شناسهٔ خبر: 183403 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ضرورت استمرار اصلاح ساختار بودجه در مجلس دوازدهم/ دستیابی به اهداف کلان برنامه‌های توسعه ای کشور مستلزم اصلاح ساختار بودجه است

محسن زنگنه نماینده مردم «تربت حیدریه» در مجلس شورای اسلامی از استمرار اصلاح ساختار بودجه سالیانه در مجلس دوازدهم خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محسن زنگنه با اشاره به ضرورت استمرار برنامه اصلاح ساختار بودجه در مجلس دوازدهم اظهار کرد: اصلاح ساختار بودجه یکی از مسائل زیربنایی در امور برنامه‌ریزی کشور بوده که ضرورت دارد اصلاحات این بخش در مجلس دوازدهم نیز استمرار پیدا کند و در بخش‌هایی این اصلاحات لحاظ شود.

نماینده مردم «تربت حیدریه» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که نتوانیم اصلاح ساختار بودجه را به سرانجامی برسانیم قطعاً به اهداف کلان و برنامه‌های راهبردی همچون برنامه توسعه و همچنین چشم اندازها دست پیدا نخواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین مقام معظم رهبری تاکیداتی در رابطه با اصلاح ساختار بودجه داشتند از این رو این مسئله در مجلس یازدهم مدنظر قرار گرفت و قطعاً باید مراحل بعدی این اصلاحات در مجلس دوازدهم مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم «تربت حیدریه» در مجلس دوازدهم تاکید کرد: این اصلاحات باید در حوزه‌های نظیر درآمد و هزینه های بودجه، شیوه بررسی بودجه و تنظیم ساختاری بودجه، مد نظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید در قالب این اصلاحات، برنامه محور بودن بودجه را لحاظ کنیم چرا که این مسئله در برنامه هفتم توسعه مورد تاکید قرار گرفته است.

نظر شما