شناسهٔ خبر: 56299 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هفته پایانی لیگ دسته دوم اسپانیا

یاران شجاعی به صعود به لالیگا امیدوار ماندند

تیم فوتبال لاس‌پالماس با پیروزی در آخرین بازی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم، همچنان شانس صعود به لالیگا را دارد.

به گزارش نماینده، هفته چهل و دوم و پایانی رقابت‌‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته با برگزاری ۹ دیدار آغاز شد که در یکی از آنها لاس پالماس، تیمی که مسعود شجاعی برای آن توپ می‌زند بدون حضور مهاجم ایرانی خود که در اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش به سر می‌برد، موفق شد میهمانش تیم پونفرادینا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. این تیم با ایستادن روی پله ششم به اولین مرحله پلی‌‌آف راه پیدا کرد تا همچنان شانس صعود به لالیگا را داشته باشد.

کارلوس رینا آراندا در دقیقه ۳۸، ماکائولی کریسانتوس در دقیقه ۷۰ و آسدروبال پادرون در دقیقه ۹۰ برای لاس پالماس گلزنی کردند و فوفو در دقیقه ۳۶ و یوری در دقیقه ۶۶ گل‌‌های پونفرادینا را به ثمر رساندند.

با این پیروزی لاس پالماس ۶۳ امتیازی شد تا در بازی پلی آف برابر اسپورتینگ خیخون قرار بگیرد. بازی رفت این دو تیم ۱۱ ژانویه (۲۱ خرداد) در خانه لاس‌پالماس و بازی برگشت چهار روز بعد در خانه اسپورتینگ خیخون برگزار خواهد شد.

پرونده فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا امشب با دو بازی بسته می‌شود که در اولین آنها نومانسیا میزبان ایبار صدرنشین است و در بازی دوم آلکورکون میزبان ساراگوسا. تاکنون صعود تیم‌های ایبار و دپورتیوو لاکرونیا به لالیگا قطعی شده و چهار تیم دیگر از جمله لاس پالماس برای کسب سومین سهمیه صعود با هم رقابت می‌کنند.

 

منبع: تسنیم

نظر شما