شناسهٔ خبر: 172457 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مرحباء در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی:

وزرای پیشنهادی دادگستری و اطلاعات برنامه‌های خود را ارائه کردند

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: وزرای پیشنهادی دادگستری و اطلاعات با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خود را تشریح و سوالات نمایندگان را پاسخ دادند.

به گزارش «نماینده» غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز ( دوشنبه ۲۵ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:  کمیسیون اقتصادی در سومین نشست صبح امروز خود میزبان آقای خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت سیزدهم بود تا برنامه‌های خود را برای حضور در این وزارتخانه ارائه کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی با وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت آینده مباحثی در خصوص امنیت اقتصادی و چگونگی ایجاد آن و همچنین راه‌کارهای وی برای ممانعت از فسادهای اقتصادی و نحوه برخورد با اینگونه فسادها مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پس از وزیر پیشنهادی اطلاعات، وزیر پیشنهادی دادگستری به منظور ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر شد، عنوان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مسائلی را در زمینه تعزیرات و نوع برخورد این نهاد با برخی سرمایه‌گذاران و اصناف را مطرح کردند.

نظر شما