شناسهٔ خبر: 60594 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

رواج پستهاي سفارشي در آموزش و پرورش! + عکس

به: ۳۲۲ تاريخ: ۲۱ / ۱۲ / ۴۷
از: ۲۰ ه‍ ۷ شماره: ۴۸۰۷۱ / ۲۰ ه‍ ۷
موضوع: مجيد سرتيپي
۱ـ ناصر رنجبين سردبير روزنامه مرد مبارز براي آشتي دادن آقاي مجيد سرتيپي مدير كل دفتر وزارتي آموزش و پرورش با آقاي ناصر عليخاني رئيس دفتر آقاي صفايي معاون وزارت آموزش و پرورش مجلس مهماني در منزل خودش ترتيب داده و شخصي به نام سيروس شرفشاهي كه در روزنامه ايران نوين كار مي‌كند نيز در اين مجلس آشتي‌كنان بوده در هر حال چون در گذشته بين سرتيپي و عليخاني اختلاف نظر بوده و سرتيپي و او پشت سر هم بدگويي مي‌كرده‌اند دو روزنامه‌نويس براي موفقيت خودشان اين ابتكار را به خرج داده‌اند.
۲ـ حسن صدر مدير كل كارگزيني گفته است كه مدير كل دفتر وزير هر دقيقه سفارش افرادي را به مشاراليه مي‌كند و براي دادن حكم و انتصاب افراد مختلف به او سفارش و توصيه مي‌نمايد حتي درباره شخصي به نام علايي كه رئيس فرهنگ نطنز بوده با او به مشاجره پرداخته و از او خواسته است كه كليه مسايلي را كه در شوراي انتصابات مطرح مي‌شود به اطلاع او برساند. صدر اين مطالب را به وزير اطلاع داده و معتقد است كه كار مدير كل دفتر وزير جز توصيه و سفارش براي رفقا و همدوره‌ها و قوم و خويش‌هاي خودش كار ديگري ندارد و او با اين وضع نمي‌تواند كار كند زيرا هميشه از طرف سرتيپي در محظور است.
توضيح رهبر عمليات: توصيه‌هايي كه درباره انتصابات در وزارت آموزش و پرورش از طرف مقامات آن وزارتخانه به عمل آمده قبلاً گزارش گرديده است.
رونوشت برابر اصل است اصل در كلاسه ۲۲۳۵۱۱ / ۴۶ مي‌باشد
در كلاسه ۸۶۳۸۵ به نام ناصر رنجبين بايگاني شود.
۷ / ۱ / ۴۷

رواج پستهاي سفارشي در آموزش و پرورش

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۸ ۰۴:۴۸کاظم 0 0

    احتمالا یه ۵۰ سالی از دنیا عقبید. مسائل روز خیلی بیشتر از این مطالب به کار مردم میاد. مسائلی مثل شغل، مسکن، قدرت خرید، اقتصاد، تورم، عدالت، غارت های میلیاردی و هزار میلیاردی و ... دغدغه روز مردم اینهاست
                                

نظر شما