شناسهٔ خبر: 183410 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی شورای شهر تهران

ضرورت ساماندهی پرسنل خانه های سلامت

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران خواستار سامندهی هر چه سریع تر وضعیت کارکنان خانه های سلامت در سطح شهر تهران شد.

به گزارش «نماینده»، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا در تذکری با اشاره به ضرورت ساماندهی نیروهای خانه سلامت شهرداری تهران اظهار کرد: موضوع ساماندهی نیروهای خانه های سلامت شهرداری تهران را از ابتدای این دوره شورای اسلامی شهر از شهرداری پیگیر بودم و چندین بار تذکراتی در این راستا در صحن علنی شورا مطرح کردم. خوشبختانه این موضوع با همکاری لازم انجام پذیرفت که از معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران تشکر می کنم و امیدواریم که به زودی شاهد ساماندهی همه پرسنل خانه های سلامت شهرداری باشیم. از شهرداری تهران می خواهم در این خصوص، پیشنهادات کمیته سلامت را نیز مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات مسابقه ای برای خدمت است نه مسابقه برای کسب قدرت و همه آرایی که به صندوق های اخذ رأی ریخته می شود؛ رأی به جمهوری اسلامی است. ان شاالله شهروندان با حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه فرد اصلح را انتخاب کنند.

نظر شما