان در منطقه بوشکان وارم دشتستان مستقرهستند لذا میطلبد که دفتر نمایندگی امور عشایر بمنظور حل سریع مشکل عشایر وهمچنین نزدیک بودن به آنها راه اندازی شود.

نماینده مردم دشتستان درخانه ملت تاکیدکرد: همان خدماتی که به مردم درشهرها ارائه میشود باید به مردم عشایر نیز داده شود.

وی یادآوری کرد: برای حل مشکلات عشایر شهرستان با وزیر جلسات متعددی تاکنون برگزار شده و در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

 

راه‌اندازی دفتر نمایندگی امور عشایر در ارم و بوشکان دشتستان

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در نشست با مدیرکل عشایر استان بوشهر اظهار داشت: بخش زیادی از جمعیت عشایر استان در دشتستان قرار دارد و خدمت‌رسانی به این قشر در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مردم عشایر را مردمی محروم و مظلوم دانست و افزود: هرگاه که از نزدیک زندگی محروم عشایر و چهره‌های مظلوم و پرتلاش آنها را می‌بینم متاثر می‌شوم.

وی با بیان اینکه حق مردم عشایر توسط مسئولان ادا نشده است، خاطرنشان کرد: عشایر در حوزه اشتغال و اقتصاد در جامعه تاثیرگذار هستند و از حضور آنها در شهرستان باید استفاده خوبی کرد.

موسوی‌نژاد از مردم عشایر خواست تا نسبت به حقوق خود از مسئولان مطالبه‌گر باشند و ابراز داشت: مسئولان امور عشایر در استان و شهرستان باید با فرهنگ‌سازی عشایر را با حقوقشان آشنا کنند.

وی با بیان اینکه برای کمک به عشایر از همه ظرفیت نمایندگی خود استفاده خواهد کرد گفت: با توجه به اینکه بیشترین عشایر استان در منطقه بوشکان و ارم دشتستان مستقر هستند لذا راه‌اندازی دفتر نمایندگی امور عشایر به‌منظور حل سریع مشکل عشایر و همچنین نزدیک بودن به آنها ضروری است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان خدماتی که به مردم در شهرها ارائه می‌شود باید به مردم عشایر نیز داده شود.

وی یادآور شد: برای حل مشکلات عشایر شهرستان با وزیر جلسات متعددی تاکنون برگزار شده و در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

 

سخنرانی نماینده مردم دشتستان در جمع بسیجیان روستای طلحه بوشکان

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در جمع بسیجیان روستای طلحه بوشکان شهرستان دشتستان افزود:استکبارستیزی و ظلم ستیزی در خون همه جوانان ایرانی جاری است و این جزء آموزه های دینی و مذهبی جوانان ما است.

وی یادآور شد: امروز بسیجیان باید با هوشیاری و زیرکی در همه عرصه ها حضور فعال داشته باشند.

موسوی نژاد بیان کرد: ایستادگی در مقابل دشمن و تلاش برای استقلال کشور از درس های مکتب عاشوراست که همه جوانان ایران اسلامی آن را فرا گرفته اند.

وی بیان داشت: بهترین زمان برای کسب حقیقت و ایجاد بصیرت در جامعه در ایام شعبانیه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی خرمشهر فقط با اتکا به مقاومت رزمندگان بدست آمده است.

وی اضافه کرد: امنیت امروز جامعه از خون شهدا و جانبازان بدست آمده و نباید اجازه داد که کسی به این انقلاب خیانت کند.

در پایان از تعدادی از جانبازان بخش بوشکان دشتستان تجلیل شد.

 

بررسی مشکلات روستای عطیبه باحضورحجت الاسلام موسوی نژاد

نماینده مردم دشتستان بمنظور بررسی مشکلات بهمراه چندتن ازمسئولین شهرستان بامردم روستای عطیبه دیدار وگفت وگو کرد.

این دیدار که درفضایی صمیمی برگزارشد یکی از معتمدین روستا به بیان مشکلات ودرخواست ها پرداخت ومسئولان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، روند پیگیری ورفع  مشکلات را تشریح کردند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی باعرض تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان وتهنیت بمناسبت ولادت بقیة الله الاعظم به همه شیفتگان و دلدادگان آن حضرت وتسلیت رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور مسئولین در بین مردم باعث خواهد شد تا مشکلات را از نزدیک لمس کنند.

وی افزود: هرمسئولی که در خدمت رسانی به مردم تعلل کند خیانت کرده است.

موسوی نژاد درخصوص تعریض جاده مواصلاتی روستا گفت: طی پیگیری تلفنی با پیمانکار مربوطه در هفته های آینده کار آن انجام خواهد شد.

وی از پیگیری تکمیل طرح هادی روستای عطیبه خبر داد وبیان داشت: 250 میلیون ریال از اعتبار طرح هادی درسال جاری اخذ شد وباقیمانده اعتبار طرح هادی را درسال جدید تامین خواهیم کرد تا مقداری ازطرح های عمرانی در روستای عطیبه تکمیل شود.

نماینده مردم دشتستان درخانه ملت درخصوص تعویض لوله های فرسوده ابرازداشت: دربیشتر روستاهای شهرستان لوله ها فرسوده شده وبرای تعویض آنها احتیاج به اعتبار زیادی است که درحال حاضر در بعضی از روستاها کار تعویض شروع شده است.

وی مشکل آب شرب در روستای عطیبه را در سطح استان وکشور دانست وتصریح کرد: کمبود اب در شهرستان و استان بواسطه کمبود باران در سالهای گذشته است که با احداث سدهای بالادست مشکلل آب شرب برطرف خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه 300 مترلوله برای نوسازی شبکه آب روستا درنظر گرفته شده است بیان داشت: اگر درساخت نیروگاه اتمی بوشهر طرح آبشیرین کن را اجرا کرده بودند درحل مشکل آب شرب دراین سالها به کمک استان می آمد که به همین دلیل در طرح جدید نیروگاه قسمت آبشیرین کن گنجانده شده که برای سالهای آینده اجرا خواهد شد.

موسوی نژاد درخصوص مشکلات روستای عطیبه گفت: باید برای حل مشکلات در روستا مسئولین شورا ودهیار آنها را اولویت بندی کنند تا بترتیب اولویت اعتبار برای احداث زمین چمن ، تکمیل کتابخانه ، خانه عالم ودفتردهیاری تامین شود.

وی به رییس شورا ودهیار روستای عطیبه گفت: مسائل و مواردی که مسئولین در این جلسه تعهد میدهند را پیگیری کنند ومیتوانند از ظرفیت همکاران دردفتر برازجان برای رسیده به نتیجه مطلوب استفاده کنند.

 

اجرای طرح آب‌شیرین‌کن در نیروگاه اتمی بوشهر

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح آب‌شیرین‌کن در نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در دیدار با مردم عطیبه اظهار کرد: حضور مسئولان در بین مردم باعث خواهد شد تا مشکلات را از نزدیک لمس کنند.

وی افزود: هر مسئولی که در خدمت‌رسانی به مردم تعلل کند خیانت کرده است.

موسوی‌نژاد در ارتباط با تعریض جاده مواصلاتی روستای عطیبه گفت: طی پیگیری تلفنی با پیمانکار مربوطه در هفته‌های آینده کار آن انجام خواهد شد.

وی از پیگیری تکمیل طرح هادی روستای عطیبه خبر داد و بیان داشت: 250 میلیون ریال از اعتبار طرح هادی در سال جاری اخذ شد و باقیمانده اعتبار طرح هادی را در سال جدید تامین خواهیم کرد تا مقداری از طرح‌های عمرانی در روستای عطیبه تکمیل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تعویض لوله‌های فرسوده ابراز داشت: در بیشتر روستاهای شهرستان لوله‌ها فرسوده شده و برای تعویض آنها احتیاج به اعتبار زیادی است که در حال حاضر در بعضی از روستاها کار تعویض شروع شده است.

وی مشکل آب شرب در روستای عطیبه را در سطح استان و کشور قابل توجه دانست و تصریح کرد: کمبود آب در شهرستان و استان به‌واسطه کمبود باران در سال‌های گذشته است که با احداث سدهای بالادست مشکل آب شرب برطرف خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه 300 متر لوله برای نوسازی شبکه آب روستا در نظر گرفته شده است یادآور شد: اگر در ساخت نیروگاه اتمی بوشهر طرح آب‌شیرین‌کن را اجرا کرده بودند در حل مشکل آب شرب در این سال‌ها به کمک استان می‌آمد که به همین دلیل در طرح جدید نیروگاه قسمت آب‌شیرین‌کن گنجانده شده که برای سال‌های آینده اجرا خواهد شد.

 

مشکلات آب دشتستان حل شود

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب شهرستان دشتستان باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست بررسی مشکلات دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان با مشکلات و کمبودهای زیادی در بخش‌های مختلف روبرو است و نیاز است که مسئولان توجه جدی‌تری به نیازهای این شهرستان داشته باشند.

وی به فرارسیدن فصل گرما اشاره کرد و با تاکید بر لزوم رفع مشکلات برق در این شهرستان، اضافه کرد: باید در سطح شهرستان دشتستان پست‌های برق جدیدی اجرا شود تا در فصل گرم شاهد مشکلات کمتری باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با وزیر نیرو برای توسعه شبکه‌ها و پست‌های برق شهرستان خبر داد و افزود: شهرها و روستاهای مختلف شهرستان با مشکل برق روبرو هستند و باید مشکلات رفع شود.

وی در ادامه به مشکلات عشایر شهرستان دشتستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: عشایر نقش بسیار مهمی در تامین فرآورده‌های دامی و لبنی و پروتئینی و همچنین صنایع دستی دارند ولی تاکنون به نیازهای آنها به خوبی توجه نشده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه عشایر نیز باید از خدمات مردم در شهرها و روستاها بهره‌مند شوند، افزود: دفتر نمایندگی امور عشایر باید در شهرستان دشتستان مستقر شود.

وی به برخی از مشکلات روستای عطیبه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات این روستا مربوط به جاده رودی است که در هفته جاری کار آن انجام می‌شود و طرح هادی نیز در این روستا تکمیل می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات کمبود آب در روستاهای دشتستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ساخت سد بالادست و همچنین اجرای آبشیرین‌کن در نیروگاه اتمی می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

 

سخنرانی نماینده مردم دشتستان درجمع مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت : انقلاب اسلامی مدیون امام راحل و استمرار آن مدیون و مرهون رهبر معظم انقلاب و کسانی است که با اقتدار برای حفظ نظام ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد روزدوشنبه درجمع فرمانده، مدیران و کارکنان پایگاه دریابانی شهرستان گناوه افزود: مالکان و صاحبان انقلاب اسلامی مردم هستند که درکنار ولی فقیه خود قرار گرفته اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی براحتی به ثمر ننشسته است، اضافه کرد: در این راه سرمایه های انسانی بزرگی جان خود را در دفاع از حیثیت نظام فدا کردند.

نماینده دشتستان ادامه داد: بهترین شخصیت ها را برای تداوم و بقای انقلاب و نظام ازدست داده ایم و نباید اجازه بدهیم بنای انقلاب که شالوده آن حضرت امام پی ریزی کرد، تخریب و خدشه دار شود.

موسوی نژاد تاکید کرد: دربرهه کنونی درهر جایگاه و پستی که قرارداریم تنها باید برای یک هدف که حفظ و اعتلا و پیشرفت نظام و انقلاب است، گام برداریم.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش فرمانده و مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه دربرقرای امنیت و حفاظت از مرزهای آبی کشور قدردانی کرد.

 

مصاحبه زنده رادیو گفت وگو با نماینده مردم دشتستان درخصوص تک نرخی شدن بنزین

شبکه رادیویی گفت و گو در خصوص تک نرخی شدن بنزین مصاحبه تلفنی زنده ای را با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس برگزار کرد.

حجت الاسلام موسوی نژاد در خصوص تک نرخی شدن بنزین طی مکالمه زنده در رادیو گفت وگو با سوالات مجری برنامه پاسخ داد.

 

پیام تبریک نماینده مردم دشتستان به مناسبت سالروز ولادت امام زمان (عج)

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد طي پيامي سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدي ارواحنا له را تبريك عرض نمود .

دراین پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحبم

میلاد منجی موعود، حضرت خاتم الاوصیاء ، بقیةالله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا بر همه منتظران عدالت و حکومت جهانی حضرتش مبارک باد.

امروز جهان بیش از هر زمان دیگری بی صبرانه و مشتاقانه چشمان خود را به افق دوخته و آن موعود امم را به انتظار نشسته است. به اعتقاد بسیاری از مهدی پژوهان، دیگر دوران غیبت صغری و کبری هر دو به سر آمده است، و دوران ظهور  صغری و مقدمات ظهور کبری آغاز شده است.  فراگیری ظلم و ستم در عالم هستی تنها شرط ظهور حضرت ولی عضر عجل الله تعالی فرجه نیست، بلکه مهم ترین شرط آن تغییر بینش و نگرش و شناخت ظالمین و مستکبرین و تشخیص جبهه حق در میان امواج سهمگین وارونه نمایی و دروغ پردازی مدعیان حکومت  و نظم نوین جهانی است. همه امامان معصوم ما را جهل امت و فقدان  پیروان راستین ولایت و شریعت به شهادت رساند و یکی از دلایل اصلی غیبت آخرین امام و بقیه الله الاعظم جهل و نا آگاهی اکثریت جهانیان و از طرفی سرگرمی عده ای از مردم دنیا به لهو ولعب و چرب و شیرین روزگار است.

آنان که پایان حیات ننگین خود را در فراگیری عدالت و ظهور حضرت حجت علیه السلام می دانند، بیش از بیش خواهان جهل مردم و عدم دسترسی آنان به جریان آزاد اطلاعات و آگاهی هستند اما سرویسهای اطلاعاتی آنها بیشترین شناخت و آگاهی را از فرهنگ عاشورا و انتظار و شخص حضرت حجت ارواحنا له الفدا دارند. پرونده ای که برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه در بایگانی اطلاعاتی خود دارند، چیزی جز عکس و تمثال مبارک آن حضرت را کم ندارد. راز دشمنی سرسختانه آنها با مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه آگاهی بخشی آن روح خدا به ملتهای ستمدیده و مستضعف عالم و نشانه روی انگشت اتهام آن ابر مرد تاریخ به سوی شیاطین و فراعنه زمان بالاخص شیطان بزرگ می باشد.

از این رو وظیفه فرهیختگان و نخبگان و نیروهای فداکار مردمی در حوزه های مختلف اجتماعی برای ارتقاء سطح آگاهی و آمادگی عمومی جهانیان برای امام زمان روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا امری واجب و از اوجب واجبات است.

در پایان ضمن تبریک مجدد این عید سعید به همه عاشقان و شیفتگان دیدار روی دلارای امام خوبیها حضرت صاحب العصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، بر خود می بالم که خدمت گذار کوچکی برای خیل مشتاقان و منتظران حضرتش باشم. پروردگارا به لطف عمیم خود، شمیم حیاتبخش بوستان عدالت آن منجی موعود را در عهد زعامت محبوب دل مظلومان عالم، حضرت مقام معظم رهبری، امام خامنه ای دام ظله الوارف نصیب همه مظلومان و منتظران در سراسر عالم بفرما

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید مهدی موسوی نژاد

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

 

سخنرانی نماینده مردم دشتستان در مدرسه شهیدرضایی محله قلایی بخش آبپخش

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد درمراسم جشن نیمه شعبان درمدرسه شهیدرضایی محله قلایی بخش آبپخش سخنرانی نمود.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی باعرض تبریک به مناسبت شب ولادت بقیة الله الاعظم اظهارداشت: وظیفه و رسالت پیامبران الهی از طرف خدا آوردن دین برای مردم بود که آخرین پیامبر خدا همه ادیان را تکمیل کرد.

وی افزود: بعد از پیامبران ائمه معصومین ماموریت داشتند تا مردم را به واسطه ادیان پیامبران درمسیر حق قرار بدهندو درواقع رهبری کنند.

موسوی نژاد بابیان اینکه دلیل متنبه شدن مردم از نداشتن امام زمان را اینگونه بیان کرد: درطول تاریخ یکی یکی ائمه معصوم را به شهادت رساندند ودرزمان امام زمان مردم بسراغ او نرفتند واورا رها کردند چون بدنبال منفعت اندوزی بودند وخدا با غیبت امام عصر مردم را متنبه کرد.

وی درمورد غیبت امام زمان تاکیدکرد: خداوند بدلیل سهل انگاری ، ترس و بزدلی مردم و چون لیاقت نداشتند امام زمان را پشت پرده غیبت برد.

 

ماینده مردم دشتستان درادامه ابرازداشت: بعد از غیبت امام زمان علما وفقهای زیادی بودند که مردم از آنها برای تشکیل حکومت درخواست نکردند وکم کم جامعه بسمتی رفت که فضا و زمینه برای جضرت امام خمینی و تشکیل حکومت آماده شود.

وی درمورد شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: مردم به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند ودرصحنه جنگ از حیثیت وخاک کشور خود با اهداء خون 250 هزار شهید دفاع کردند.

سیدمهدی موسوی نژاد با بیان اینکه هیچ حکومتی درطول تاریخ بشریت برای حفظ دین به اندازه حکومت جمهوری اسلامی خون نداده است تصریخ کرد: مردم بعد از فوت امام به ولی امر خود لبیک گفتند و به پای انقلاب و اسلام ایستادند.

وی یادآوری کرد: کشوری که به پای حضرت امام ایستاد را نباید بهمین راحتی تحویل اجانب واروپایی ها وآمریکاییها داد.

نماینده مردم دشتستان نگاه به خارج از کشور را کلید حل مشکلات کشور ندانست وتاکیدکرد: برای حل مشکلات باید همه تلاش و اهتمام کنیم ولی جایی که نظام خدشه دار میشود باید ایستاد.

وی با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم ولی به دیگر کشورها اعتمادی نداریم خاطر نشان کرد: باید حریف را خوب بشناسیم که انها به هیچ تعهدی پایبند نیستند و اگر قرار است تحریمها برداشته نشود ومشکلات پابرجا بماند چرا باید به تعهدات هسته ای عمل کنیم.

موسوی نژاد ولایت مداری را به عمل دانست نه شعار دادن وگفت: باید اقتصاد وشرکت های داخلی را فعال کنیم وخودمان مشکلات را حل کنیم.

 

سخنرانی نماینده مردم دشتستان درمراسم جشن ولات امام زمان در محله قلایی بخش آبپخش

امکان تصویب افزایش حوزه های نمایندگی مجلس وجود دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان افزایش تعداد حوزه های انتخاباتی مجلس در صورت تامین نظر برخی نمایندگان وجود دارد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد افزود: افزایش 20 نماینده مجلس به تعداد 200 نماینده فعلی طبق قانون باید اتفاق بیافتد اما به دلیل اعتراضات دیگر نمایندگان استانها و مورد چالش قرارگرفتن اصل قضیه ممکن است به تعویق می افتد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی که نگرانی هایی که بعضی از نمایندگان نسبت به حوزه خودشان دارند، حل شود احتمال مصوب شدن افزایش حوزه های انتخابیه در سال جاری وجود دارد.

وی افزود: مصوب شدن این طرح تنها مختص به بوشهر نیست و باید برای 20 حوزه انتخابیه رای گیری شود.

موسوی نژاد بیان کرد: بحث افزایش حوزه انتخابیه استان بوشهر و تفکیک حوزه گناوه و دیلم از بوشهر یکی از برنامه ها بوده که در کمیسیون شوراها رای آورد اما به دلیل اعتراض بعضی از نمایندگان نسبت به حوزههای خود مجدد به کمیسیون برگشت داده شد.

وی ادامه داد: کمیسیون نیز در این زمینه اقدامات دیگری انجام داد و مجدد به مجلس فرستاده شد اما دوباره به دلیل این که نظر آن تعداد از نمایندگان معترض تامین نشد هنوز در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

شهرستان های بوشهر، گناوه ودیلم تنها یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

 

پيام تسليت نماینده مردم دشتستان به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره)

 متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر غربت شریعت، حضرت امام امت، آیت عظمای ولایت، سید روح الله الموسوی الخمینی قدس سره الشریف بر امت داغدارش تسلیت باد. هنوز اندوه فراق آن فرزانه دوران بر سینه های عاشقان و فرزندان انقلابی اش سنگینی می کند. او در عین صلابت و علو مقام علمی و جایگاه رفیع معنوی، مردی از جنس محرومان زجر کشیده و پابرهنگان مستضعف بود از همین رو پیام آسمانی و الاهی اش با سرعتی شگرف، دلهای ملتهای مستضعف را تسخیر کرد و به همین دلیل دشمنان او سردمداران مرفه و بی درد و حاکمان ستمگر مستکبر بودند.

سیره عملی و علمی وزندگی فردی و اجتماعی او از منظر جایگاه حقیقی و حقوقی اش، که از اخلاق کریمانه نبوی و علوی سرچشمه گرفته بود، الگوی کامل و اسوه حسنه ای برای همه رهبران و مدیران و عموم مردم جهان می باشد.

وصیتنامه الهی- سیاسی  حضرت امام رحمت الله علیه  دستور العمل جامع زندگی در دوران معاصر و در عصر غیبت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف برای همگان می باشد که  مراجعه به آن و زنده نگه داشتن این سند پر افتخار حیات طیبه در جامعه کنونی بسیار ضروری می باشد. جا دارد که همه مسئولین و مدیران جامعه در همه وزارتخانه ها به این موضوع به صورت جدی تر، توجه و اهتمام ورزند. وصایا و سخنرانی ها و پیام های جاودانه ایشان به همراه وصیت نامه الهی سیاسی اش و بیانات مبین رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای ادام الله ظله الشریف  بهترین گره گشای برنامه نویسان و برنامه ریزان اداره جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خدا را سپاسگزاریم که در اولین ساعات عروجش، اندوه جانکاه فراقش را به زعامت و رهبری فردی از سلاله زهرای اطهر سلام الله علیها و فرزندی از فرزندان انقلابی روح الله قدس سره، التیام بخشید.  از خداوند بزرگ  خاضعانه خواستاریم که مارا از مدافعان جان برکف آرمانهای امام راحل قدس سره و از سربازان همیشه در صحنه امام خامنه ای در خط مقدم جبهه های دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله قرار بدهد و چشمان منتظر همه مظلومان و ستمدیدگان جهان را به نور جمال حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روشن و منور بگرداند.

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته

سید مهدی موسوی نژاد

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

 

بررسی مشکلات روستای صفی آباد

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی باحضور در روستای صفی آباد مشکلات روستا را بررسی کرد.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد بمنظور بررسی مشکلات از روستای صفی آباد بازدید کرد.

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) اظهارداشت: امام خمینی (ره)  در عین صلابت و علو مقام علمی و جایگاه رفیع معنوی، مردی از جنس محرومان زجر کشیده و پابرهنگان مستضعف بود.

وی افزود: سیره عملی و علمی وزندگی فردی و اجتماعی امام خمینی (ره) از منظر جایگاه حقیقی و حقوقی اش، که از اخلاق کریمانه نبوی و علوی سرچشمه گرفته بود، الگوی کامل و اسوه حسنه ای برای همه رهبران و مدیران و عموم مردم جهان می باشد.

موسوی نژاد در بازدید از روستای صفی آباد ابرازداشت: یکی از مشکلات مهم روستا احداث پل بر روی زهکشی روستا میباشد که با اینکار مسیرشان بسیار کوتاه خواهد شد.

وی تاکید : از طریق شرکت سهامی منطقه ای آب استان پیگیری حل این موضوع را خواهیم کرد.

نماینده مردم دشتستان ضعف ولتاژ برق را ازدیگر مشکلات روستای صفی آباد عنوان کرد و ابرازداشت: پایه های برق روستا فرسوده شده اند وترانس برق روستا برای تامین برق مورد نیاز روستا کافی نیست.

وی دربازدید از امامزاده محمد ترک خاطر نشان کرد: پیگیری لازم برای تعمیر امامزده را انجام خواهم داد.

روستای صفی آباد ازتوابع دهستان زیارت بخش مرکزی در 20کیلومتری شهربرازجان مرکزشهرستان دشتستان قراردارد.

 

پیام تسلیت نماینده مردم دشتستان به مناسبت سالروز قیام خونین 15 خرداد

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد طی پیامی قیام خونین 15 خرداد را به مردم شهرستان دشتستان تسلیت گفت.

 متن پیام بدین شرح میباشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

پانزدهم خرداد، سرآغاز قیام قهرمانانه ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف گرامی باد. پانزده خرداد رمز ایثار و فداکاری یک ملت تا پای جان برای مقتدا و امام خود می باشد. اگر در سال 61 هجری قمری کوتاهی امت باعث شهادت و اسارت خاندان امامت و ولایت شد، اما در خرداد 1342 هجری شمسی اسارت امام و پیشوای جامعه اسلامی باعث خروش ملت و پایه ریزی قیامی شد که پانزده سال بعد حاکم ظالم و ستمگر مملکت را از اریکه قدرت به زیر کشید. بی جهت نیست که آن امام والا مقام ، امت ایران اسلامی را از امت اسلام در زمان رسول الله صلی اله علیه وآله و حضرت علی علیه السلام بالاتر می دانستند. پانزدهم خرداد ضمن این که روز دستگیری و اسارت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، روز امت از جان گذشته خمینی است. اگر قیام مردم و نثار جان شیرین خود برای مقتدا و مرجع عالی قدر خود  نبود، دستگیری امام به تنهایی آن را جاودانه نمی کرد. درس پانزده خرداد برای نسل های آینده همین پایمردی و پیروی عاشقانه از ولی امر زمان است. همچنان که تاکنون امت بی نظیر ایران اسلامی در هیچ مقطعی ولی امر خود را تنها نگذاشته است، در ادامه این راه خطیر نیز، حضور هشیارانه ، همراه با بصیرت انقلابی وتبعیت  از فرمایشات و فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای  ضامن بقای  بنیان مرصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این روز عزای عمومی که به فرمایش امام خمینی (ره) همیشگی و جاودانه شد، از حضور پرشکوه امت اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف خصوصا ملت قهرمان استان بوشهر و حوزه انتخابیه شهرستان ولایت مدار دشتستان خاضعانه؛ سپاسگزاری نموده و از خداوند رحمان پیروزی نهایی امت اسلامی ایران را بر همه دشمنان داخلی و خارجی مسئلت می نمایم و علو درجات شهدای مظلوم و پیشگام این روز بزرگ را از خداوند شهید خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید مهدی موسوی نژاد

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

 

سخنرانی نماینده مردم دشتستان درپایگاه مقاومت بسیج هجرت برازجان

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در پایگاه مقاومت بسیج هجرت برازجان درخصوص مذاکرات هسته ای سخنرانی نمود.

 

سخنرانی نماینده مردم دشتستان در بین مردم روستای بشیر آباد

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در بین مردم روستای بشیرآباد درخصوص مذاکرات هسته ای سخنرانی نمود.

پایدار ماندن به ولی امر مسلمین منتج به ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: پایدار ماندن به ولی امر مسلمین منتج به ظهور حضرت مهدی خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان ضمن عرض تبریک نیمه شعبان و تسلیت رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) گفت: چون احساس نمیکنیم به امام زمان احتیاج داریم از منتظران حضرت قلمداد نشده واحساس بی نیازی به امام زمان باعث میشود تا از منتشران حضرت نباشیم ودرفرج تاخیر بیفتد.

وی افزود: نبودن امام زمان نباید برایمان عادت شود.

وی با بیان اینکه نباید سرمایه های کشور از جمله هسته ای را ارزان از دست بدهیم خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این دستاوردها هزینه های زیادی صرف شد ودانشمندان هسته ای کشور شهید شدند که نباید براحتی آنها را از دست بدهیم.

موسوی نژاد در پایان یادآوری کرد: پایدار ماندن به ولی امر مسلمین میتواند منتج به ظهور حضرت مهدی شود.

 

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

سیدمهدی موسوی‌نژاد در حوزه انتخابیه

نظر شما